Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

CM_ schreef:Marleen heeft een andere gedachtengang als wij.
Vind niet dat je haar daar op af moet rekenen
Ze doet eerst en denkt daarna pas na, en op een internet forum kun je daarna niet meer wat je eruit hebt gefloept, wissen.
Dus vind het netjes van degenen die hier serieus reageren, maar zie hier ook reacties voorbijkomen waarvan ik denk...
Nou ja , zegt meer wat over die personen dan over TS

_Tara_ schreef:Zelfs als je denkt: euh oke? Dan kun je nog reageren alsof het wel serieus bedoelt is of gewoon niet reageren.
Je kunt er altijd maar beter vanuit gaan dat iemand serieus is. Als later namelijk blijkt dat dat niet zo is en je hebt een rotreactie geplaatst, is dat niet erg fijn voor de TS.
_Tara_ schreef:Er staat als... Stel dat steeds meer mensen zo reageren. Zo bedoelde ik 't.
We gaan nu wel heel erg offtopic... Helpen we TS ook weer niet mee.
marleen_usar schreef:Foto maken lukt niet,ik zag er net 1 zitten in de zak waarmee ik mijn darmspoeling heb gedaan.Ze zijn echt plat en zwart en lopen naar boven in een punt.
KiWiKo schreef:platjes zijn het meest plausibele antwoord
russel schreef:Zo een huisartsenpost geeft advies, bellen is niet erg, je krijgt toch geen arts, maar een assistente. Ik kan mij voorstellen als je bang bent geworden dat je dan gaat bellen, je zal maar een SOA hebben of beestjes, tja dan zou ik er ook zo snel mogelijk van af willen.