Wanneer ontmaagd worden..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

zij

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 07:03

criollolover schreef:
x_marr, ik ben het volledig met je eens, uiteindelijk is dit toch een paardenforum, ik zou zoiets nou nooit op bokt zetten.....

maar je vind t wel leuk om te lezen, anders open je dit topic niet ;)

ik was zelf ook al `wat ouder`. Vind onder de 16 echt veel te jong eerlijk gezegd...

Suuzert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 07:07

Ik was net 13 en ik vind dat ik er te vroeg mee ben begonnen. Ik heb er niets aan over gehouden, ging vriendschappelijk met iemand om en door het puberen werd ik daar verliefd op. Ik was nieuwschierig, hij was 16 en had het al eens gedaan en toen gebeurde het. Ik heb er geen spijt van maar nu ik een relatie heb met iemand waar ik nu vier jaar bij ben, en waarbij het serieus is en wij plannen hebben voor in de toekomst ga ik begrijpen waarom sex leuker en fijner is als je van elkaar houd.

Als je net die leeftijd hebt waarbij je graag wilt uitproberen en experimenteren dan is dat niet erg om dat te doen. Sex is gezond en mits je een gezonde relatie hebt met de persoon waar je sex mee wilt hebben dan vind ik het geen probleem dat je wat jonger bent net als ik was. Daarintegen zie je weinig gezonde relaties op die leeftijd. Voor de uitzonderingen zeg ik, gewoon proberen. Deed ik ook, maar wel in overleg met mijn moeder. Zij heeft mij toen alles nog een keer uitgelegd, we zijn de pil gaan halen en condooms en zo waren we er beide gerust op. Vlak nadat ik het had gedaan belde ik dan ook mijn moeder, hahaha.

Ik vind het dus niet erg dat meiden op jonge leeftijd sex hebben. Ik kreeg op mijn 14e een vaste relatie, maar wederom was dit geen gezonde, leuke relatie. Het had voor mij prettiger geweest als ik had gewacht, daarintegen ben ik nu 19 en heb wel wat ervaring mee kunnen nemen naar mijn huidige vriend.

Edit: Wat ik trouwens heel belangrijk vind, en dat zag ik laatst tot mijn verbazing bij Oprah..is dat die meiden met hun vriendje praten over sex. Eerst alles bloot leggen.. Waarom wilt zij sex? Waarom wilt hij sex? Waarom willen ze sex met elkaar? Wat gebeurd er nadat ze sex hebben gehad? Hoelang denkt zij bij hem te blijven? (en dat is dan vaak een stúk langer dan de jongen in gedachte heeft. Hoelang denkt hij bij haar te blijven? Wat gebeurd er als het meisje zwanger raakt? Wat nu als een van de twee een heel leuk ander persoon tegenkomen?

Dat zijn hele gezonde vragen, en het meisje dat bij Oprah was haakte dus al af.

rockwitch

Re: Wanneer ontmaagd worden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 07:14

Ik was 19, vind het zelf een mooie leeftijd, en het was absoluut geen afknapper, hij was ook nog maagd, dus ja sommige dingen waren voor hem lastig te vinden (ik had me al aardig ingelezen hahahaha) maar goed uiteindelijk ging het prima, deed absoluut geen pijn en het voelde gewoon goed met hem.

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 07:17

ik was even denken 15 was met mijn toenmalige vriend waarmee ik 8 maanden samen ben geweest

heb geen spijt achteraf ik was er klaar voor hij was toen net 18

13 vind ik wel erg vroeg hoor....

Suuzert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 07:34

Ach sterker nog het was maar een paar dagen na mijn verjaardag. Daarintegen was ik een stuk volwassener en ging ik er zorgvuldig mee om. Had ook een goede band met mijn moeder wat alles wel makkelijker maakte, maar ook veiliger..

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 07:42

Ik was 17 :D En het was met mijn allereerste vriendje :D En de eerste keer was maar raar en stelde geen fluit voor, de 2e keer werd het pas leuk! :D

Suuzert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 07:44

Nou die eerste keer van mij was ook raar hoor. En ik kreeg een vreselijke slappe lach. Gelukkig kon ik het 'slachtoffer' al aardig lang maar godsamme daar denk ik liever niet aan terug :D

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 08:13

Ik was 16 en het was met mijn toenmalige vriend. We zijn uiteindelijk 10 maanden samen geweest..
Ik denk dat dit bestn een goede leeftijd is geweest! Was er in ieder geval naar mijn idee wel klaar voor :)
Laatst bijgewerkt door Destino op 14-07-09 08:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Oliebollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 08:14

ik was veel te jong, heb er nu echt spijt van!

Maar het was toen hip in de klas..

LadyDaily

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 08:38

Was iets meer als een maand 16.
& had ruim 2 maand verkering.
Heb er nu nog mee, bijna 3 maand.
Dus ben nog niet zolang ontmaagd :P

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 08:59

TiaraBungy schreef:
femke27 schreef:
Ik vraag mij ook echt af bij hoeveel mensen het echt ontzettend romantisch was. Zo van: lekker eten samen, wandeling maken (hand in hand), flesje wijn open, lekker voor het haardvuur babbelen om dan uiteindelijk in die slaapkamer waar 100 kaarsen branden en een roos op bed ligt terecht te komen.

Nou? Wie? _O-

Oeeeeeeh cool! :D
Maar dan gebeurd het gepland, en ik denk dat ik het liever 'spontaan' heb :+ ;)

Bij mij was het wel een beetje zo hoor. :j Met kaarsjes enzo! Flesje wijn daar deden we toen nog niet aan buiten het stappen om, en een haardvuur was er niet, en t was romantisch op zijn kamer op zolder terwijl zijn ouders beneden zaten.. Maar hij had wel zn hele kamer vol met kaarsjes gezet en hele romantische muziek op gezet. :j

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 09:09

Volgens mij ben ik wat ouder dan de gemiddelde bokker op dit topic. Ik was 19 en zelfs toen was ik er eigenlijk nog niet klaar voor. Later kwam ik erachter dat het ook anders kan.
Persoonlijk vind ik onder de 16 echt veeeels te jong, je bent net kind af en er gebeurt zoveel met je. En jongens maken daar maar wat graag misbruik van.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 09:12

Dames, dit onderwerp is niet helemaal boktproof. We hebben afgesproken om topics over seks tot een minimum te beperken en dit topic lijkt me geen waardevolle toevoeging. Ik plaats een slotje, alvast bedankt voor jullie begrip!

In de HK is een topic [HK] [S&R Deel 6]: Krijg nou tieten! waar je terecht kunt met zulke zaken.