Schamen voor je voeten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

dutchy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 01:12

De laatste tijd loop ik bijna alleen nog maar op slippers. Kan me sowieso niet echt veel schelen wat anderen van mijn voeten vinden. Op aruba liep ik altijd op slippers en dat vind ik toch zo relaxed dat ik het nu nog steeds vaak doe (ja met dit weer helemaal natuurlijk)

Lekker hoor, slippers. Mijn voeten zijn wel redelijk normaal, heb maat 39 en ik ben 1.76 dus mijn voeten hebben wel een normale maat. Vriendin van mij heeft zo'n grote knobbel aan de binnenkant van haar voet naast haar grote teen, waardoor ze in veel schoenen niet past. Lijkt me echt super vervelend, maar dan kan je juist makkelijker in slippers lijk me. Maar dat wilt ze niet, want dan ziet iedereen die knobbel, maar door je voet met knobbel en al in een ballerina te proppen, vestig je juist de aandacht erop.

Ik vind het niet lelijk of raar. Iedereen zijn voeten zijn anders en ja wat kan je er ook aan doen. Is eigenlijk net hetzelfde als met uiterlijk. Sommigen zijn heel knap en andere ja iets minder. Je kan er toch niks aan veranderen, dus je er druk om maken is eigenlijk onnodig. Haha, zeg ik zo even heel makkelijk... :+ maar zo is het als je het reeël bekijkt wel.

Brittol

Re: Schamen voor je voeten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 19:08

Ik heb echt hele lelijke voeten :=

Heb zowat de eerste 10 jaren van m'n leven alleen maar op blote poten gelopen, behalve als we gingen uiteten (woonde op Curacao en iedereen liep daar op blote voeten := )
Maar,goed.. Toen moest ik schoenen aan en gingen mijn voeten een beetje achteruit. Nu heb ik echt heel veel likdoorns en wat wratten op m'n voeten en ik vind het echt zo ontzettend smerig.
Heb het wel vaker weggehaald, maar het blijft maar terug komen.

Het kan me eigenlijk niet zo heel veel schelen, want ze zitten toch onderop m'n voet. Maar als je even met je voeten op tafel wil, dan denk je toch wel 2 keer na voordat je et doet. :=

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-09 21:56

ik haat me voeten ook.
vooral me tenen. ik heb ook bijna geen teennagel, vooral me rechtervoet is erg. daar heb ik op alle tenen geen nagel, of een klein streepje zegmaar,en het wordt hard en groeit bijna niet. (iemand tips misschien) behalve op me grote teen daar zit wel een nagel, maar daar zit ook een schimmelinfectie in volgens mij(al is dat nu wel minder aan het worden)

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 08:56

Ik vind m'n voeten ook verschrikkelijk... De teen naast mijn grote teen is langer als mijn grote teen en dat vind ik geen gezicht.

Ik loop alleen in huis op slippers (en dan geen teen slippers, want daar kan ik absoluut niet tegen. Dat rare gevoel van zo'n ding tussen je tenen :+ ) en dus ook geen schoenen met open teen :n

Wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben :)

Rinoa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 21:11

L_iek schreef:
Bij mij gaat het niet om mijn voeten dat ik geen slippers aan doe. Maar ik vind voeten in het algemeen walgelijk :+

Dat heb ik ook :o. Kijk altijd meteen naar iemands voeten, vind ze zo lelijk altijd. Loop zelf ook nooit met open schoenen. Alleen thuis of naar het strand. Ik heb gewoon iets tegen tenen.
Ach ja, ieder zijn ding :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 21:18

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-07-23 19:19, in het totaal 1 keer bewerkt

alissaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-09 21:46

na dit topic doorgelezen te hebben toch
VOOR DE EERSTE KEER met slippers openbaar gegaan, jeeeej.
Ging veel gemakkelijker als verwacht *\o/*

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 01:30

Na 10 jaar fulltime horeca zal ik hier even de balans opmaken. :D :D :D

:list: Ik heb zo onderhand bijna een schoenmaat groter nodig door al het eelt onder mijn voeten.
:list: Na een drukke week de rode drukplekken op mijn voeten
:list: Voeten kunnen vervormen, echt waar! :D

En dan heb ik ook nog een kalknagel waar ik al 2 jaar tegen strijd.

