[Centraal] Piercings.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

x_Mliss

Re: [Centraal] Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 12:38

Voor de gene die misschien euke goedkopen navepiercings zoeken.
Veel bling bling leuke site!

http://www.loessieraden.nl/-_gekleurde_strass2

@hipkippie
Die op me heup al 4 maanden denk al is het niet langer die op de foto 3 maanden.
Maar de mijne was niet eens ontstoken of rood bij het zetten helemaal geen last van gehad.
Zo ook bij al mijn andere piercings.
Mijn lichaam accepteerd het eigenlijk vrij snel.
Heb er ook echt geen last of pijn aan gehad.
En hij is zeker wel goed vast gegroeit nou dat zei de piercer ook.
Maar denk dat zij hem zelf van te voren veelste strak heeft vast gedraait waardoor hij nu gewoon niet los tekrijgen is.
Omdat op een gegeven moment het plaatje onder je huid toch wel mee draait.

*Zij zegt dat hij vast is gaan zitten door het douche maar dat is bullschit want die op me heup ging wel makkelijk los en nu krijg ik hem zelf ook gewoon los.

Dus ja lastig...
Maar over 4 weken ga ik op vakantie en daarvoor wil ik echt een nieuwe... :\
;(

vivian_ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 15:41

Red_Savage schreef:
Woehoeee, ik heb waarschijnlijk nieuw werk. En als ik dan weg ben bij mijn huidige werk betekent dat eíndelijk, na al die tijd, briiiiiiiiiiiiiiiiiiidge. :+:

omdat je dat bij je vorige werk niet mocht? (misschien heel blonde vraag : :o? ) maar mocht je daar dan wel een septum en geen bridge? :\

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 17:29

Als ik me niet vergis klapte ze voor het werken haar septum altijd in, dan zie je hem niet :)

Ik ben trouwens een beetje uitgekeken op de BCR in m'n conch, heeft iemand nog leuke ideetjes voor sierraden???

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 17:30

En voor iedereen die me voor gek verklaard, ik wou het echt heel erg graag en zolang het nog kon wou ik het proberen.
Menig mens verklaard me al voor gek, maar dan is het maar goed dat ik baas ben over m'n eigen lichaam. :D

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 14:28

Afbeelding
Gisteren laten zetten :D

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 18:42

@ x_Mliss

Dat is wel mooi k*t dan als je hem niet meer los kan krijgen, dat zou dan betekenen dat je voor altijd het zelfde steentje moest houden....
Wel raar dat ze zegt dat het door de douche komt, hoe zou dat dan moeten kunnen, lijkt me alleen kunnen als die gaat roesten ofzo maar lijkt me sterk dat dat is gebeurt.
Denk idd ook dat ze hem veelste vast heeft gedraaid, dat zei mijn piercer ook dat ze de eerste keer heel strak vast gedraaid zitten voordat ze hem zetten.

Nou hoop voor je dat je hem er als nog uit krijgt voor je vakantie ;)

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 20:13

Ik heb gisteren 3x een helix laten schieten in mn linker oor.

Ja, schieten.

Ik weet dat het niet een ieders eerste keus is, maar het scheelt bakken met geld en ik heb het laten doen door iemand die ik ermee vertrouw.

Het is erg mooi geworden. Mooie lange staafjes met genoeg ruimte voor een zwelling (die er nog niet is gekomen). Ik voel ze amper, alleen als ik er per ongeluk op ga liggen.
Ben er al met al erg blij mee.

Mijn lip gedraagt zich ook erg netjes. Ik heb gisteren mijn BCR er even uitgehaald en het netjes schoon gemaakt. Heb hem er ook gelijk weer in gekregen. Hij zit er nu ruim 3,5 week in en hij is keurig geslonken. Ik heb er ook geen last meer van, niet bij eten/tandenpoetsen/zoenen e.d.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 20:24

Ik had na het schieten van m'n helix er een standaard zweerknopje inzitten.
Hebben ze er bij jou na het schieten barbells ingedaan dan?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 20:28

foto??? :D

Ik wil een andere navelpiercing in, maar ik durf niet zo goed, ben bang dat hij gaat irriteren. Daarbij is hij nog niet helemaal genezen.

Ik heb hem nu 6 maanden. en hij begind mooi op te kanppen. Hij is bijna droog van binnen en gaaf om de gaatjes :)

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 22:21

Foto van mijn helixen?

