Hoe vaak poepen jullie?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mrs_ed

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 12:17

breghje speelt vals :D

btw ik heb luie darm, ofwel milde vorm van spastische darm, ofwel ze weten niet wat het is dus hebben me maar als lui bestempeld ;) . Voordat ze erachter kwamen dat het aan mn darmen lag (rond een jaar of 5,6) had ik regelmatig dat ik zo verstopt zat dat het echt voelde alsof je met een steen in je buik liep. Alles deed zeer en ik kon alleen maar zitten. En als het dan kwam.... AMAI! hihi heb het eens bij een tante gehad, die was haar toilet een hele dag kwijt. :=

:(:) chipieke

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 12:20

Haha, wat een onderwerp.... :D

Ik moet vaak om de dag. Als ik veel brood en vezels eet kan ik wel elke dag...

Mijn vriend gaat elke dag, en die gaat er ook uitgebreid voor zitten met een Donald Duck erbij :+

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 12:26

woods schreef:
breghje speelt vals :D

btw ik heb luie darm, ofwel milde vorm van spastische darm, ofwel ze weten niet wat het is dus hebben me maar als lui bestempeld ;) . Voordat ze erachter kwamen dat het aan mn darmen lag (rond een jaar of 5,6) had ik regelmatig dat ik zo verstopt zat dat het echt voelde alsof je met een steen in je buik liep. Alles deed zeer en ik kon alleen maar zitten. En als het dan kwam.... AMAI! hihi heb het eens bij een tante gehad, die was haar toilet een hele dag kwijt. :=

:(:) chipieke

:)) :D

Maar daarvoor heb ik eerst 10 jaar Colitis Ulcerosa moeten verdragen, 5 seconden hebben om een wc te vinden anders was ik te laat.. was ook echt geen pretje. Ben ook heeel erg blij met mijn pouchje!!

marleen_88

Re: Hoe vaak poepen jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 12:51

Als ik thuis ben poep ik dagelijks, bij een ander kan ik écht niet.
Best vervelend, op vakantie kan ik ook gewoon wéken niet gaan. :\

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 12:58

Oh ja, een week op vakantie geeft ook problemen bij mij, tenzij de darmen het er echt uit willen gooien..

Ik had het eergisteren nog, ik kon eindelijk weer een keer in een dag of 4 tot 5, na het eten het stoppie eruit gekakt, kom bij peerd vandaan, krijg ik me daar toch een KRAMP onderweg!! :oo Niet te zuinig!! :oo Ik ben echt met mijn billen samengeperst als een gek 4 etages omhoog gesprint, was net op tijd, het liep nog net niet dun door de broek :')

En als ik krampjes krijg en de vooraankondigingen laat vliegen, dan ruiken die al naar van alles behalve roosjes, dus je kan je voorstellen dat ik blij was alleen te wonen toen ik na 20 minuten van de pot kwam!! _O-

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 13:04

Echt he, het zal weer eens niet over stront gaan hier :')

Heb ook een keer mijn auto langs de kant van de weg gezet op de afsluitdijk, ik was bijna halverwege en ik scheet echt bijna in mijn broek, ben met de billen bij elkaar over de vangrail geklauterd en was net op tijd, ik blij dat ik zakdoekjes bij me had!! _O-

mrs_ed

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 13:10

Tallie_Ho schreef:
Oh ja, een week op vakantie geeft ook problemen bij mij, tenzij de darmen het er echt uit willen gooien..

oeh ja vakantie! Bij mij gaat standaard een pak vezels mee in de koffer, maar toch presteer ik het dan om de laatste paar dagen helemaal vast te zitten, dat kan je geen klei meer noemen, zeg gerust maar beton!

Tallie_Ho schreef:
Ik had het eergisteren nog, ik kon eindelijk weer een keer in een dag of 4 tot 5, na het eten het stoppie eruit gekakt, kom bij peerd vandaan, krijg ik me daar toch een KRAMP onderweg!! :oo Niet te zuinig!! :oo Ik ben echt met mijn billen samengeperst als een gek 4 etages omhoog gesprint, was net op tijd, het liep nog net niet dun door de broek :')

En als ik krampjes krijg en de vooraankondigingen laat vliegen, dan ruiken die al naar van alles behalve roosjes, dus je kan je voorstellen dat ik blij was alleen te wonen toen ik na 20 minuten van de pot kwam!! _O-

En wat vonden jouw buren daar dan van? :=

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 13:13

Ik moet gewoon uitkijken met op pad gaan als het stoppie eruit is O:) Dus gewoon thuis blijven als ik 1x ben geweest..

Koffie, sigaretje, vezels enz werken allemaal niet bij mij :') Misschien moet ik sigaren gaan roken, het schijnt dat je daar van in je broek poept :')

@woods: Ik heb geen idee, ik woon alleen in een appartement, dus tenzij ze mij met mijn billen bij elkaar de trap op hebben zien rennen ( ik ben niemand tegengekomen trouwens :') ) denk ik dat ze erg geen last van hadden! ( tenzij ze hebben gehoord: Oeioei, auwauw, met alle bijbehorende pruttelgeluiden!! :') )

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 13:23

Ik lig echt helemaal STUK om jullie verhalen _O-

Ik kan ofwel 1-2 keer per dag, ofwel gewoon weer dagen niet. Ben een lastige poepert :D

Heb ook weleens aanvallen van schijterij, dan moet ik, en wel NU. ooit eens meegemaakt tijdens een bosritje... alleen. Ben dus afgestegen, met poown aan de hand stukje de bossen ingehupst, broek naar beneden en *whoesh* (en poown maar kijken) _O-
Heb gelukkig altijd zakdoekjes bij me.....

