Je baas is wel een enorme grappenmaker zeg Jammer dat 't hem toch elke keer weer lukt.....
Zou hem maar eens flink terugpakken!
Caresse07
Geplaatst: 19-05-09 14:03
Ha ha ha, dit verhaal deed me gelijk denken aan wat een oud-stalgenootje een keer gepresteerd had. Die had een pil voor de hond in haar hand en een glas water en ja je raad het al, hup pil in haar mond, water er achteraan en..... schrik wat heb ik nu gedaan Heeft gelijk de dierenarts gebeld en kon gelukkig ook geen kwaad, maar wat hebben we gelachen zeg Net als nu met dit verhaal
Na het verhaal van ProudJustify moet ik weer lachen. Wij hadden wormenpasta in satésaus gedaan om aan onze katten te geven. Anders zitten we onder de halen en zo werkt het het beste. Al een paar katten, en ook honden gedaan. Moesten nog een kat en een hond, en vorkje er in laten staan. En ja hoor, even later komen we, staat m'n vader met dat vorkje het bakje leeg te eten (was kipsaté).Het was al bijna op. Wij hebben gelachen maar niks gezegd. Heeft hij 's nachts toch diarree gehad, arme man. De volgende dag hebben we het hem verteld en kon hij er gelukkig wel om lachen.
Caresse07
Geplaatst: 19-05-09 14:25
Ha ha ha, SeBart, dat is ook een goeie De arme man, hele nacht op de wc gezeten Gelukkig kon ie er nog om lachen
Vorig jaar mei... verjaardag.. Mijn broertje was een beetje dlongkuh... We hebben tussen de japanse mix hondenbrokken gedaan.... Hij vond ze een beetje hard! Maar het schaaltje ging leeg. Volgende dag een smsje gestuurd: "Blaf je ook?" Hij snapte het niet.
Hahaha nou zo te lezen ben ik niet de enige!! Achja snap heel goed dat ik n beetje word uitgelachen ! Vind mezelf ook wel erg dom Maar goed dit gebeurt je maar een keer! ( hopelijk ) ! Haha