, en ben nu alweer 1,5 jaar van de medicatie af. Dus als het je kan helpen waarom niet. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
, en ben nu alweer 1,5 jaar van de medicatie af. Dus als het je kan helpen waarom niet. HindaFree schreef:ben een leek wat engels betreft maar is er nou niks waar ik veilig en rustig mee kan slapen.... word al moe van de gedachte mischien dat dat helpt :Y
Dat je de nachtdiensten niet kan ontlopen snap ik, maar rust in je hoofd creëren scheelt ook al een heleboel 
Chiqa schreef:Nathalie02 schreef:Vandaar dat ze nu ook niet meer vergoed worden....
Ze worden nog wel vergoed hoor bij bepaalde patienten.
Mss is het wel eens goed dat ze dit niet meer vergoeden bij mensen waar het toch geen noodzaak is.
Er zijn genoeg andere middelen te vinden om dit probleem aan te pakken en deze middelen zijn vaak erger dan de kwaal.
Dat vind ik erg raar. Chiqa schreef:Nathalie dat gebeurd, die pillen zijn namelijk erg verslavend. En verslaafden houden er een vreemde levenswijze op na, dat lijkt me niet verrassend.
Shadow0 schreef:Maar de artsen werken daar dus blijkbaar zonder bezwaar aan mee,
Shadow0 schreef:En hoe maakt het invoeren van een vergoeding dan uit? Als die middelen toch al illegaal gingen, dan konden ze toch nooit bij de verzekering gedeclareerd worden?
Chiqa schreef:Deze worden gewoon vergoed door het ziekenfonds. Maar of je dr nu 1 doosje of 5 doosjes per maand ophaalt, dit wordt niet gecontroleerd en gewoon vergoed.
Of begrijp ik je verkeerd?
Shadow0 schreef:Dus als iemand 5 doosjes op kan halen terwijl het recept maar 1 doosje specificeert, kan dat niet bij de verzekering gedeclareerd worden.

Chiqa schreef:Nee met een week wordt er weer een recept uitgeschreven. Ik vind dit een kwalijke zaak even het patienten dossier checken moet toch laten weten dat er net een doosje opgehaald is?
Wordt niet gecheckd