Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(We hebben letterlijk een kankerbuurt)
Ongeveer een half uur geleden is weer de volgende "aanval" begonnen. Mijn tenen zijn nu ook telkens gevoelloos. Het voelt zegmaar alsof ik er een paar uur lang te strakke ringen er om heen hebt gehad, maar ik draag helemaal geen teenringen ofzo..
Er werd best verbaast gereageert toen ik vertelde dat ik het kind was
Haha. Nouja. Ik begin nu wel op te breken. Ben echt doodmoe en mijn wallen zijn niet om aan te zien.. Eens kijken wat er vrijdag word gezegt
Het word volgende vrijdag.. Nog een week aanmodderen. Bah! Vanacht ook weer een half uur geslapen. De hele nacht aanvallen gehad. Kan me niet eens meer herinneren dat het is gestopt toen ik even in slaap viel of toen ik net wakker was. Pff.. Ik word er nu ondertussen zo moe van. Zilfstar schreef:Oei, Ik zou toch idd huisartsenpost gebeld hebben vannacht of naar de Spoedeisende zijn gegaan. Dus hopelijk ben je daar nu ook naartoe. Dit klinkt als iets epileptisch ofzo of iets in de hersenen wat niet goed gaat. In elk geval iets wat absoluut niet goed is. Raar dat je vader boos wordt al weet ik niet wat je moeder heeft? Dus mocht je dit lezen en nog niet naar de Spoedeisende zijn geweest: doe dat dan maar mooi zo snel mogelijk. Dit klinkt niet als iets waar ze bij de HA post iets mee kunnen.

Eigenlijk vooral als ik ga liggen. En als ik mijn ogen dicht doe heb ik het idee dat het nog erger word. Mijn vriend begon er laatst ook al over dat dat heb op viel. Ik ben vanochtend ook weer twee uur lang verlamt geweest. Echt niet lekker. Ik kan niet wachten tot het vrijdag is!
Ik had verteld dat mijn moeder ziek is en eigenlijk al opgegeven. Ze heeft Chronische meleuide leukemie en om te zorgen dat ze nog een paar jaar mee zou kunnen gaan moest ze getransplanteerd worden met stamcellen, maar deze moeten matchen met die van je donor en mijn moeder had heel toevallig hele zeldzame. Ze hadden al een jaar lang gezocht en eigenlijk al besloten dat ze haar niet meer wouden transplanteren omdat ze al te ziek was, maar nu.. Zomaar, ineens. Bij de laatste testen.. De laatste 3 mensen die haar een overlevingskans zouden bieden zat er een donor bij! In januari gaan ze haar waarschijnlijk transplanteren dus ik ben d'r gelukkig nog niet kwijt voorlopig. (Er zitten natuurlijk heel veel risico's aan vast en er is een behoorlijke grote kans dat ze overlijd tijdens de procedure maar er bestaat ook een grote kans dat ze nog 10 jaar langer mee kan!)