Het zijn geen barbells, maar extra lange staafjes. Ook geen vlindertjes trouwens als achterkant.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 22:36

ja van jou helixen :)

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 00:06

Nou bij deze een foto van de voor en de achterkant.

Tussen de onderste en de middelste zit een grotere afstand omdat ik daar een beetje litteken weefsel heb zitten en daar wil ik geen piercing doorheen jassen :Y)
Afbeelding
Afbeelding

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 00:17

hm.... ik had hem er gewoon doorheen gejast :P

Ik wil ooit nog eens een industrial en een tongpercing, maar voor een industril vind ik mezelf te 'lief'.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 08:58

ik wil hier ook wel(weer)meekletsen!!

Op mijn 16e neuspiercing
18e labret,die was iets scheef,dus op mijn 20e nogmaals
op mijn 23e madonna en de andere 2 eruit
een navelpiercing,die is er nu uit
tongpiercing,zit nog
vertikale clithood,zit nog

misschien wil ik mijn neuspiercing er weer in,heb mijn madonna er uitgehaald 5 dagen terug,was hem opeens zo zat..

en misschien nog mooie MD's erbij..

helixen heb ik overigens ook nog gehad,jaren terug.

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 09:07

Ik wil er nog 2 MD's bij, een tongpiercing en een industial(in mn andere oor) bij laten zetten. Ik zit ook nog te denken over een rook/daith en/of een tragus. Ja nu ik zonder ouderlijke toestemming mag ben ik aan het denken geslagen :P

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 11:19

Hallo! Heeft iemand hier een sternum piercing? Zit al een tijdje te denken om hem te laten zetten, zoek alleen nog wat ervaringen :) En ben benieuwd hoe lang het genezingsproces duurt.
Alvast bedankt!

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 11:22

Een vriendin van mij heeft hem maar die is bij aar uitgegroeid en nu heeft ze een heel groot lelijk litteken zitten. Ze schijnen sowieso vaak uit te groeien. Kan je dan niet beter twee MD's laten zetten?

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 11:26

Hmm dank je voor je reactie! Ik heb inderdaad getwijfeld over wat beter zou zijn! Een MD lijkt me pijnlijker, maar overal lees ik dat dat niet zo is! Ik zit idd niet te wachten op een groot litteken als hij uitgroeit!

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 11:30

Tsjah een MD is en blijft ook een piercing ik wil daar ook 1 of 2 MD's laten zetten. En ik heb liever even last van wat meer pijn dan dat ik straks met een litteken rondloop.

JoJz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 11:36

Daar heb je zeker gelijk in! Ik ga er ook nog even over nadenken :)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 14:19

een MD is helaas geen garantie dat hij niet uitgroeit, want het gebeurd meer en meer en meer, en ik ben zelfs iemand die er wél een groot litteken aan heeft overgehouden, gelukkig niet zichtbaar maar voor mij geen MD's meer alhoewel ik het stiekem wel zou willen weer op de plek waar ik hem had, maar ik ga niet weer 75 euro letterlijk weggooien.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 14:26

MD's groeien idd ook graag uit naar het schijnt, hoewel ik denk dat het iets minder kans is dat die uitgroeit dan met een surface... Bij een MD hangt het meer van je lichaam af of hij uit groeit, bij een surface daar hangt het van je lichaam af wanneer hij uit groeit... Maar een MD is natuurlijk wel een stuk duurder dus als die uitgroeit ben je wel meer centjes kwijt ;)

Op basis van pijn moet je niet beslissen want IK persoonlijk vond MD's minder pijnlijk dan piercings.

Kitsolu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 15:28

Dat bedoelde ik dus, in feite kan bijna elke piercing uitgroeien, maar bij een MD is de kans dat het gebeurt kleiner.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 17:42

ligt er maar net aan wat je lichaam doet.
ik had dus een madonna,in het begin stootte mijn lichaam die af. echter toen ik een plastic(kan niet op het echte woord komen van het materiaal)staafje had,was het over en daarna is hij jaren rustig gebleven.
Ook mijn navelpiercing is 2x uitgegroeid en heb ik er nu dus uit.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-09 21:06

bioplast ;)

mijn madonna heb ik geen problemen mee, behalve dat ij soms es (oa met kussen :+) achter mijn tanden blijft hangen, vet irritant