Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
czarina schreef:Vind je dat figuur van dat meisje in de spiegel DIK dan?!?!?

LF_xx_D schreef:czarina schreef:Vind je dat figuur van dat meisje in de spiegel DIK dan?!?!?
Ik vond dat meisje in de spiegel een hartstikke goed figuur hebben hoor!
Probeer tevreden te zijn met jezelf, ik vind je er hartstikke leuk uitzien op foto's in je profiel
Probeer je niets aan te trekken van mensen zoals je ex die je voor big uitmaken,
ik zie heel veel mensen die echt een big zijn en dat ben jij zeker niet.
En als anderen volgens jou bij voorbaat een hekel aan je hebben dan moeten ze dat toch zelf weten, zo te horen heb jij wel leuke vrienden waar je lekker mee kan omgaan!
Snoompje schreef:Ach ga fietsen, wat je ook zegt, het enige antwoord dat je krijgt is 'ja maar ik ben wel vet en lelijk' Blijkbaar vind de TS dat we stront in onze ogen hebben.
Juul schreef:Ik vind gewoon dat je geen tijd moet besteden aan jezelf niks vinden etc. Daar ga je later hartstikke veel spijt van krijgen. Je bent toch veel gelukkiger als je jezelf kan waarderen ookal weeg je 300 kilo? En er zijn mensen die dat kunnen hoor, dus kan jij dat ook wel met je mooie figuurtje.
bokjebok schreef:het is niet mijn ex die mijn zo noemt, daar ga ik gewoon nog leuk mee om
het zijn twee exen van mijn nieuwe vriend :S
Echt? ik vind beyonce echt een mooi figuur hebben zij is niet super mager
heeft gewoon rondingen maar heeft geen vet!!
Zoon figuur zal ik best willen hebben!!
Verder heb ik best een drukke baan, loop veel, til veel en heb zoiezo super lange dagen
omdat ik altijd al wakker ben om 5 uur in de ochtend en doe niet aan middag dutjes!!
Die foto in dat corsetje hebben ze ook heel veel moeite voor moeten doen, en van de 100 foto's zijn dr dan ook
maar 5 die mochten blijven van me omdat je daar mijn vetjes niet ziet
al zie je wel bij me arm een rol
en nogmaals ik hoef geen aandacht hoor, ik vraag ook niet of je me leuk of lelijk wilt noemen
ik geloof dat dr stond dat ik graag tips wou over sporten en afvallen!!!
czarina schreef:Wat smokey17 ook zegt. Op een manege werken is erg goed voor een strak lichaam. Ik heb het 3 jaar gedaan, en dat is keihard doorpoten en dan heb je geen tijd meer om te denken aan lijnen.. Dan ben je gewoon dolgelukkig als ze een bord vette friet voor je neus zetten met sla en een flink stuk vlees.
Die lichamen zoals beyonce worden gerealiseerd door dagen lang te sporten. week in week uit. Dat red je niet met dagelijks een uurtje sportschool.
Daarnaast eten zij gewoon gezond en ook zeer zeker voldoende. En trouwens op het moment dat je ze in werkelijheid ziet zien ze er toch ook weer anders uit.
Je denkt tussen je oren dat je dik bent terwijl je dat niet bent. Net zoals al die arme anorexiameisjes die zichzelf nog steeds dik vinden en maar door blijven gaan..
Wees blij met je lichaam, het is veel belangrijker dat je lichaam gezond is dan of er een kilotje meer aan zit.
nog redelijk strak in het pak. Maar ook wat n..kbeugels
krijg nou heel wat meer kerels achter mij aan als toen ik gratenpakhuis was. Mannen waren bang dat ik doormidden zou breken 
Maar idd, mannen zien dat liever hoor dan een recht toe recht aan lichaam. Weet nog hoe blij m'n vriend was toen mijn n.eukteugels zich gingen ontwikkelen.