Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Oslo_girl schreef:Lijkt mij toch ook niets. Gewoone tampons gaven me eerst al de griezels. Nu zo'n vlinder/torpedo geval. Thanks, but No thanks!
*Ik zie zie de gebruiksaanwijzing al voor me.
-Haal de tampon uit de verpakking
-Klap de vleugels uit
-Start motoren
en je bent klaar voor take off!
*Mischien hebben ze redbull gehad. Van Redbull ga je vliegen toch?
Pauline schreef:Joplin dat klintk als niet gezond..ik vloei ook heftig mar heb ook ernstige endometriose...en ja dan zijn 2 tampons gewoon de oplossing om en uurtje door te komen.
Ik geloof niet dat dit echt meerwaarde heeft eigenlijk.
reininglover schreef:Ik gebruik hem al eventjes en ik vind het super!
Lekker zacht en minder snel doorlekken wat wel ideaal is als je net in een les zit.
Hij glijdt goed en de vleugeltjes zijn heel plooibaar en zetten dus pas uit als hij in je zit. Je voelt er helemaal niks van
Ik zweer erbij
je merkt wel het verschil tussen de 'gewone' en deze dan! 
WiskyBokjes schreef:Is er nou eigenlijk iemand die deze tampon gebruikt/ heeft gebruikt?
Ben toch wel benieuwd of het werkt
joplin_1 schreef:Tallie_Ho schreef:Zijn ze ook geparfumeerd trouwens??
Ik heb er nog nooit aan geroken en heb eerlijk gezegd daar ook geen behoefte aan. Laat het ons weten als je er achter bent hoe ze ruiken. Misschien weer een gat in de markt....geparfumeerde vleugels

Mariskatw schreef:Unwritten schreef:
Nou kijk ik toch even bedenkelijk bij 2x super in 1x, hoe bedoel je die dan precies?
Deze tampons zouden ook niets voor mij zijn, eigenlijk pas sinds 3 menstruaties (inmiddels 10 jaar dat ik menstrueer), verdraag ik tampons, en dan alleen de light days van pro comfort
hihi inderdaad had ik helemaal overheen gelezen. Ik heb ook mini (zelfs in het begin) anders wil het echt niet. Kan me niet voorstellen dat je er 2 super in stopt en nog normaal kunt bewegenOf laat ik het anders zeggen, dan kan ik niet meer normaal bewegen, of zitten, of lopen, of ...
Anders kan ik om het kwartier naar de wc!!