mirgino schreef:xChantal94 schreef:Ik weet niet of ik hier wel is gereageerd heb.
Maar mijn bijnaam is anna rexia (voornaam + achternaam) die ik van mijn zus heb gekregen. Op school ben ik met biologie wel is door een docent als voorbeeld genomen toen het over anorexia ging (!).
Nou vind ik me zelf gewoon normaal en helemaal niet zó dun maar goed.
meen je dat echt??? heeft hij jou als voorbeeld genomen???
en wat vond jij daarvan?
ik vind dat niet normaal
Ja, en ik had bijna gezegd dat ik hem toch ook niet even voor de klas ging zetten om een voorbeeld van een mongool (niet letterlijk) te laten zien.
Zijn trouwens wel mensen uit mijn klas naar de directeur gegaan daarover, ik zelf niet.. Heb hem nog een paar lessen gehad maar niet lang/vaak meer, en hij heeft zijn excuses aangeboden.
(In die lessen dát ik hem nog had, heeft hij mij wel in éen les 3 gele kaarten gegeven terwijl ik niks deed. En 3 gele is een rode en dat is schorsing. Gelukkig weer de halve klas naar de directeur dat hij echt niet spoort
)
meen je dat echt??? heeft hij jou als voorbeeld genomen???
(straks sla ik door in het aankomen ofzo).
Ben nu 29, bijna 30. Kledingmaat 36/38.
) en zou het vreselijk vinden als mensen me dik zouden noemen. Ik wil nog graag 12 kilo kwijt, dan zit ik op mijn streefgewicht. Als ik nou eens die 12 kilo verdeel over de 6 magerste dames van bokt.
Goeie deal, of niet?