Zal weleens uitpluizen hoe dat zit met de verzekering, dank je wel!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lusitana schreef:Overigens weet ik dat ik een extreem grote blinde darm heb, en dat hebben herbivoren ook, dus ik ben van nature gewoon een vegetariër
dejavu schreef:Helaas nog niet. Er zijn dingen heel duidelijk, maar de boel draait nog steeds niet normaal dus er zitten toch nog dingen bij die ik niet kan eten.Wat heb jij een complex lichaam, zeg. Je zult er inmiddels wel aan gewend zijn dat je dingen wel en niet kan eten (en dan vooral dat laatste).
Ze drogen uit als ze te lang aan de boom zitten en de boom begint al te bloeien voor de volgende lichting. (De sinaasappelen die ik nu eet, zijn in december gerijpt aan de boom, het is een wintervrucht). Ze zijn dan dus gewoon te laat geplukt. Daar heb ik hier nu ook last van. Wellicht is het nu tijd voor sinaasappelen uit een ander land/andere streek, waar ze nog niet zo ver heen zijn. Kleintjes zijn vaak sappiger dan grote. Ook kun je het voelen. Een sinaasappel die te licht is voor zijn formaat, is droog. Hoe zwaarder, hoe meer sap. Ook gaat het aroma er af.Citaat:Het nadeel vind ik dat er hele lichtingen sinaasappelen zijn die gewoon droog en niet smaakvol zijn. Ik heb nogal eens miskopen gedaan met sinaasappelen, dus ik wil ze altijd kunnen proeven.