Sauna.. Heerlijk!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 11:56

Frank schreef:
Hmm, lekker hoor!
We zijn voornemens een sauna en jacuzzi te bouwen in de tuin!

Maar een dagje welness is gewoon puur genieten :)

Die hebben mijn paps en mams sinds 1,5 jaar in de tuin omdat ze het in de sauna zo lekker vonden. Nu zitten ze er zelf bijna niet meer in. Mijn zussen en ik daarin tegen maken en graag gebruik van als mijn ouders weg zijn en soms ook als we op visite komen en het is lekker weer :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 14:45

Ik houd van de sauna, heerlijk!

Jammer dat het vrij duur is, maar het is echt ultiem genieten :)

Ik hoop in oktober weer een hele dag sauna te plannen en dan daar heerlijk eten :)

Fontana nieuweschans vond ik 3 keer niks qua sauna aanbod :n Waterlelie wil ik binnenkort proberen, maar voorlopig ben ik fan van Peize :)
Opgietingen doe ik niet aan,dat is mij écht veeeeeeeeeeel te heet.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 28-09-09 14:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 14:47

Heel fijn! :j
Donderdag ga ik met een vrienden , Modderbad, Maskertje + oogkomkommertjes, Sauna, Hete kolen, Massage :+:
Heb er erg zin in! :D Vooral lekker naar school. :))

Ashira

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 14:51

Niks voor mij..
Heel de dag in je blote kont lopen.. :o
jammer genoeg is mijn vriend er wel gek op en ben ik
genoodzaakt wel is mee te gaan.. :(:)
Hij vind het ''vrije'' gevoel heerlijk, terwijl ik me achter elke
bloempot probeer te verstoppen :+

muppetmayo

Re: Sauna.. Heerlijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 14:56

Peize ben ik ook geweest :) Klein, maar wel erg gemoedelijk :)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 14:59

Enige nadeel van peize vond ik het restaurant, personeel was die dag onderling wat spanningen.
(en ik miste rustbedden, want dat heeft nieuweschans wel genoeg)

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 15:23

muppetmayo schreef:
Peize ben ik ook geweest :) Klein, maar wel erg gemoedelijk :)

Ik ben met mijn toenmalige vriend naar Peize geweest, was zijn "sauna ontmaagding" :P en ik vond het daar dus echt helemaal niks. Wat ik normaal nooit in sauna's had, had ik daar wel en dat was het idee dat er behoolijk naar mij gekeken werd. Ik ben geen super model maar was wel 1 van de weinige jonge meiden daar en het viel écht op dat er gegeluurd en gepraat werd. Was zelfs zo erg dat ik gewoon bij 3 mannen hun joekeloekus zag steigeren := :r Naaah, bah hoor... Vriend vond het niks en met 1,5 uur waren we er weer uit.
2 maanden later een nieuwe poging gedaan in de VeluwseBron en dat vond hij wel fijn en ook ik voelde me daar helemaal niet bekeken.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 21:19

Oef Uthrick, kan me voorstellen dat je je dan wel erg ongemakkelijk gaat voelen ja :\ En ik altijd maar roepen dat er niks seksueels is aan een sauna en dat iedereen aan het genieten is in plaats van zich om anderen te bekommeren :+ Daar gaat mijn overhaal praatje :=

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 21:41

Och ik zou mij dan ook ongemakkelijk voelen Uthrick!!
Ik weet ook wel hoe ik dan op die mannen zou reageren, zou naar ze toe lopen en mijn badjas aan hun 'kapstok' hangen :')

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 21:46

Ohhh heerlijk. Morgen naar de sauna in Emst. Geweldige sauna met veel ruimte en verschillende soorten.
Ik vind het zo heerlijk ontspannen.
Ben alleen wel van badpakkendag. Nou ja bikinidag. Want naakt is aan mij niet besteed.

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 21:55

toevallig kom ik dit topic tegen :)

ik ga nu vrijdag naar de sauna (is in België) en heb ook al een massage gereserveerd. Ben er echt aan toe.
Mijn maa gaat ook gelijk mee, dan moet ze wel een half uurtje alleen zitten maar dat vind ze niet erg :)
mmm kijk er echt naar uit.
Hopelijk is de massage goed, is de eerste keer dat ik de hot-stone-massage ga krijgen. Iemand al ervaring met deze soort massage?

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 21:59

Hot-stone is aan te raden :j Mijn vriend en ik hebben laatst zelfs nog zo'n apparaat gekocht.
Maar een echte behandeling is veel lekkerder :j

Lilian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 22:05

Hannelore schreef:
Ohhh heerlijk. Morgen naar de sauna in Emst. Geweldige sauna met veel ruimte en verschillende soorten.
Ik vind het zo heerlijk ontspannen.
Ben alleen wel van badpakkendag. Nou ja bikinidag. Want naakt is aan mij niet besteed.

