vies probleem of raar geval van onderen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

happy27

Re: vies probleem of raar geval van onderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 15:54

Bij mij verteerd niet alles! dat kan heel normaal zijn hoor. maar goed ik ben geen dokter, dus zou even naar de dokter gaan

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 15:55

Lijkt mij, net als Nagini, ook geen grap. Komt vrij serieus over iig. Zou me zelf ook zorgen maken als ik hier last van had.
Dat dit niet zo open en bloot op bokt moet. Tja. Zelf zou ik ook eerder de dokter bellen dan 't zo op bokt zetten. Maar ieder z'n eigen ding toch? Als je het niet wil lezen, dan klik je het gewoon weer weg toch.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 15:57

Marleen heeft een andere gedachtengang als wij.
Vind niet dat je haar daar op af moet rekenen :n

Ze doet eerst en denkt daarna pas na, en op een internet forum kun je daarna niet meer wat je eruit hebt gefloept, wissen.

Dus vind het netjes van degenen die hier serieus reageren, maar zie hier ook reacties voorbijkomen waarvan ik denk...
Nou ja , zegt meer wat over die personen dan over TS ;)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 15:59

Ik bedoel mijn reactie ook zeer serieus!

Ik ken marleen op deze manier niet, vandaar dat ik zeg : zou me niets verbazen als dit een geintje is.!

En tsja als het serieus is, moet ze maar naar de dokter gaan lijkt me!

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 16:00

CM_ schreef:
Marleen heeft een andere gedachtengang als wij.
Vind niet dat je haar daar op af moet rekenen :n

Ze doet eerst en denkt daarna pas na, en op een internet forum kun je daarna niet meer wat je eruit hebt gefloept, wissen.

Dus vind het netjes van degenen die hier serieus reageren, maar zie hier ook reacties voorbijkomen waarvan ik denk...
Nou ja , zegt meer wat over die personen dan over TS ;)

Tja dat moet je ook net weten natuurlijk. De laatste zin ben ik het dus niet mee eens, kan me heel goed voorstellen dat er hier mensen zijn die denken ''euh oke?'', want zoiets zet niet iedereen zomaar op internet neer natuurlijk.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 16:02

Het gaat mij om de manier waarop mensen reageren.

En Marleen zit al erg lang op bokt, en door haar aparte verhalen is ze een zeer bekende bokker.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 16:03

Zelfs als je denkt: euh oke? Dan kun je nog reageren alsof het wel serieus bedoelt is of gewoon niet reageren.
Je kunt er altijd maar beter vanuit gaan dat iemand serieus is. Als later namelijk blijkt dat dat niet zo is en je hebt een rotreactie geplaatst, is dat niet erg fijn voor de TS.

eppie38

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 16:03

Het klinkt een beetje als watermeloen zaadjes (maar dat zal je wel niet gegeten hebben anders had je dat zelf ook wel kunnen bedenken)
Je hebt het over darmspoelingen toch?
Zal de reden waarom je dat doet , hier niet iets mee te maken kunnen hebben, ik noem maar wat hoor, probeer even met je mee te denken.

Ik vind het wel weer jammer dat we niet gewoon serieus op dit probleem kunnen reageren, ts is gewoon open , moet kunnen toch, zelf ben ik ook heel erg open maar het lijkt wel als het over poep en plas gaat, half bokt direct dichtslaat.
Laatst bijgewerkt door eppie38 op 08-11-09 16:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 16:04

blijkbaar kent niet iedereen haar dus.

Ik vind hier geen spottende reacties e.d hoor....
weet niet wat jij verstaan onder raar reageren.
ja een paar geintjes.. maar daar heeft een mod al iets over gezegd toch :)

_Tara_: mocht dit op mij slaan, ik neem haar wel serieus, maar ik ken haar niet op deze manier.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 16:06

@ Jolliegirl: Was meer gewoon algemeen bedoeld.

Bramasole

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 16:08

Als je ergens flink mee in je maag zit en advies wil op een forum waar je altijd veel steun uithaalt, is het niet leuk wanneer je reacties krijgt dat dit niet op een paardenforum hoort. Niet iedereen is hetzelfde dus een beetje "open minded" is wel fijn.

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 16:14

_Tara_ schreef:
Zelfs als je denkt: euh oke? Dan kun je nog reageren alsof het wel serieus bedoelt is of gewoon niet reageren.
Je kunt er altijd maar beter vanuit gaan dat iemand serieus is. Als later namelijk blijkt dat dat niet zo is en je hebt een rotreactie geplaatst, is dat niet erg fijn voor de TS.