Maar ik heb er dus echt lak aan. Het is niet anders, ik ben nou eenmaal niet volmaakt. En als ik op slippers wil lopen met warm weer zal ik dat zeker niet laten!

YentlKG

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 12:27

Ik heb ook lelijke voeten, mijn 2e teen is groter dan mijn grote teen en mijn 4e is weer groter als mijn 3e. Ook heeft mijn voet nog 2 mooie littekens, maar whatever!! Vind het nou niet iets om je druk over te maken, iedereen is mooi zoals die is en of je voeten nou net wat minder mooi zijn als de ander moet jou een rotzorg wezen. Het gaat om je innerlijk

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 12:35

nou als er iemand lelijke voeten heeft, ben ik het!! :D

heb maat 44 (!) dus heeel groot voor een meisje van 17 :o
en hele smalle voeten en lange dunne tenen, ook mijn tweede teen is langer dan men "duimteen" en links is die een keer gebroken dus heel knobbelig, zoooo lelijk :P

ik heb ook slippers die 2 maten te klein zijn eigelijk, maar je hebt ze anders niet voor vrouwen, dus heel veel mensen zeggen steeds: je slippers zijn te klein! en dan zeg ik, neee, me voeten zijn te grooot ! :o

ik kan er dus zekerweten over mee praten ;) heb onlangs wel hakken gekocht, we hebben een speciale grote maten winkel in de buurt, en daarin valt t helemaal neit op, zitten heel goed :) en ballerina's heb ik ook gekocht dus die verbergen men lelijke tenen ook :P

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 12:36

Ehm...ik vind mn voeten eigenlijk wel prima. Ik loop heel veel op blote voeten, dus aan de onderkant zit wel wat eelt. En de hak is wel een beetje droog. En heb nu aan 1 kant een heel klein beetje zwemmerseczeem, maar dat is al bijna weg (flink smeren).
Maar qua vorm en maat (38) vind ik het eigenlijk wel ok. Heb trouwens ook een keer gelnagels op mn tenen gehad, stond heel mooi idd. Maar nu doe ik er meestal gewoon een kleurtje op. Zonder nagellakje loop ik niet snel in open schoenen of op blote voeten, dat vind ik niet mooi staan.

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 15:26

Voeten zijn gewoon rare dingen.

Ik vind de mijne ook vreselijk. Maar met wat leuke nagellak en leuke schoentjes valt het wel mee. Ik heb best wel platvoeten en een ingegroeide teennagel en op beide grote tenen 2 aardig grote littekens van glas. Ook heb ik een hoge wreef waardoor sommigen schoenen nog wel is niet willen passen en best brede voeten. Maar het valt gelukkig niet zo op. En bovendien, als je wat leuke nagellak doet met wat leuke schoentjes valt het wel mee toch.

Ik vond sneakers altijd een probleem. Ik ben 1.71 en heb maat 39. En dat is opzich geen grote voetmaat, maar toch vond ik het een ramp om schoenen te vinden die niet groot leken. Bij slippers en pumps heb ik dat probleem totaal niet!

Dee_Es

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 15:40

Ik hou absoluut niet van blote voeten, niet van die van mezelf en ook niet van die van anderen. Mannenvoeten zijn helemaal vies, er wordt met mij dus ook echt niet gevoetjevrijt. De middelste teen van mijn rechtervoet is toen ik klein was gebroken en sindsdien is hij zo krom als een hoepeltje. Krijg er nogal eens commentaar op dus trek liever ballerina's aan ipv slippers.