Ik ga morgen ook, ga het liefst ook met badpakkendag. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 22:05

ik vind de sauna niets eigenlijk, ik vind t veel te warm en kan daar niet zo goed tegen. Als ik wil kan zo een sauna in. Maar nee liever niet. Een turks stoombad b.v vind ik dan veel lekkerder :)

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 22:08

Turks stoombad is bij ons warmer dan bv een droge sauna..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 22:10

oh aha ok, apart :P Maar toch vind ik zo'n stoombad lekkerder :P vraag me niet waarom hahaha

de laatste keer dat ik in een sauna was gegaan is eehm 3 jaar terug en duurde wel 5 minuten toen benk er uitgegaan dacht dat ik van mn stokkie ging :+

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 22:11

Omdat het vochtig is denk ik :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 22:12

ja zou best kunnen haha weet ik niet hahaha schrok er van iig :P

FZ_Lin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 22:13

Hahaha jaa je hebt bij de meeste sauna's ook een lijstje hangen die je kan volgen om het op te bouwen, dan is het ook erg goed te doen!
De eerste keer dat ik een sauna inging, ging ik op een gegeven moment alleen het bubbelbad nog in :+
Maar toen ik het lijstje opvolgde kon ik alles aan :D Voelde me toen echt bikkel :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 22:17

hahaha ok :)hahah ja kan in de sauna wanneer ik wil ( prive sauna ) maar doe t toch maar niet :D heb er niks mee :P

Bij Edwin hadden ze toen dr tijd een infrarood sauna, zat daar ook een keer in die sauna maar ook dat vond ik niks...

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 22:36

Oef, de sauna. Ben er heel hard aan toe :D
Heerlijk zo'n dag ontspannen!

Ik ga altijd naar Tilburg. Hele fijne sauna, waar ook veel jongere (20- 30ers) komen. We zijn ook ooit in Son geweest, maar daar voelde ik me erg jong en ook aangestaard.

Hier zijn nog 2 oude topics trouwens:
[LZP] Sauna wat vinden jullie?
[HK] Naar de sauna, scheer jij?

Lisetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-09 22:40

Ik ga binnenkort met fz_lin voor het eerst mee.
Ben heeeeel vroeger in Turkije naar zo'n Saunahuis geweest. Vond het toen niks omdat ik nergens kon "afkoelen"

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 03:07

Nou, ik vind het ook heerlijk op z'n tijd. Vroeger ging ik altijd wel regelmatig met mijn vader en zijn vriendin. Toen jaren niet geweest, maar sinds een paar jaar hebben wij een sauna praktisch tegenover ons huis (Thermen Bussloo) en toen ik bij de opening was voor de buurt zag ik hoe mooi het was. En tja, dan móet je eigenlijk wel gewoon een keer gaan he :D En ik vond het weer super. En het is ook echt een erg mooie en fijne sauna. Mijn ouders gaan zeer regelmatig.

(Plus: naar de sauna gaan is echt goed voor je ego :o )

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 06:56

Polivy: Ik ben ook vaak in Bussloo te vinden, misschien zijn we mekaar wel eens tegen gekomen :+

Wirobelgje: ik ben zelf nogal van de stevige massages, en ik vond de hot-stone op een gegeven moment wat te "poezelig" worden..Ze aaien je de hele tijd met warme stenen en olie en dat is wel prettig, maar ik had een massage van 60min en ze pakten geen enkele keer even (flink) een spier mee..Dat vond ik jammer :) Ik hoop dat jij er van geniet!

hannelore: Emst is fijn he :+: Iets aan de grote kant, maar wel heeeerlijk..Bikinidag vind ik sauna verkrachting :+ Het is natuurlijk goed dat ze het aanbieden, daar niet van, maar ik heb het een keer geprobeerd en het is zo plakkerig en viezig en bleh :P Verder vind ik het minder hygiënisch en is het ook niet zo goed, want je schijnt je warmte minder goed kwijt te kunnen in badpak (met bikini zal het meevallen)

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-09 07:05

Corelli schreef:
Polivy: Ik ben ook vaak in Bussloo te vinden, misschien zijn we mekaar wel eens tegen gekomen :+

Zo vaak ben ik er niet hoor ;) Maar wel grappig.

Corelli schreef:
hannelore: Emst is fijn he :+: Iets aan de grote kant, maar wel heeeerlijk..Bikinidag vind ik sauna verkrachting :+ Het is natuurlijk goed dat ze het aanbieden, daar niet van, maar ik heb het een keer geprobeerd en het is zo plakkerig en viezig en bleh :P Verder vind ik het minder hygiënisch en is het ook niet zo goed, want je schijnt je warmte minder goed kwijt te kunnen in badpak (met bikini zal het meevallen)

Bikinidag vind ik ook raar. En idd niet zo hygiënisch. Ik mijd dan ook bikinidag. Sauna is gewoon in je nakie hoor.