Postduif meldt zich!
daantjuhhh schreef:[OOh ik ben nu 25 en ben 3 jaar geleden begonnen met grijs worden.
...
Als ik de 40 gepasseert zou zijn zou ik er lang niet zoveel problemen van maken.
Ik ben ook rond die tijd gaan verkleuren, ben nu dus 40 en geen haar op mijn hoofd die er aan denkt het grijs te laten  
 Voel me dan zo oud  

Van mezelf ben ik bijna zwart, dus het valt ook erg op. Gevolg, iedere 3 a 4 weken naar de kapper...
Heb ook een tijd gehad dat ik er allerlei gekke kleurtjes in gooide, maar ik hou het nu op BB (= Braaf Bruin). Blonderen is echt de moord voor mijn pluiskop  

Breghje schreef:Zeeeeer herkenbaar!! Soms zie je meiden met van die lekker nonchalant opgestoken haren, zo met één klein klemmetje erin ofzo. Nou... ik heb minimaal twee van die grote grijpers nodig en dan idd, na een uur (mét betonlak erin een halve bus ofzo) is het effect weer weg.
Ik heb dus krullen, maar de nonchalant-look werkt bij mij dus ook niet  
 dat ziet er NIET uit  
 Daar ben ik wel jaloers op, meiden die zo hup hup hun haar gezellig hebben zitten. En dan werkt die hobby die we hebben: paardrijden, met HOERA, een cap op je kop ook vaak lekker mee  

Maar respect hoor, voor de meiden die het grijs gaan laten, ben benieuwd hoe jullie coupes er uit zien!