Lingerie voor A cup

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

koe_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 12:00

ik heb 65 A en dat kan je echt bijna nergens vinden wel bij TRIUMPH.... echt een aanrader, veel merken, kleuren en geuren ;)

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 12:02

http://www.pabo.nl ?
Ik krijg altijd lingerie van mijn vriend en hij besteld het altijd daar vandaan.
Zelf heb ik een wat grotere maat, dus eigenlijk heb ik een beetje hetzelfde probleem(iets anders dan :P).
Bij de Pabo hebben ze meestal wel leuke dingen voor de kleinere en de wat grotere borsten^^

Marliee

Re: Lingerie voor A cup

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 13:00

Vreemd dat mensen zo een verschillende mening hebben!

Mijn borsten zitten een beetje verspreid over me borst, waardoor ze ngo kleiner lijken. Die h&m BH's passen me altijd wel goed, en ik heb een zo een bh van de h&m al 2 jaar en hij is nog steeds mooi! Kan misschien ook afhangen van het model wat je hebt, ik heb altijd die met de uitneembare vulling. En dan niet katoen maar synthetisch, katoen wordt idd snel lelijk.

blue_kim

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 13:05

ts, ik zou als ik jou was toch naar een winkel toe gaan en niet van een site af bestellen. helemaal omdat je er nooit eerder een bh heb gekocht bij 1 van die winkels en je dus niet weet hoe de pasvorm van dat bepaalde merk bij jou valt. en helemaal bij kleinere borsten (ben zelf ook niet groot geschapen) wil je toch dat het mooi zit en niet dat ze erin verdrinken, of dat de cup niet mooi aansluit etc.
ikzelf haal altijd bij livera, en dan heb ik altijd after eden. vind ik zelf er fijne bh's. ze zijn voorgevormd, dus mooie vorm in je borsten en ze pushen je borsten ook mooi wat op, niet overdreven, maar net sexy. ze zijn mooi afgewerkt met kant en je hebt er mooi bijpassene ondergoed bij, slipjes, boxer,tanga string. en nog best betaalbaar ook.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-09 13:07

Hunkemoller! Gaan ook gewoon vanaf A :)
Daar hebben ze hele mooie lingerie!

En bij Christine Le Duc ook trouwens!