aan het worden (ben nu 38) maar moet er echt nog niet aan denken om als
grijze duif

mijn haar al jaren blond omdat de uitgroei dan niet zo opvalt

Vind wel dapper van je dat je het wil proberen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anne Marie schreef:Hee Twut!
Zoals ik al een jaartje of zo geleden zei: Grijs verven en verder niks meer aan doen! Ken je die film van Stephen King: The Stand? Na haar nummertje met de duivel wordt Nadine Cross in 1 keer grijs, echt zow moowj! (ja, niet dat nummertje natuurlijk, maar haar grijze haar nadien) Zij is de reden dat ik al jaaaaaaren weet dat ik mijn net-niet-grijze-haar ook in een keer grijs laat worden, maar dan met behulp van de diensten van een erg engel-achtig kapstertje, dat nummertje hoeft van mij dan weer niet.
![]()
Maarre, kapper al gebeld/besteld?
daantjuhhh schreef:[OOh ik ben nu 25 en ben 3 jaar geleden begonnen met grijs worden.
...
Als ik de 40 gepasseert zou zijn zou ik er lang niet zoveel problemen van maken.
Breghje schreef:Zeeeeer herkenbaar!! Soms zie je meiden met van die lekker nonchalant opgestoken haren, zo met één klein klemmetje erin ofzo. Nou... ik heb minimaal twee van die grote grijpers nodig en dan idd, na een uur (mét betonlak erin een halve bus ofzo) is het effect weer weg.
Breghje schreef:IkBenEllen, jaaa op die meiden ben ikdus ook jaloers. Die doen die cap af na een urenlange buitenrit, schudden een keer dat haar los, doen een klemmetje erin en klaar. Sta je daar met je zweetharses met pinnetjespluimen.... helemaal gefrustreerd te zijn...
.
KarinvdM schreef:O nee, ik laat mijn grijze haren voorlopig nog wel eventjes wegwerken, ik vind het nog te vroeg om zo grijs te zijn als ik daadwerkelijk ben.Van mezelf ben ik ook al lang niet meer zo blond, ik word steeds donkerder met steeds meer grijs erdoor.
Lang leve de kappers en het blonderen!
Breghje schreef:Zo herkenbaar en dan hoor ik helaas ook bij de laatste groepIkBenEllen, jaaa op die meiden ben ikdus ook jaloers. Die doen die cap af na een urenlange buitenrit, schudden een keer dat haar los, doen een klemmetje erin en klaar. Sta je daar met je zweetharses met pinnetjespluimen.... helemaal gefrustreerd te zijn...