Hoe hebben jullie het vertelt ? (eerste keer ongesteld)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 19:22

"Ik bloei! :\ "

Zilfstar

Uppojono schreef:
Haha, inderdaad..:Y)

Maar idd is een heel normaal verschijnsel, maar om nou te doen alsof het een groot feest is..

Nee zoals ik al zei: geen groot feest! Maar het wel in huize E wel even gevierd dat hun jongste dochter nu kind af was. Het is toch weer een fase verder. Dus een kaart ter herinnering (heb hem nog in mijn dagboek van toen zitten) en een gebakje (OK lievelingstaart, was met chocola dus...). Zo hebben wij ook de tarditie dat de verjaardag dat je 10 wordt speciaal is (Double Digit: TweeCijferig als je snapt wat ik bedoel). En ja ok, het brengt wel lasten met zich mee (die bij mij gelukkig in de loop der jaren milder zijn geworden) maar als je het goed beschouwd is het toch een speciale gebeurtenis.

nobillity

ik zo mam ik ben ongesteld geworden. :+
14 jaar was ik toen ik het werd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 19:24

annastasia schreef:
_Yasmine_ schreef:
ik wil ook jongen worden :+
stomme lange9 ongesteldheid..

jongens hebben het zo makkelijker ^)

en wat te bedenken tijdens zwangerschap en het kinderen opvoeden..........

Mijn vriend zegt niet voor niks zo vaak dat ie blij is dat ie een man is :+ Al moet ik zeggen dat ik weinig moeite heb met het vrouw zijn, ook weinig last van ongesteld zijn (slik de pil ook vaak door). Zou geen man willen zijn, veelste simpel :P

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 19:25

Ik was 11 toen er tijdens het plassen ineens bruin bloed in de pot viel. Mijn moeder was niet thuis en ik schrok me rot dus mijn vader was de klos!Die moest in de pot komen kijken :D Ik was wel voorgelicht maar had helderrood bloed verwacht dus schrok me rot.
Mijn vader vond het heel ongemakkelijk dat weet ik nog precies! Het was op hemelvaartsdag en mijn moeder had alleen die grote pampers van haar in huis dus ik heb de hele dag wijdbeens gelopen. En we moesten nog op visite ook... De dag erna heeft ze klein verband gekocht. Toen was ik heul erg opgelucht!! :D

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 19:27

1e keer was op mijn 15e verjaardag, op vakantie op de enige dag mooi weer van de hele vakantie dat we naar het strand zouden gaan :+
Iedereen wist het dus gelijk. Heb er ook naar mijn pa nooit moeilijk over gedaan, hij deed er trouwens ook heel luchtig over, dus dat scheelde ook wel :)

gewoon zeggen, tis heel normaal :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 19:28

Eleionomae schreef:
1e keer was op mijn 15e verjaardag, op vakantie op de enige dag mooi weer van de hele vakantie dat we naar het strand zouden gaan :+
Iedereen wist het dus gelijk. Heb er ook naar mijn pa nooit moeilijk over gedaan, hij deed er trouwens ook heel luchtig over, dus dat scheelde ook wel :)

gewoon zeggen, tis heel normaal :)

Ze heeft het al gezegd ;)

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 19:29

Ik was zo boos toen ik het werd, xD
Ik wilde het niet, waarom ik?
Ik heb het hele huis bij elkaar gescholden, en toen kwam mijn moeder
toch maar vragen wat er was,
Ik heb het niet zo handig aangepakt. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 19:29