Zere voeten na werk... Welke schoenen doen jullie aan?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

IrisenUledi

Re: Zere voeten na werk... Welke schoenen doen jullie aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 21:58

heb altijd last van mijn voeten gehad TOTDAT ik mijn ariat blauwe lijn kreeg met van die gel erin nou ik klaag nooit meer over zere voeten ben er wel meestal 8 uur per dag of langer op aan het lopen

in een speelgoedzaak staat het natuurlijk niet zo mooi maar onder een lange spijkerbroek zie je tog het verschil niet en beter als bergschoenen

maar enige nadel je legt er dan wel 219,- voor neer

maar echt super schoenen!!!!!!!

Manon_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 22:02

Vorige week heb iki even snel birckenstocks gekocht voor het werk (al mag je eigenlijk geen slippers in een cafetaria, maarja jammer dan ik doe het toch) en ik moet zeggen die zitten heerlijk maar ik kreeg er wel zere voeten van! (maar geen moeie voeten, dat scheelt)

En daarnaast loop ik meestal op mijn werk op reebok sneakers, die lopen alsof je kussentjes onder je voeten hebt, zo fijn!
Daar krijg ik na een aantal uren staan echt geen zere voeten van :)
En ze zijn betaalbaar ;) (tot 100€)

janne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 22:06

ik heb crocs en birkenstocks en heb nooit mer last van pijn in me voeten.
ik werk in de zorg
de crocks zijn foei lelijk.
de birkenstocks vond ik in het begin ook lelijk en lomp maar nu iedereen er nmee loopt valt t nu wel mee en ze lopen heerlijk als je ze heb in gelopen.

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 11:34

Ik geef hem even opnieuw een schopje hoor. Een nieuwe maken is dan niet nodig.

Mensen van deze tijd ? 2014 met hetzelfde probleem en tips voor leuke betaalbare schoenen ?
Ik sta de hele dag, probeer er om te denken op twee benen te staan maar dat doe ik niet zodra ik bezig ben. Met het resultaat dat ik constand pijnlijke heupen heb.

Ik loop het liefste op laarzen. Ik las dat Wolky en Ecco aangeraden worden en bv Nike.
Nu moet het er wel een beetje leuk uitzien want ik sta in een winkel. Ik draag meestal skinny broeken.
En daar vind ik alles ook niet mooi bij.
Nou snap ik wel dat er reacties komen als het moet niet mooi zijn etc. Maar laten we eerlijk zijn dat speelt wel mee.

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 11:38

Ik loop het liefst op Palladiums. Heb nu meerdere soorten en kleuren staan en vind ze heerlijk lopen (ik werk in de zorg en loop heel erg veel)

Bengell

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 11:49

Ik loop of sta tijdens mijn werk, had altijd last van zere voeten tot nu. Heb ecco schoenen met een voetbed. Het was voor mij wennen aan de modellen die ze verkopen maar uiteindelijk toch een leuk model gevonden. Ik zou je aanraden om iniedergeval na een schoen te kijken met een voetbed , echt een verademing:)

Anouk1605

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 11:51

Ik werk in een Ah achter de servicebalie. En moet vaker hele dagen achter de balie staan van 9 tot 18 of langer. Ik sta dan veel stil en loop af en toe naar de bloemen of kassa's e.d. Ik draag dan de hele dag allstars. Ook savonds als ik naar mijn paard ga (met of wandelschoenen of jodphurs aan) heb ik geen last van mijn voeten. Totdat ik thuis kom, mijn schoenen uit doe en ga zitten. Dan slaat bij mij de pijn aan de onderkant van mijn voeten enorm in. Ook als ik dan opsta om te lopen branden mijn voeten echt pijnlijk. Maargoed. Zolang ik niet ga stilzitten heb ik dus nergens last van. Dusja, als ik dan stilzit ga ik ook vrij snel naar bed, en sochtends zijn mijn voetjes weer fit :+

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 13:16

suuzepuus schreef:
Ik loop het liefst op Palladiums. Heb nu meerdere soorten en kleuren staan en vind ze heerlijk lopen (ik werk in de zorg en loop heel erg veel)

Zit daar eeb goed voetbed in ?
Ik heb geen idee, maar dat vind ik dan wel stoere leuke schoenen bv

Sanniej_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 13:26

Ik werk in de horeca en heb daar timberlands voor aangeschaft na een paar weken zitten ze heerlijk!
Ook veel collega's dragen bij ons Nike inderdaad.

