Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zwieke schreef:En m'n vriend is dan zo'n hete brok. Die kan het niet geloven dat ik dan werkelijk sta te bevriezen... Totdat ik me probeer op te warmen aan hem
Daarmee heb ik ook bepaalde personen wel kunnen overtuigen dat ik het niet alleen maar koud heb maar ook koud ben en niet zomaar opwarm.
Vooral 's avonds in bed, dan duw k heel subtiel mn ijskoude voetjes even tegen m aan hihi 
(heb niet eens een tussenjas
). Dus ik heb het weer zwaar in de zomer, want dan kan ik niet afkoelen. Dit is voor mij een zalige temperatuur

Welshcobfan schreef:Ik loop nog steeds in mijn zomerjas rond(heb niet eens een tussenjas
). Dus ik heb het weer zwaar in de zomer, want dan kan ik niet afkoelen. Dit is voor mij een zalige temperatuur
![]()
Ben altijd warm. Maar goed, mijn vriend is dus een koudkleum. Loopt nu al in de dikke winterjas rond en heeft 2 paar sokken aan in huis.
Dus ik volg voor hem even dit topic
Vraagje, hebben jullie in de zomer dan wel een normale temperatuur?
Mijn moeder is ook altijd koud, haar lichaamstemperatuur is altijd 36 graden. Zelfs bij meerdere laagjes kleren heeft ze het nog koud. Winterhanden en tenen krijgt ze straks ook weer...

Door de koude krijg ik ook nog kloven, bah...