Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Blue_Eyes schreef:Had je mij die vraag gesteld dan? Oh ja!Toen je stelde dat je aangevallen werd, dus toen voelde ik me al niet aangesproken
![]()
Als je geen kinderen wilt, moet je heel simpel zorgen dat je niet zwanger wordt. Dan hoef je het kind ook niet te laten komen
Alet74 schreef:Ervan uitgaand dat je alle maatregelen hebt getroffen die je kunt treffen qua voorbehoedsmiddelen, dan vind ik dat je de overweging kunt maken om een abortus te laten doen. Alleen weet je nooit hoe je denkt als het je overkomt, dus op zich kun je dat nu niet zo 'koud' zeggen eigenlijk.
Ik denk ook niet dat het je zo koud laat als je nu misschien denkt (lang leve de hormonen). (kinderen en werken gaat prima samen hoor: ik werk 30 uur per week, geen probleem!)
Ik heb ook een vriendin (van mijn leeftijd, midden 30) die op zich geen kinderen wil, maar mocht ze toch zwanger raken, dan vindt zij dat ze hun verantwoordelijkheid (als volwassen mensen) moeten nemen en voor het kind moeten gaan. Dat kan ook.
Alet74 schreef:Ik heb ook een vriendin (van mijn leeftijd, midden 30) die op zich geen kinderen wil, maar mocht ze toch zwanger raken, dan vindt zij dat ze hun verantwoordelijkheid (als volwassen mensen) moeten nemen en voor het kind moeten gaan. Dat kan ook.
Moontje1991 schreef:1 je kunt nooit iets zeker weten dat is onmogelijk
2 Ik doe een studie waa ik het druk mee heb, ik werk 24 uur in de week, ik heb een paard die verzorgd wil worden, als ik net een van die 3 dingen doe ben ik thuis aan het werk.
3 Ik haat kinderen mischien heel gemeen om te zegen maar ik heb een hekel aan die krijzende, kwijlende, neus peuterende, viese monsters ik zou ze nog niet aan willen raken met een stok van 8 meter lang.
4 het is een eigen keuze ik ga niet met mensen om die je dwingen om als je zwanger bent het kind te houden.
Als ik nu zwanger zou worden zou ik het laten weg haalen.
Ik weiger om mijn leven te laten verpesten door een monster wat alleen maar schijt en jankt.
Mischien vindt je mijn bericht heel cruw.
Maar ik heb totaal geen respect voor mensen die vinden dat iedereen kinderen moet nemen en je geen abortus mag laten doen.
Het is mijn leven dus ik beslis
Moontje1991 schreef:daphna dus jij vindt dat iemand die daar helemaal geen tijd voor heeft (werk/school enz) of nog heel jong is (14/15) maar 9 maanden met een kind in zijn buik moet gaan rondlopen en daardoor op eet gewoontes moet letten, de laatste weken niet meer mag sporten, Met zwangeschapsverlof moet gaan en al die verschrikkelijken dingen zodat er een kind kan worden geboren wat geadopteerd zal worden wat ook een hoop gedoe is en niet te vergeten een kind dat nooit weet wie zijn echtge ouders zijn en daar hoogst waarschijnlijk altijd mee zal zitten?
Denise als je goed leest praat iedereen hier over zwanger worden in het algemeen en niet alleen over door geen zin heben in voorbehoedsmiddelen maar ook door verkrachting en door het falen van de voorbehoedsmiddelen
_Veronique_ schreef:Mijn broer en zijn vriendin krijgen ook een kindje. Zij was aan de pil, mijn broer ontvruchtbaar van de chemokuur een paar jaar terug..maar toch zwanger. Bewijst maar weer dat voorbehoedsmiddelen niet 100% werken. Zij houden het kindje overigens wel.