maar elke ochtend er uitschoppen... haha wakker ben je dan toch wel
haha hij kan moeillijk zn bed uit komen en blijft tot t laatste moment liggen haah
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maar elke ochtend er uitschoppen... haha wakker ben je dan toch wel
haha
.
.
Ook handig bij zoemende muggen
chipieke schreef:Ik heb het andersomIk kan echt niet slapen zonder dat er iemand naast me ligt...
tis bij mij maar net wat ik gewend ben...
chocobroodje schreef:Mijn vriend had dat ook hebben we heel simpel opgelost. We hebben een 2persoons bed gekocht met 2 matrassen en ieder een 1 persoons dekbed. Werkt echt prima voor ons, eneuh het blijft "gezellig" bij ons in bed
Ideale oplossing dit! Ook geen getrek aan dekens
) Nu wonen we al een tijdje samen en hebben we een 2-persoonsbed. Mijn vriend is heel onrustig in zijn slaap, draait veel, praat, snurkt. Ik daarentegen ben juist heel rustig, ik wordt wakker in de houding waarin ik ging slapen en het bed hoeft aan mijn kant eigenlijk niet eens opgemaakt te worden.

maar toch........ 1Boefje schreef:Grappig topic.
Bij mij is het andersom, ik kan echt niet slapen als hij NIET naast me ligt!!
Ik moet ook altijd tegen hem aanliggen. Het liefst moet hij lepeltje lepeltje liggen![]()
Mijn zus slaapt ook al jáááren apart van haar man.
Ik heb er altijd raar en sceptisch tegenaan gekeken. Ik bedoel, voelen die 2 nog wel wat voor elkaar en hoe vaak wordt er dan geknuffeld en ges....?
Nu heb je voor die 2 dingen geen bed nodigmaar toch........
). Ik ben een vreselijke koukleum, ik mis het echt als ik die warme rug niet tegen me aan voel. 1Boefje schreef:Ik heb er altijd raar en sceptisch tegenaan gekeken. Ik bedoel, voelen die 2 nog wel wat voor elkaar en hoe vaak wordt er dan geknuffeld en ges....?

1Boefje schreef:Grappig topic.
Bij mij is het andersom, ik kan echt niet slapen als hij NIET naast me ligt!!
Ik moet ook altijd tegen hem aanliggen. Het liefst moet hij lepeltje lepeltje liggen![]()
Mijn zus slaapt ook al jáááren apart van haar man.
Ik heb er altijd raar en sceptisch tegenaan gekeken. Ik bedoel, voelen die 2 nog wel wat voor elkaar en hoe vaak wordt er dan geknuffeld en ges....?

Weet natuurlijk niet of dit ook voor jou zal gelden, maar dat is in ieder geval mijn ervaring. De beste oplossing is het natuurlijk sowieso niet want het kost nog ontzettend veel slaap
(en nee, ik ben niet zo'n naïef meisje dat er na 9 maanden van overtuigd is dat ik de rest van m'n leven met m'n vriend samen blijf, maar bij wijze van spreke)