Maartje1990 schreef:Ik was vroeger écht labello verslaafd kon écht niet zonder, om de 10 min aan 't smeren. Heb toen ook een topic op bokt gemaakt en daar werd me verteld dat ik blistex moest gaan gebruiken, want dat hoef je lang niet zo vaak op te smeren omdat het langer blijft zitten oid. Nouja sindsdien heb ik dus blistex en daar ben ik dik tevreden over, ik kan nog steeds niet zonder m'n blistex maar ik hoef tenminste lang niet zo vaak te smeren.
edit: purol is daarbij écht héél erg slecht (dat zegt m'n huisarts tenminste!)
Bij mij was het ook echt heel erg, eerst altijd aan de labello, daar bleef je inderdaad elke 10 minuten mee smeren.
Op een gegeven moment had ik geen labello bij me (tijdens een voetbalwedstrijd, dat is dus zo'n 2 uur), en mijn lippen werden rood en deden zeer, er kwamen nog net geen korsten op, was echt niet fijn.
Toen overgestapt naar blistex, heb de classic ook zo'n stick, maar die is véél zachter, ik vind m wel fijner

Hieraan ben ik verslaafd als in de zin dat ik het erg prettig vind zachte lippen te hebben, maar kan er gerust een dag zonder (niet langer hoor
). Heb er ook altijd minimaal eentje bij me. Prettige aan blistex vind ik ook dat je lippen heel natuurlijk gaan glanzen