[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 23:24

Maartje1990 schreef:
oke, piercingloze meld zich... ik wil eigenlijk al heeeell lang een tongpiercing (toch al zeker een jaar of 5 :P ) maar ik heb er gewoon het lef niet voor! ik ben gewoon onwijs bang omdat je er 'altijd' zoveel enge ding van hoort.

Dus, voor diegene die een tongpiercing hebben, is het echt zo erg als er altijd gezegt wordt?

tongpiercing schijnt de minst pijnlijke plek te zijn, maar iedereen heeft zelf een andere pijngrens.

en ja, wie mooi wil zijn, moet pijn lijden :D

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 23:28

ja, maar ik hoor ook zulke enge dingen van tanden die uitvallen en.. dat je 1 week met een dikke ontstoken en zeer pijnlijke tong zit... persoonlijk vind ik uitvallende tanden enger dan een tong die dik en ontstoken is (dat gaat hopelijk wel weer over :P )

Twaalf

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 00:11

Nee hoor, valt allemaal mee!
Heb de mijne nu een maandje of twee?
Eerste dagen was mijn tong best dik en spierpijn in mijn mond gehad :')
Maar andere mensen hebben helemaal nergens last van.
Ik vond het echt meevallen :j

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 00:13

hangt ook weer van persoon tot persoon af, mijn vriend heeft twee weken met een dikke tong gelopen... Heeft zelfs op dag 3 een langer staafje moeten gaan halen dan het originele (heeft met een bioplast rond gelopen). Niet om je angst aan te jagen, maar gewoon om te laten zien hoe verschillend het kan zijn. Mijn vriend zijn lip zwol bv enorm bij een gewone labret, terwijl mijn eskimo nooit gezwollen geweest is. (terwijl de eskimo toch vrij bekent staat om de zwelling die ie kan doen :D)

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 00:16

Dat lijkt me helemaal een hel, twee weken met dikke tong rondlopen :oo

Die paar dagen waren bij mij al niet fijn :')

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 00:26

maar bijt je er niet op ofzo? of raar met eten of weet ik veel wat?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 00:27

Bijten heeft hij er nooit op gedaan, met eten was spaghetti wat moeilijk :D

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 00:28

Eerste week is het wennen.
Zodra het zwelstaafje vervangen was voor een kleinere piercing voelde ik hem niet eens meer :n
Heel af en toe bijt ik er per ongeluk op, dat heb ik vooral als ik cruesli eet :')

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 00:30

pharagirlke schreef:
Bijten heeft hij er nooit op gedaan, met eten was spaghetti wat moeilijk :D

alleen in 't begin hoop ik? geen spinazie tussen z'n tanden maar een sliertje spaghettie om z'n piercing :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 00:30

haha ja :j Het lange staafje zit de eerste uren in de weg (als je nog geen zwelling hebt)

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 00:35

Ik vind dat staafje nu ook echt super irritant. Mijn zwelling is bijna helemaal weg, en nu zit dat staafje echt te irriteren, en ik vind het lelijk. Kan hem bijna een centimeter boven mijn tong uitduwen := Maar over een week mag er een nieuwe in, en aah ik kijk er echt naar uit, heb zulke leuke piercings gehaald al O:)

Totaal geen pijn gedaan trouwens, 3 dagen dik geweest, beetje spierpijn in mijn tong :+ En dat was het, piercen deed echt helemaal geen pijn, voelde het nieteens. Was bijna van oh is hij er al doorheen? Oh ok :P Maar echt, je hoeft nergens bang voor te zijn. En uitvallende tanden vind ik wel knap, dat gebeurd nog niet als je tegen een keukenblad valt, al scheelde het toen weinig :+

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 02:05

Maartje1990: gewoon doen! Niet naar de horrorverhalen over uitvallende tanden luisteren. :+ Verstand op nul en naar de piercingshop :D

Ik heb die van mij nu bijna 2 maanden en heb er nog geen seconde spijt van gehad :D.

