Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moet ook wel ivm mijn eczeem.

Margreet schreef:Wassen jullie in deze tijd ook dagelijks je haar? Deed ik toch al wel, maar als ik in deze tijd eens een keertje over sla dan krijg ik 's nachts echt spijt. Blijkbaar blijven daar veel pollen in hangen

Ga nu nog half jaar verder met de kuur om het een laatste kans te geven, hoop op een wonder. Het slaat bij ik geloof minder dan 1 % niet aan, en ik zit natuurlijk nét bij die ene procent.
Je hebt je best gedaan!
).
Ben al zo lang op zoek naar zoiets! 
Dat werkt écht niet
Arabesk schreef:Ik heb dit jaar minder last. Ik heb ooit ergens gelezen dat het kon helpen als je altijd een theelepel honing eet 's ochtends. Ik smeer nu al een jaar lang braaf mijn eerste broodjes 's ochtends met honing.
Daar zitten hele kleine hoeveelheden stuifmeel in, zodat je eigenlijk je lichaam ook een beetje immuun probeert te maken voor pollen.
Verder heb ik de pilletjes van VSM, elke ochtend en elke avond, dat lijkt te werken, want ik heb bijna geen last meer. Moet ik er wel bij zeggen dat ik nooit eerder zware medicijnen heb gehad ertegen.

Maargoed moet er bij zeggen dat ik nooit pilletjes ofzo gehad heb omdat het zonder altijd wel te doen was, die heb ik gisteren voor het eerst gekocht. Nu maar zien of het werkt
Oslo_girl schreef:Arabesk schreef:Ik heb dit jaar minder last. Ik heb ooit ergens gelezen dat het kon helpen als je altijd een theelepel honing eet 's ochtends. Ik smeer nu al een jaar lang braaf mijn eerste broodjes 's ochtends met honing.
Daar zitten hele kleine hoeveelheden stuifmeel in, zodat je eigenlijk je lichaam ook een beetje immuun probeert te maken voor pollen.
Verder heb ik de pilletjes van VSM, elke ochtend en elke avond, dat lijkt te werken, want ik heb bijna geen last meer. Moet ik er wel bij zeggen dat ik nooit eerder zware medicijnen heb gehad ertegen.
Hey, wat interesant. Ik drink nu al een paar maanden honing in mijn thee en ik heb ook veel minder last dan dat ik eerst deed. Goh, je leert hier nog iets op bokt!