Schoonheids vraagjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 21:28

Ik weet ook hoe het voelt, maar dit is gewoon aandachtsziekte -_-'

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 21:28

czarina schreef:
Vind je dat figuur van dat meisje in de spiegel DIK dan?!?!?

Ik vond dat meisje in de spiegel een hartstikke goed figuur hebben hoor!
Probeer tevreden te zijn met jezelf, ik vind je er hartstikke leuk uitzien op foto's in je profiel ;)

Probeer je niets aan te trekken van mensen zoals je ex die je voor big uitmaken,
ik zie heel veel mensen die echt een big zijn en dat ben jij zeker niet.
En als anderen volgens jou bij voorbaat een hekel aan je hebben dan moeten ze dat toch zelf weten, zo te horen heb jij wel leuke vrienden waar je lekker mee kan omgaan! ;)

Kimmikky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 21:29

"ik kan dat niet heel goed"
dan werk je daaraan, kan niet bestaat niet
(dat word ook steeds tegen mij gezegd)
als die meiden zo nodig een hekel aan je willen hebben, dan doen ze dat toch lekker? zegt meer over hun dan over jou
als mensen je niet mogen om wie je bent zijn ze ook niet de moeite waard, laat ze lekker oprotten

Anoniem

Re: Schoonheids vraagjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 21:31

Ik vind gewoon dat je geen tijd moet besteden aan jezelf niks vinden etc. Daar ga je later hartstikke veel spijt van krijgen. Je bent toch veel gelukkiger als je jezelf kan waarderen ookal weeg je 300 kilo? En er zijn mensen die dat kunnen hoor, dus kan jij dat ook wel met je mooie figuurtje. :j

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 21:32

Die meiden die je zo behandelen zonder je te kennen zijn het absoluut niet waard. Vaak is het ook erg slecht voor je eigen ego om je anders te gaan gedragen dan wie je bent.

Tevens denk ik dat een borstvergroting en het bleken van je tanden jou eigenwaarde niet naar boven krikken.Wanneer je dat meisje in de spiegel dikkig vind zou ik toch eens serieus met iemand gaan praten over wat een gezond gewicht is. Het meisje in de spiegel is juist mooi en gezond en daar moet beslist geen kilo vanaf.

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 21:34

Ja meis, je bent moddervet en lelijk. Volgens mij is dit wat je graag wil horen.
Je ziet er prima uit. Je bent een gezonde meid met een leuk hoofdje.

En geloof mij een beste C cup is niet leuk.
Ik heb altijd pijn in mijn rug, mijn schouders zitten vaster dan vast. Heb een bochel. En dit allemaal door een stel dikke tieten. Het is dat ik er nog geen geld voor heb anders gaat was het allang plat.
En dat eeuwige geloer van die kerels naar mijn voorgevel nou bah bah bah.

Stop met toetjes eten. Zuivel is slecht voor de stofwisseling.
Ga fruit eten(veel), drink genoeg. Maak elke dag een smoothie met veel fruit! Kun je ook meenemen naar je werk. En veel gezonder dan die zooi waarvan jij niet altijd kunt weten wat er in gestopt is.

Zoek een actieve baan(liefst met veel lopen danwel traplopen). Of ga als kamermeisje in een hotel werken. Niks zo goed voor de buikspieren als bedden opmaken.

Ga veel vegen. Ga stallen mesten. Daar krijg je beste wasbordjes van.
Ik heb een half jaar, 3 dagen in de week stage gelopen op een manege. Daar moest ik voornamelijk vegen en (80!!) stallen elke dag opstrooien!!! En ik had een wasbord!!! Niet te zuinig!

Op jou leeftijd(pubertijd). Treiteren meiden elkaar verschrikkelijk. Ze gunnen mekaar het licht niet in de ogen.
Waarschijnlijke mogen de betreffende meiden jou gewoon niet. En weten je zwakke plekken, en daar pakken ze je op!

Ga wat aan je zelfbeeld doen. Niet aan je uiterlijk.
Laatst bijgewerkt door RoosIris op 18-05-09 21:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 21:35

Helemaal mee eens czarina!

lnda_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 21:35

Je bent zo onzeker over je lichaam dat je foto's laat maken in lingerie(of hoe je dat ook wilt noemen)?
En ik denk als jij jezelf lelijk vind in dat roze truitje,heel veel mensen in nederland zich aangesproken moeten voelen.
je bent zoals je bent of je nou een maatje meer hebt. Of je flaporen heb of iets anders.
Mensen moeten je nemen zoals je bent, doen ze dat niet? zegt dat meer over hun laagheid dan over de jouwe hoor.
Waarom veranderen? om net op die beroemde 'celeb' te lijken?
Blijf jezelf er zijn al zoveel andere.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 21:37

lnda_ schreef:
Je bent zo onzeker over je lichaam dat je foto's laat maken in lingerie(of hoe je dat ook wilt noemen)?

AANDACHT!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 21:38

Snoompje schreef:
lnda_ schreef:

AANDACHT!

