Cursus correct aanklikken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cursus correct aanklikken
nelis schreef:schorppie schreef:Ook het medicijnbeleid is onder de loep genomen hoor.
Alles is nu op stofnaam geselecteerd en de goedkoopste staat bovenaan in de lijst. De duurdere ,medicijnen met de zelfde werking als goedkopere staan verder naar onderen, waardoor het voor artsen makkelijker wordt om een goedkopere aan te klikken.
.
je zou toch zeggen dat je na een studie van tien jaar wel naar beneden kan scrollen met een muis
schorppie schreef:En sommige medicijnen zijn in duurdere variant gewoon beter, of mensen reageren er beter op. Dan wordt dus de duurdere voorgeschreven.
Wendy schreef:schorppie schreef:En sommige medicijnen zijn in duurdere variant gewoon beter, of mensen reageren er beter op. Dan wordt dus de duurdere voorgeschreven.
Als je dat wilt weten moet je het anticonceptietopic hier op bokt eens lezen... staat vol met mensen die een pil hebben gekregen met dezelfde actieve stof er in, maar er toch niet goed op blijken te reageren. Zeg dan maar eens waar het aan ligt idd
schorppie schreef:Das ook waar. Maar als je een spreekuur vol met mensen hebt staan, die je binnen 10 min per persoon afgewerkt moet hebben, en daar dan te veel moeite moet doen om een bepaald goedkoper medicijn uit een behoorlijke lijst te zoeken, kan ik me ook wel voorstellen dat je wat sneller je vertrouwde merk aanklikt.
Het zijn namelijk behoorlijke lijsten met medicijnen.
nelis schreef:schorppie schreef:Das ook waar. Maar als je een spreekuur vol met mensen hebt staan, die je binnen 10 min per persoon afgewerkt moet hebben, en daar dan te veel moeite moet doen om een bepaald goedkoper medicijn uit een behoorlijke lijst te zoeken, kan ik me ook wel voorstellen dat je wat sneller je vertrouwde merk aanklikt.
Het zijn namelijk behoorlijke lijsten met medicijnen.
niet om banketstaaf te zijn maar de spreek uren bij gezondheids instanties hier lopen standaard allemaal minimaal een half uur uit als je een aspraak hebt, dus misschien scrollen ze hier wel naar beneden
xDramaQueen schreef:Betteke schreef:De huisarts leeft van lucht??
dat slaat nou als een l*l op een drumstel, ik reageer toch duidelijk op een vraag of er voor de huisarts betaald moet worden waarop ik dus zeg dat dus niet, ik zeg nergens dat een HA gratis werkt
Betteke schreef:xDramaQueen schreef:
dat slaat nou als een l*l op een drumstel, ik reageer toch duidelijk op een vraag of er voor de huisarts betaald moet worden waarop ik dus zeg dat dus niet, ik zeg nergens dat een HA gratis werkt
De huisarts moet ook betaald worden, alleen krijg je daar de rekening niet van, niks l*l op een drumstel.
xDramaQueen schreef:MonsterInc schreef:Huisarts komt uit je bv ( basisverzekering ) maar daarover word geen VER ( verplicht eigen risico ) in rekening gebracht .
en dat zeg ik ook alleen dan anders,niet zo netjes als jijmaar schijnbaar word dat opgevat als een HA die gratis werkt??