Mijn "grappige" fobie is eigenlijk wel BALONNEN!!!! (walgelijke rubbere dingen die alleen maar kunnen klappen en onverwachte bewegingen maken)
ook vind ik clowns niet echt symphatiek maar is geen fobie
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Orangiste schreef:Ik heb serieuze vrees voor spinnen, hoogte en diepte.
Mijn "grappige" fobie is eigenlijk wel BALONNEN!!!! (walgelijke rubbere dingen die alleen maar kunnen klappen en onverwachte bewegingen maken)![]()
)
Maar dat gevoel.... brrrrr!
. Leverde wel een mooi foto op!
)
en dan ook nog van die gore watten in je mond brrrrr!
Janine1990 schreef:Orangiste schreef:Ik heb serieuze vrees voor spinnen, hoogte en diepte.
Mijn "grappige" fobie is eigenlijk wel BALONNEN!!!! (walgelijke rubbere dingen die alleen maar kunnen klappen en onverwachte bewegingen maken)![]()
Ik hoop dat het wat die rubberen dingen betreft bij balonnen blijft?
) Vjestagirl schreef:Sorry, maar een fobie is nóóit grappig. Wat jij hebt is gewoon dat je iets minder prettig vind, zeker dat 'op de slak trap geluid'. Kijk uit waar je loopt en dan heb je er geen last van.
Een fobie is iets wat echt je leven verziekt, waar je echt last van hebt. Zelf heb ik agorafobie, pleinvrees. Doodsbang voor mensen, voor groepen mensen, voor mensen die tegen me praten...
Sorry, maar ik vind dat je het veel te makkelijk fobie noemt.
M_VE schreef:(Sssht, dat andere vertelt ze natuurlijk niet)

Chiqa schreef:Vjestagirl schreef:Sorry, maar een fobie is nóóit grappig. Wat jij hebt is gewoon dat je iets minder prettig vind, zeker dat 'op de slak trap geluid'. Kijk uit waar je loopt en dan heb je er geen last van.
Een fobie is iets wat echt je leven verziekt, waar je echt last van hebt. Zelf heb ik agorafobie, pleinvrees. Doodsbang voor mensen, voor groepen mensen, voor mensen die tegen me praten...
Sorry, maar ik vind dat je het veel te makkelijk fobie noemt.
En hier kan ik mij alleen maar bij aansluiten, een fobie is niet om te lachen en heb je serieus last van en beheerst je leven.
Ergens niet tegen kunnen is heel wat anders!
Judith_M schreef:ach, jullie snappen toch wel dat het niet over een echte -fobie- gaat, maar gewoon iets dat je eng/griezelig vindt..