Neehoor, dat hoeft helemaal niet..

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-09 21:39

LF_xx_D schreef:
czarina schreef:
Vind je dat figuur van dat meisje in de spiegel DIK dan?!?!?

Ik vond dat meisje in de spiegel een hartstikke goed figuur hebben hoor!
Probeer tevreden te zijn met jezelf, ik vind je er hartstikke leuk uitzien op foto's in je profiel ;)

Probeer je niets aan te trekken van mensen zoals je ex die je voor big uitmaken,
ik zie heel veel mensen die echt een big zijn en dat ben jij zeker niet.
En als anderen volgens jou bij voorbaat een hekel aan je hebben dan moeten ze dat toch zelf weten, zo te horen heb jij wel leuke vrienden waar je lekker mee kan omgaan! ;)

het is niet mijn ex die mijn zo noemt, daar ga ik gewoon nog leuk mee om
het zijn twee exen van mijn nieuwe vriend :S
Echt? ik vind beyonce echt een mooi figuur hebben zij is niet super mager
heeft gewoon rondingen maar heeft geen vet!!
Zoon figuur zal ik best willen hebben!!
Verder heb ik best een drukke baan, loop veel, til veel en heb zoiezo super lange dagen
omdat ik altijd al wakker ben om 5 uur in de ochtend en doe niet aan middag dutjes!!
Die foto in dat corsetje hebben ze ook heel veel moeite voor moeten doen, en van de 100 foto's zijn dr dan ook
maar 5 die mochten blijven van me omdat je daar mijn vetjes niet ziet
al zie je wel bij me arm een rol
en nogmaals ik hoef geen aandacht hoor, ik vraag ook niet of je me leuk of lelijk wilt noemen
ik geloof dat dr stond dat ik graag tips wou over sporten en afvallen!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 21:39

Ach ga fietsen, wat je ook zegt, het enige antwoord dat je krijgt is 'ja maar ik ben wel vet en lelijk' Blijkbaar vind de TS dat we stront in onze ogen hebben.

Edit: Google pro-ana sites, kunnen ze je heel goed vertellen hoe je zo snel mogelijk een gratenpakhuis kan worden en kun je lekker tegen elkaar zeggen dat je vet bent.

Goed om boze reacties te voorkomen scheer ik me hier maar weer weg. Veel plezier nog allemaal.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-05-09 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt

bokjebok

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-09 21:42

Snoompje schreef:
Ach ga fietsen, wat je ook zegt, het enige antwoord dat je krijgt is 'ja maar ik ben wel vet en lelijk' Blijkbaar vind de TS dat we stront in onze ogen hebben.

Dat is toch hoe ik het zie
of ga jij op dieet als je jezelf dun vind?
Ik niet hoor, als ik mezelf normaal had gevonden had ik
nu geen topic hoeven openen, maar zoals ik al zei blijkbaar helpt mijn manier
van aanpakken niet dus wou ik tips
maar goed als jij het zo ziet, sorry dan daarvoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 21:43

Jah, erg logisch dat je dan gaat afvallen ja XD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 21:44

Het zou wel fijn zijn als je wat goedbedoeld advies aannam, TS, want ik heb nu alleen maar een hoop tegenreacties gehoord van je. Probeer eens iets van de dingen die we aandragen. En daarbij: die 'vetkwab' bij je arm die je zegt, die heb ik ook als ik een zo strak aangesnoerde corset zou dragen, en ik heb ondergewicht, dat is opgehoopt vel.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 21:46

Juul schreef:
Ik vind gewoon dat je geen tijd moet besteden aan jezelf niks vinden etc. Daar ga je later hartstikke veel spijt van krijgen. Je bent toch veel gelukkiger als je jezelf kan waarderen ookal weeg je 300 kilo? En er zijn mensen die dat kunnen hoor, dus kan jij dat ook wel met je mooie figuurtje. :j

Das waar veel mensen stellen gewicht en geluk in correlatie. Deels omdat de maatschapij dat voorschrijft. Maar uit ervaring weet ik dat je van een koude kermis thuiskomt! In je kopje moet je veranderen niet je lichaam in dat aspect. En dan was ik wel echt dik :)
Laatst bijgewerkt door lesilla op 18-05-09 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 21:48

Wat smokey17 ook zegt. Op een manege werken is erg goed voor een strak lichaam. Ik heb het 3 jaar gedaan, en dat is keihard doorpoten en dan heb je geen tijd meer om te denken aan lijnen.. Dan ben je gewoon dolgelukkig als ze een bord vette friet voor je neus zetten met sla en een flink stuk vlees.

Die lichamen zoals beyonce worden gerealiseerd door dagen lang te sporten. week in week uit. Dat red je niet met dagelijks een uurtje sportschool.
Daarnaast eten zij gewoon gezond en ook zeer zeker voldoende. En trouwens op het moment dat je ze in werkelijheid ziet zien ze er toch ook weer anders uit.

Je denkt tussen je oren dat je dik bent terwijl je dat niet bent. Net zoals al die arme anorexiameisjes die zichzelf nog steeds dik vinden en maar door blijven gaan..

