Wortelkanaalbehandeling - HELLUP!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 19:39

Embe schreef:
Even een vraagje hier (wellicht weet één van de TA-assistenten dat): nadat ik ben behandeld heeft mijn TAbeul een gaatje in mijn vulling gelaten. Ik wil noooooooit meer terug naar die man en heb nog steeds geen andere TA. Weet iemand waarom hij dat gaatje er in heeft gelaten?

Als ik het ged begrijp heb je een wkb in die kies gehad en nu zit er nog een gaatje in de vulling? Heb je geen vervolgafspraak gekregen bij je tandarts?

(Ik ben overigens ook tandartsassistente)

Embe

Re: Wortelkanaalbehandeling - HELLUP!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 08:26

Nee, had geen vervolgafspraak meer bij deze TA... Ik heb een WKB gehad en in de vulling zit een echt gaatje van een kleine millimeter, precies in het midden, meteen van het begin af aan. Mijn boerenverstand zegt dat hij dat gedaan heeft omdat hij misschien niet zeker was dat de ontsteking helemaal weg was maar dat kan ik mis hebben... Vind het wel een beetje vreemd want volgens mij kan er dan ook troep in ipv uit...

crazycactus

Re: Wortelkanaalbehandeling - HELLUP!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 09:09

@embe, dat kan idd soms laten ze het open, maar dan is het wel de bedoeling dat je nog een keertje teruggaat om de wkb af te laten maken.

Embe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 13:04

Beuhhh, daar was ik al bang voor... ga niet meer terug naar die beul :n ! Moet nog een andere 'normale' TA zien te vinden >;)