Klopt. Maar er mag toch wel getwijfeld worden aan dit verhaal? Ik begrijp niet waarom dat kwetsend zou zijn. Reacties als 'is zij dit wel?' is toch niks mis mee? Ik zie daar geen rotreactie in hoor.

Ik heb hier slechts 1 reactie gezien die als vervelend opgevat kan worden, en dat is deze:
''Men, dit is echt teveel informatie voor op bokt.
Persoonlijk snap ik niet dat mensen hier een onderwerp over openen op een paardenforum.....
Daar heb je artsen voor lijkt me....''

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 16:19

Maar als steeds meer mensen reageren met: is zij dit wel? Dan voel je je als TS toch ook niet meer serieus genomen?

Ben wel heel benieuwd of de TS al een HA gebeld heeft en haar verhaal heeft uitgelegd.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 16:20

_Tara_ schreef:
Maar als steeds meer mensen reageren met: is zij dit wel? Dan voel je je als TS toch ook niet meer serieus genomen?

Zijn er meer mensen dan? heb ik nog niet gelezen hoor.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 16:23

Er staat als... Stel dat steeds meer mensen zo reageren. Zo bedoelde ik 't.
We gaan nu wel heel erg offtopic... Helpen we TS ook weer niet mee.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 16:23

Marleen Usar staat juist bekend om haar aparte verhalen en opmerkingen haha.
Dit kon bijna alleen maar een topic van haar zijn. :D

Maar ik ben het eens met de rest: Zolang het niet beweegt is het niet zo erg. ;)
En je kan het altijd aan de dokter vragen, die kijken niet op van rare vragen hoor.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 16:29

_Tara_ schreef:
Er staat als... Stel dat steeds meer mensen zo reageren. Zo bedoelde ik 't.
We gaan nu wel heel erg offtopic... Helpen we TS ook weer niet mee.

snap wat je bedoeld
er reageren niet meer mensen zo, dus geen probleem lijkt me.

Ze moet gewoon effe langs de dokter, maar of dat vandaag nog lukt, geen idee.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 16:30

Er staat wel als. Met die als bedoel ik dus: stel dat er meer mensen zo reageren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 16:36

marleen_usar schreef:
Foto maken lukt niet,ik zag er net 1 zitten in de zak waarmee ik mijn darmspoeling heb gedaan.Ze zijn echt plat en zwart en lopen naar boven in een punt.

haha.lijnzaadjes...ik denk dat je je paard muesli hebt gegeven en je handen niet goed gewassen, zitten in je kleren en komen zo ook in bad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 16:37

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 16:43

hoe groot waren de 'zaadjes'? Schaamluis is ongeveer zo groot als een sesamzaadje

Maar dan nog, wat het ook is, fruitzaadjes, schaamluis.
Het is niet normaal dat je schaamhaar uitvalt.
Weet niet in hoeverre het noodzakelijk is om nu een dokter te bellen, maar zou dat iig dan wel morgenochtend doen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 16:47

Ts heb je al een dokter gebelt en weet je al iets meer? Ben echt benieuwd wat het is...

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 17:58

Kom op zeg, hier ga je toch niet de huisartsenpost voor bellen op zondag?
Dan wacht je toch even tot morgen en bel je je eigen huisarts?

Verder ga ik met een hoop mensen hier mee, er zijn grenzen met wat je op een openbaar forum plaatst.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 18:00

Zo een huisartsenpost geeft advies, bellen is niet erg, je krijgt toch geen arts, maar een assistente. Ik kan mij voorstellen als je bang bent geworden dat je dan gaat bellen, je zal maar een SOA hebben of beestjes, tja dan zou ik er ook zo snel mogelijk van af willen.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-09 18:02

russel schreef:
Zo een huisartsenpost geeft advies, bellen is niet erg, je krijgt toch geen arts, maar een assistente. Ik kan mij voorstellen als je bang bent geworden dat je dan gaat bellen, je zal maar een SOA hebben of beestjes, tja dan zou ik er ook zo snel mogelijk van af willen.

Tja dat zal dan per persoon verschillen. Ik zou mezelf rotschamen om hiervoor een HAP te bellen in het weekend, zeker op een zondagavond. Die paar uurtjes kom je ook nog wel door, morgenochtend kan ze haar eigen huisarts bellen.

Maar ik verbaas me toch al enorm waarvoor mensen de HAP's bellen 's avonds en in het weekend. Mijn persoonlijk mening is dat je die alleen belt als het echt niet kan wachten.