Zack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 08:54

pharagirlke schreef:
hangt ook weer van persoon tot persoon af, mijn vriend heeft twee weken met een dikke tong gelopen... Heeft zelfs op dag 3 een langer staafje moeten gaan halen dan het originele (heeft met een bioplast rond gelopen). Niet om je angst aan te jagen, maar gewoon om te laten zien hoe verschillend het kan zijn. Mijn vriend zijn lip zwol bv enorm bij een gewone labret, terwijl mijn eskimo nooit gezwollen geweest is. (terwijl de eskimo toch vrij bekent staat om de zwelling die ie kan doen :D)

grappig... ik heb alleen de eerste dag met een dikke tong gelopen .. :P

Sally1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 09:29

Tongpiercing valt reuze mee :)
Heb m nu al zo'n 7 jaar. Was echt mega zenuwachtig maar voor ik het wist zat hij erin. Het enige iritante is je tong zolang uit je mond houden:p Heb dan ook geen pijn gevoeld. Is ook maar 1 dag dik geweest, zelfde avond zat ik alweer aan de chips:p en dag erna heb ik patat gegeten. Wel klein beetje pijnlijk maarja gaat ook wel over..

Me zus vond hem juist weer echt super pijnlijk met zetten.. Dus dat verschilt weer heel erg per persoon. Maarja de pijn kan je verwachten ;)
Heb 3x een lip piercing gehad en iedere keer deed het naar mijn gevoel meer zeer maar niet laten zetten dat ken ik niet voor de pijn.

Over uitvallende tanden: denk dat dat ook per persoon verschilt. Ik heb nergens last van. Alleen wel snel ontstoken tandvlees maar geen idee of dat door de piercings komt.

Me zus heeft vroeger een labret gehad en door die piercing is haar tandvlees bij de ondertanden naar beneden gezakt en die heeft dus daar geen tandvlees meer.. Ze heeft de piercing al een aantal jaar niet meer maar haar ondertanden waren al los gaan zitten en nu dan wel weer vastgezet maar dat tandvlees komt niet meer terug en dat door een piercing is niet zo fijn

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 11:08

em_papillon schreef:
ff vraagje over een Md... :) als je een nieuw balletje erop wilt... draait dan niet het schijfje onder je huid mee?? dat lijkt me zo eng!

En nog een vraagje.. ik heb het liefst een soort rijtje van 3 glimsteentjes naast elkaar.. maar ik heb ook ergens gezien volgens mij 1 balletje zegmaar.. met een heel breed staafje met 3 steentjes naast elkaar.. bestaan die ook voor MD? of moet je dan 3 MDs nemen?? :P

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 12:09

Jilletje schreef:
heeeej meestal lees ik hier alleen maar ik heb even een vraagje.
ik word in januari geopereerd aan mn rechter oor,
in mijn linker oor heb ik een helix en een tragus.
de helix maak ik me niet zo'n zorgen over, deze heb ik al 8 jaar dus zal wel open blijven, mn tragus heb ik nu ongeveer anderhalf jaar.
zal deze dicht groeien of niet?

:o

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 12:49

hmm en hoe weet je dan dat je een goede piercingshop hebt? want, er zitten er hier nogal een aantal :+

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 15:37

@Ketaki
Mijn tongpiercing dee het meeste pijn van alle piercings die ik heb.

Maartje1990 schreef:

De eerste paar dagen merk je goed waar je je tong allemaal voor gebruikt waar je eigenlijk nooit bij stil stond.
In het begin doet het nog wel zeer en daarna gevoelig.
Ik merkte zelf met bijvoorbeeld tandenpoetsen dat automatische je tong naar de kant gaat waar je je tandenborstel hebt. :=
En vooral met eten je duwt het eigenlijk naar de zeikant waardoor ik dan soms nog wel eens per ongeluk keihard op me tong beet. :=
Dat soort kleine dingentjes.
Je tong uit steken om te laten zien en dan je mond niet tever genoeg open doen waardoor die blijft hangen als je hem naar binnen doet whaha moet ik nog even door gaan. :')

Maar dat is meer lompigheid en het wenne dat er in eens een staaf in je mond zit. :')

Colorado schreef:
En uitvallende tanden vind ik wel knap, dat gebeurd nog niet als je tegen een keukenblad valt, al scheelde het toen weinig :+

Whahahaha hoe je dat ook zegt he. :')
Geweldig gelukkig niet raak wat ik er uit opmaak. :(:)

Zack schreef:

Me too ik liep braaf met een water ijsje de piercing winkel uit daarna liep ik met een vriendin langs een patat winkel wat wel heeeel verleidelijk rook. }>
Eten ging wat moeilijker maar zeker geen pijn.
Had bijna geen zwelling alleen het zetten dee bij mij ZO'N ZEER dat was niet normaal.
Hij kon bij mij eerst niet vanwegen een ader dus ze heeft hem er iets naast gedaan.
Nu zie je het niet maar de pijn zat bij meer naar het stuk waar die gezet was meer aan de linkerkant.
Ik zou hem ook geen 2e keer meer zetten nu ik weet dat het bij mij zo zeer dee terwijl ik erna amper last heb gehad.

