Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Duke schreef:Je schreef dat je 1.72 bent, dus al ruim 10 cm groter dan mij en gezegend bent met een flinke boezem (die weegt ook extra). Zelf heb je ook een goed gevoel bij je streefgewicht, dus helemaal goed toch!Ik denk dat je qua postuur dan helemaal niet verkeerd zit!
Airborn schreef:Duke schreef:Je schreef dat je 1.72 bent, dus al ruim 10 cm groter dan mij en gezegend bent met een flinke boezem (die weegt ook extra). Zelf heb je ook een goed gevoel bij je streefgewicht, dus helemaal goed toch!Ik denk dat je qua postuur dan helemaal niet verkeerd zit!
Is ook zo, de foto's die ik heb van toen ik 19 was, had ik echt een SUPER figuur, en daar was ik 72 kilo ofzo. Nu ietsje ouder en veel meer spierweefsel, dus.... 75 is dan best reeel. Maar dunno, het vóelt afentoe alsnog alsof ik dan te zwaar zou zijn omdat bmi dan alsnog ergens in de 24-25 is, en meeste mensen van 172 cm 65 kg willen zijn. Ik weet wel dat 65 kg voor mij echt te licht zou zijn, maar toch... Ergens blijft dat toch wringen...