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 13:38

Zelf werk ik als tandarts assistente en studeer tandheelkunde waarbij je heel veel heen en weer aan het hobbelen bent. Sinds dit studiejaar loop ik op Skechers Big Idea sneakers (link hieronder). Ik heb ze gekocht in de VS maar er is ook een winkel in Amsterdam. Heerlijke schoenen waar ik de hele dag op kan lopen en geen last van krijg, voor mij voor het eerst want ik heb een heel hoog voetgewelf dus weinig contact met vloer/schoen. Deze hebben zelf al een licht gebogen zool erin dus ideaal.

http://www.finishline.com/store/product ... prod727207

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 16:51

Zilverroosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 17:04

Ik vind de Ariat Terrain de fijnste schoen ter wereld om op te staan of te shoppen ofzo. Heerlijk zacht voor de hak (had last van hielspoor, maar dankzij de Terrain ging het over!).

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 19:44

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 19:49

Ik snap overigens dat de Ariat Terrain lekker zullen lopen, maar dat kan ik echt niet dragen op het werk helaas.

knaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 19:50

Nike Air Max Thea! Ik moet ook de hele dag staan bij mijn bijbaantje en sinds ik deze heb, uit de winkel waar ik werk :D, heb ik geen last meer van zere voeten.

love_juliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 19:53

Ik had voor mijn werk (horeca, zo'n 12 uur non stop staan en lopen) SFC schoenen aangeschaft. Dit waren de enige schoenen waar ik echt lekker op liep en er ook gewoon normaal uitzagen :)

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 19:54

Ik heb gewoon all stars maar met een speciaal voorgevormd bamboe zooltje. Hierdoor heb je niet zo'n 'platvoeten' en het loopt echt heerlijk. Ook na hele dagen werken/lopen loop ik er nog op als een zonnetje. Beetje jammer dat de zooltjes alleen mijn schoenen gesloopt hebben maar ik draag ze nog gewoon _O- (er zat schijnbaar een scherpe rand aan de zooltjes en nu is de stof doorgescheurd langs mijn voet(aan de binnenkant) en dus kun je zo naar binnen kijken haha)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 20:38

oe zit hou ik in de gaten. Ik loop nu stage in een dierenartspraktijk dus ook de hele dag lopen. Heb altijd last van me voeten als ik thuis ben.

chuzzle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 20:53

ik moet op mijn werk veiligheidsschoenen dragen, draai diensten varierend van 5 tot 11 uur. Ik heb nu schoenen van Redbrick. Heerlijk draagcomfort, geen centje pijn, ook niet na een lange dienst, waar toch het grootste deel staan/lopen is.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 21:18

Die Crocs zijn nog leuk ook ö
Maar ben bang dat ik dan toch uitgelachen word :=

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 21:21

Sies schreef:
ariat jodphurs!
OOk ideaal in horeca enz.
_/-\o_

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 09:56

Ik werk in de zorg, en draag voornamelijk mijn crocs, ecco's en nikes :j

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 10:00

Ik heb de LA gear Sunrise (werk in de horeca). Ze zitten echt heerlijk en nog geen enkele keer zere voeten gehad sinds ik die draag.

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 10:16

Toen ik nog in de zorg werkte droeg ik het liefst ecco's

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 10:22

Ik werk in een bouwmarkt achter de servicebalie, en loop regelmatig rond in de winkel, zitten gebeurt bijna niet. Heb ook altijd last gehad van m'n voeten als ik weer de hele dag had gestaan, maar nu ik sinds een paar dagen Nike Air Max heb.. Hallelujah!! _/-\o_
Ik vond het sowieso altijd al mooie schoenen, maar ik wou er niet €100 tot €140,- voor neerleggen. Nu heb ik toch eens de knoop door gehakt en ik heb er echt geen spijt van. Wat een heerlijke schoenen. Geen last meer van m'n voeten!