Wees blij met je lichaam, het is veel belangrijker dat je lichaam gezond is dan of er een kilotje meer aan zit.

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 21:50

bokjebok schreef:
het is niet mijn ex die mijn zo noemt, daar ga ik gewoon nog leuk mee om
het zijn twee exen van mijn nieuwe vriend :S
Echt? ik vind beyonce echt een mooi figuur hebben zij is niet super mager
heeft gewoon rondingen maar heeft geen vet!!
Zoon figuur zal ik best willen hebben!!
Verder heb ik best een drukke baan, loop veel, til veel en heb zoiezo super lange dagen
omdat ik altijd al wakker ben om 5 uur in de ochtend en doe niet aan middag dutjes!!
Die foto in dat corsetje hebben ze ook heel veel moeite voor moeten doen, en van de 100 foto's zijn dr dan ook
maar 5 die mochten blijven van me omdat je daar mijn vetjes niet ziet
al zie je wel bij me arm een rol
en nogmaals ik hoef geen aandacht hoor, ik vraag ook niet of je me leuk of lelijk wilt noemen
ik geloof dat dr stond dat ik graag tips wou over sporten en afvallen!!!

Ja een enorme vetrol... zucht.

Ik denk ook wel dat alle anorexia patienten allemaal moddervet zijn geweest. NOT

Meisje, serieus. Ga je druk maken over dingen die er echt toe doen.

Je hebt een gezond lijf. Op de foto´s zie je er gezond uit. En dat zie ik(en de meeste mannen) het allerliest. Veel liever dan een dun meisje die doormidden breekt als je erop gaat liggen.

Maar goed. Jij hebt in je hoofd dat je moddervet en lelijk bent. En tja dan heb je een probleem.

Maar je hebt dus een vriend??? Ik neem aan dat hij je mooi en leuk vindt?

Maar je wilt dus graatmager in bikini in de hoop dat je nog meer botergeile mannen achter je aan krijgt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 21:52

Als jij jezelf echt zo dik vindt dan zet je jezelf niet halfnaakt op bokt. _O-

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 21:54

czarina schreef:
Wat smokey17 ook zegt. Op een manege werken is erg goed voor een strak lichaam. Ik heb het 3 jaar gedaan, en dat is keihard doorpoten en dan heb je geen tijd meer om te denken aan lijnen.. Dan ben je gewoon dolgelukkig als ze een bord vette friet voor je neus zetten met sla en een flink stuk vlees.

Die lichamen zoals beyonce worden gerealiseerd door dagen lang te sporten. week in week uit. Dat red je niet met dagelijks een uurtje sportschool.
Daarnaast eten zij gewoon gezond en ook zeer zeker voldoende. En trouwens op het moment dat je ze in werkelijheid ziet zien ze er toch ook weer anders uit.

Je denkt tussen je oren dat je dik bent terwijl je dat niet bent. Net zoals al die arme anorexiameisjes die zichzelf nog steeds dik vinden en maar door blijven gaan..

Wees blij met je lichaam, het is veel belangrijker dat je lichaam gezond is dan of er een kilotje meer aan zit.

Ik at elke stagedag een beste bak friet met een kaassoufle(eet geen vlees) en een stel beste klodders heerlijke vette mayo erbij.... maar ik kon er niet tegen eten om op normaal gewicht te blijven. 80!! stallen en kilometers vegen..... godjonge wat had ik toen een strak in pak lijf. Maar was net een gratenpakhuis.

Nu ben ik een gezonde meid :D nog redelijk strak in het pak. Maar ook wat n..kbeugels :Y) krijg nou heel wat meer kerels achter mij aan als toen ik gratenpakhuis was. Mannen waren bang dat ik doormidden zou breken :)

En tja, de reacties op de foto's kan ik niks anders dan beamen..
Er moet veel gebeuren voor ik half naakt op bokt ga!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 21:56

n.eukteugels waren het toch? Volgens m'n vriend. :')

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 21:58

Juul schreef:
n.eukteugels waren het toch? Volgens m'n vriend. :')

Wij noemen het altijd n..kbeugels. Teugels kan ook uiteraard.
Beugel kan je je aan vast houden. Met teugel stuur je _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 22:01

Teugel kan je je ook aan vasthouden. _O- Maar idd, mannen zien dat liever hoor dan een recht toe recht aan lichaam. Weet nog hoe blij m'n vriend was toen mijn n.eukteugels zich gingen ontwikkelen. _O-

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 22:04

Ik heb maar 1x psycholoog zien voorbij komen.

Nu nog eens, ga naar een psycholoog.

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-09 22:08

Tja toen woog ik krap 50 kilo, ben nu veel meer tevreden met mijn lichaam, en dat terwijl ik vorig jaar een beeb heb gehad.
Vriendlief verteld me nu regelmatig dat hij nu tenminste iets heeft om stevig vast te houden, en hoe dikker hoe meer hij heeft om van te houden.
Liever een zwembandje dan een hoopje botten..