Needje schreef:ipv 2 sigaretten 2 broodjes eten.
eet je sigaretten? =O
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Needje schreef:Ik heb nu van de reformwinkel een pot "gewichtstoename". Daar maak je met (volle) melk shakes van en die leveren dan extra calorieën. Die neem je na elke maaltijd. Zo'n shake is ong. 275 kcal. Dus als je 3x per dag een shake erbij neemt heb je iig al 825 extra calorieën.
krijg alweer kotsneigingen als ik er aan denk!

en een stuk of 6 glazen cola, twee koppen koffie met melk en (veel) suiker. En als ik dan 's avonds nog honger heb, ben ik niet te beroerd om nog een pizza te bestellen 
terwijl ik mezelf toch echt gewoon " normaal" vind.... mijn taille is wel best aan de slanke kant, maar heb toch cup C en ben verder ook helemaal niet ielig gebouwd ofzo...
Needje schreef:Overigens heb ik wel een innige relatie met http://www.caloriechecker.nl
Elke dag weer kijken of ik meer als voldoende binnenkrijg.
Best heel erg eigelijk.
Muurp schreef:Hebben jullie ook dat áls jullie aankomen, er vlak daarna 2x zoveel af gaat?

urselin schreef:Muurp schreef:Hebben jullie ook dat áls jullie aankomen, er vlak daarna 2x zoveel af gaat?
Dat probleem had ik ook toen ik aan probeerde te komen!
Ben ook benieuwd hoe lang deze kilo's eraan blijven
Ik kan me heel erg ergeren aan mensen die het nodig vinden om keihard 'anorexia patiënt' te roepen tegen je.
Of het eeuwenoude bekende grapje 'Hé, ben jij niet Anna(rexia)?'
Denk dat de meeste mensen niet eens weten wat anoraxia inhoudt.
Dunne mensen hebben niet alleen anorexia en niet alle mensen met anorexia zijn dun.
Ik ga niet beginnen aan shakes of aankommaaltijden.
Dat kan niet gezond zijn
Ik heb ook geen zin om me elke minuut van de dag vol te vreten om een kilootje aan te komen.
Ik ben wie ik ben en daar kan ik niks aan veranderen

en hoe meer je er op gaat leten hoe frustrerende het wordt! Als je er minder op let en minder mee bezig bent kan de kans groot zijn dat je wel ineens dat kilotje aan gekomen bent