Lekker hoor, slippers. Mijn voeten zijn wel redelijk normaal, heb maat 39 en ik ben 1.76 dus mijn voeten hebben wel een normale maat. Vriendin van mij heeft zo'n grote knobbel aan de binnenkant van haar voet naast haar grote teen, waardoor ze in veel schoenen niet past. Lijkt me echt super vervelend, maar dan kan je juist makkelijker in slippers lijk me. Maar dat wilt ze niet, want dan ziet iedereen die knobbel, maar door je voet met knobbel en al in een ballerina te proppen, vestig je juist de aandacht erop.
Ik vind het niet lelijk of raar. Iedereen zijn voeten zijn anders en ja wat kan je er ook aan doen. Is eigenlijk net hetzelfde als met uiterlijk. Sommigen zijn heel knap en andere ja iets minder. Je kan er toch niks aan veranderen, dus je er druk om maken is eigenlijk onnodig. Haha, zeg ik zo even heel makkelijk...
maar zo is het als je het reeël bekijkt wel. 

. Kijk altijd meteen naar iemands voeten, vind ze zo lelijk altijd. Loop zelf ook nooit met open schoenen. Alleen thuis of naar het strand. Ik heb gewoon iets tegen tenen.
Ik heb zo onderhand bijna een schoenmaat groter nodig door al het eelt onder mijn voeten.
heb onlangs wel hakken gekocht, we hebben een speciale grote maten winkel in de buurt, en daarin valt t helemaal neit op, zitten heel goed