@cem_papillon
Ik had gereageerd op jou dacht ik... :D

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 15:44

x_Mliss schreef:
@Ketaki
Mijn tongpiercing dee het meeste pijn van alle piercings die ik heb.

Maartje1990 schreef:

De eerste paar dagen merk je goed waar je je tong allemaal voor gebruikt waar je eigenlijk nooit bij stil stond.
In het begin doet het nog wel zeer en daarna gevoelig.
Ik merkte zelf met bijvoorbeeld tandenpoetsen dat automatische je tong naar de kant gaat waar je je tandenborstel hebt. :=
En vooral met eten je duwt het eigenlijk naar de zeikant waardoor ik dan soms nog wel eens per ongeluk keihard op me tong beet. :=
Dat soort kleine dingentjes.
Je tong uit steken om te laten zien en dan je mond niet tever genoeg open doen waardoor die blijft hangen als je hem naar binnen doet whaha moet ik nog even door gaan. :')

Maar dat is meer lompigheid en het wenne dat er in eens een staaf in je mond zit. :')

Colorado schreef:
En uitvallende tanden vind ik wel knap, dat gebeurd nog niet als je tegen een keukenblad valt, al scheelde het toen weinig :+

Whahahaha hoe je dat ook zegt he. :')
Geweldig gelukkig niet raak wat ik er uit opmaak. :(:)

Zack schreef:

Me too ik liep braaf met een water ijsje de piercing winkel uit daarna liep ik met een vriendin langs een patat winkel wat wel heeeel verleidelijk rook. }>
Eten ging wat moeilijker maar zeker geen pijn.
Had bijna geen zwelling alleen het zetten dee bij mij ZO'N ZEER dat was niet normaal.
Hij kon bij mij eerst niet vanwegen een ader dus ze heeft hem er iets naast gedaan.
Nu zie je het niet maar de pijn zat bij meer naar het stuk waar die gezet was meer aan de linkerkant.
Ik zou hem ook geen 2e keer meer zetten nu ik weet dat het bij mij zo zeer dee terwijl ik erna amper last heb gehad.

@cem_papillon
Ik had gereageerd op jou dacht ik... :D

oja ;) nog ff goed doorgelezen en ik vond je berichtje!!! thnx :)

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 15:54

Oke :D
Dacht al word ik nou gek of... whaha. :D

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 16:59

Ik denk dat de tongpiercing heel erg verschild kwa pijn en dergelijke.
Ik was doodsbang toen ik hem liet zitten, maar voor ik het wist had ik al een staaf door mijn tong.
Daarna naar de mc donalds geweest, heb aan de danoontje gezeten, omdat ik bang was met eten. Eten ging steeds makkelijker, heb bijna geen dikke tong gehad er heb er nog nooit op gebeten.
Ik was ook echt verschrikkelijk voorzichtig.
Tanden uitvallen lijkt me ook sterk, je mond kan wel ergere klappen ontvangen.
Natuurlijk is het wel slecht voor je tanden, je komt tenslotte telkens met het balletje tegen je tanden.

Als je hem echt wilt moet je hem laten zetten. Dan kijk je door de pijn heen. En als je hem hebt ben je alleen maar trots dat je het hebt gedaan

Darkness85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 17:03

M'n tong piercing was de minst pijnlijke van de 4.. Ik heb m nu alweer 6 jaar.. En geen last van uitvallende tanden hoor.. :Y)

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 17:10

@Roos,

Naja licht der denk aan wat voor staafje ik heb zo'n kort staafje dat het mijn tanden niet raakt alleen met in en uit halen doe ik hem tussen mijn tanden om los tedraaien.
Heb hem expres zo kort genomen dat hij niet tegen mijn tanden aanzit want dat vind ik dood zonde.

Darkness85

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 17:14

Bij een te kort staafje gaat mijn tong juist een beetje zeer doen.. En het scheeld ook nog al eens waar hij gepierct word.. De een zet m wat meer naar voren, de ander weer wat meer naar achter..

x_Mliss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-09 17:21

Ik heb het alleen sochtends als ik wakker word met een droge bek. _O-
Maar na een glas water is het weg. :')