@Ketaki
Mijn tongpiercing dee het meeste pijn van alle piercings die ik heb.
Maartje1990 schreef:maar bijt je er niet op ofzo? of raar met eten of weet ik veel wat?
De eerste paar dagen merk je goed waar je je tong allemaal voor gebruikt waar je eigenlijk nooit bij stil stond.
In het begin doet het nog wel zeer en daarna gevoelig.
Ik merkte zelf met bijvoorbeeld tandenpoetsen dat automatische je tong naar de kant gaat waar je je tandenborstel hebt.

En vooral met eten je duwt het eigenlijk naar de zeikant waardoor ik dan soms nog wel eens per ongeluk keihard op me tong beet.

Dat soort kleine dingentjes.
Je tong uit steken om te laten zien en dan je mond niet tever genoeg open doen waardoor die blijft hangen als je hem naar binnen doet whaha moet ik nog even door gaan.

Maar dat is meer lompigheid en het wenne dat er in eens een staaf in je mond zit.

Colorado schreef:En uitvallende tanden vind ik wel knap, dat gebeurd nog niet als je tegen een keukenblad valt, al scheelde het toen weinig

Whahahaha hoe je dat ook zegt he.

Geweldig gelukkig niet raak wat ik er uit opmaak.

Zack schreef:grappig... ik heb alleen de eerste dag met een dikke tong gelopen ..

Me too ik liep braaf met een water ijsje de piercing winkel uit daarna liep ik met een vriendin langs een patat winkel wat wel heeeel verleidelijk rook.
Eten ging wat moeilijker maar zeker geen pijn.
Had bijna geen zwelling alleen het zetten dee bij mij ZO'N ZEER dat was niet normaal.
Hij kon bij mij eerst niet vanwegen een ader dus ze heeft hem er iets naast gedaan.
Nu zie je het niet maar de pijn zat bij meer naar het stuk waar die gezet was meer aan de linkerkant.
Ik zou hem ook geen 2e keer meer zetten nu ik weet dat het bij mij zo zeer dee terwijl ik erna amper last heb gehad.
@cem_papillon
Ik had gereageerd op jou dacht ik...