Heb ooit in de stal zitten schijten toen de staleigenaar waar ik destijds stond, al afgesloten had en ik niet meer bij de toiletten kon... het was toen 12 km naar huis en no way dat ik dat ging redden...... Daarna netjes "uitgemest" hoor :D :D

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 13:24

Lang leven de Spastische Darmen, die al mijn eten en drinken gedurende hele dag omzetten tot diarree.
Hoevaak, dat hou ik niet meer bij }:0

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-09 13:28

hahaha iedereen lucht zn hart hier kwa poepverhalen :))
Ben dan toch wel blij te lezen dat er mensen zijn die maar 1 a 2 keer per week gaan
dan ben ik toch best wel gezond met me 3 a 4 keer in de week :D
3 a 4 keer is dus hier het gemiddelde 8-)

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 13:37

Mooi dit, poepforum haha. Op zich wel goed, ik zeg weg met die taboe's! Trouwens, gouden tip: Bewegen. Ga maar eens een rondje wandelen 's ochtends... (Als je daar tijd voor hebt natuurlijk) Tja roken, koffie en drank is ook een optie natuurlijk ;)
Nog even over dat vlaam. Mijn moeder was eens in Antwerpen een rondleiding door oude gebouwen aan het doen, kwamen ze bij een ouderwetse wc. Vraagt de gids, hoe denken jullie dat dit heet? Roept ze: Poepdoos! Meneer beledigd, want dat schijn prutsmuts te betekenen. Weet zij veel...

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 13:40

Ik ga dagelijks en opzich gaat alles wel goed. Toch zit ik te denken om naar een instituut voor colonic health te gaan. Eerst leek het me heel naar maar van verschillende collega's (ja, het is een rage op de werkvloer) begrepen die het zijn ondergaan dat er heel wat nare dingen daar achterblijven (lees: levende slijmerige parasieten). Op internet is er veel goede info te lezen en gezien het betaalbaar is ga ik denk ik binnenkort ook even lang.

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 13:41

Als kind vond ik het een gek idee dat iedereen poept. :=
De koningin, de juf, de buurman, mn instructrice etc.

Wat een getallen komen er voorbij zeg!

xJakoline

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 13:41

_O-
ik ga niet iedere dag , uhm ik denk om de dag ofzo ? :Y)

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 13:44

Zit nu wat beter te lezen, maar wat een problemen zeg, lijkt me echt naar als je dat hebt! 1x in de week ofzo, jeetje, zou me echt een opgeblazen raket voelen denk! Zit zelf op 4x per dag, maar ik ben dan ook sportjuf, dat scheelt, snelle verbranding.

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 13:45

Op je nuchtere maag 2 groene kiwi's schijnt ook wonderen te doen voor opstopping.

Dianta

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 13:50

Haha Tallie_Ho, wat een verhalen maar ik herken me er spijtig genoeg wel in :D
Mijn spastische darm is alles behalve lief met dit weer en twee dagen geleden ben ik naar de mac gegaan, eerste hap van mijn burger en ik wist al dat het niet goed ging aflopen. Dan loopt mijn hoofd rood en begin ik te zweten als een gek want alles moet er echt uit. Soms zooo irritant
maar wel goed voor mijn lijn :) Mijn darmen nemen niet genoeg voedingstoffen op dus moet ik wel aan de vitaminen.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 14:07

Evantia schreef:
Haha Tallie_Ho, wat een verhalen maar ik herken me er spijtig genoeg wel in :D
Mijn spastische darm is alles behalve lief met dit weer en twee dagen geleden ben ik naar de mac gegaan, eerste hap van mijn burger en ik wist al dat het niet goed ging aflopen. Dan loopt mijn hoofd rood en begin ik te zweten als een gek want alles moet er echt uit. Soms zooo irritant
maar wel goed voor mijn lijn :) Mijn darmen nemen niet genoeg voedingstoffen op dus moet ik wel aan de vitaminen.

Oef, ja!! %) Zweten!! Als een bezetene!! Zondag brak me het klamme zweet gewoon uit, vreselijk!! :')

McDonalds loopt bij mij ook altijd fout af!! Burgerking ook trouwens, dus ik kijk wel uit met wat ik eet :') En als ik er nou ook nog slank van werd, maar nee hoor!! :n

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 14:13

ik ook om de 1 a 2 dagen op vakantie soms om de 3/...maar als ik dan ga, dan is het vaak ook 2 of heel soms zelfs 3x per dag...beetje vreemd. Ik eet wel erg gezond, veel fruit, groente, brood, zuivel enzovoort

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 14:14

Ohw godzij ben ik niet de enige met van die lastige darmen.

Ik let erg op met kruiden, want dat is gegarandeerd kramp en rennen.

Stress is ook een grote factor altijd :+

Ik moet wel lachen om sommige verhalen hier hoor :')

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 14:17

Ik iedere 3 á 4 dagen, veel te weinig :( Slik soms ook vezelpillen als ik me echt verstopt voel. Heel vervelend...
Kan het ook écht niet op andermans toilet, moet thuis zijn, anders voel ik me niet op mijn gemak...

maybe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 14:24

ik heb het gevoel dat ik jullie allemaal al ruik hahahaha,,, _O- :=
ohja,,,thuis 2 keer per dag op vakantie haast niet.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 14:26

kinoa schreef:
wist je dat als je veel kauwgom eet je ook vaker moet, er zit lacserende middelen in _O-

Ooh mijn levensvraag is beantwoord ik denk al waarom schijt ik zo vaak :')

Haha nee even serieus :o Ik moest ook wel lachen om de titel, vet droog haha. Maar bij mij ligt het eraan wat en hoeveel ik eet *D :))

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 14:27

ik poep vaak tusssende middag :P
ofsavonds voor het douchen :P