Weight watchers

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 13:37

Hier gaat het ook opeens weer voor geen meter :\ soms 1 goede dag om daarna weer in (vr) eetbuien te vervallen.. tis gewoon echt een kwestie van dit rotknop niet omgezet krijgen :(
Ben ook echt een emo-eter, en grijp veel te snel naar ongezonde troep... en wegens chronische darmklachten kan ik helaas weinig sporten.

Maargoed, over 8 weken ga ik op vakantie, en eigelijk wil ik nog 8 kilo kwijt, dat wordt wel krap aan geloof ik :\ maar anderzijds ben ik al blij met elke kilo minder..

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-09 13:41

Mag ik mij ook melden hier? Ik wil mij morgen aan gaan melden op de website en wil het dus eerste via internet proberen... Ik wil graag afvallen, maar geen rare dieeten volgen en dit lijkt mij de beste optie!

Ik trouw volgend jaar en dan wil ik 10 kilo lichter zijn, dus ik heb nog even! :)

Nikitah86

Re: Weight watchers

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 11:56

@t Kytha, ik ken je probleem... Nu gelukkig weer een beetje op betere weg (ipv om en om 1 slechte en 1 goede dag heb ik nu 'al' 2 goede dagen...).. Is erg frustrerend dat ik ongemerkt toch zo'n 1.5-2 kilo was aangekomen en het er niet meer afwilde... Nu weer redelijk richting mijn gewicht voor de dip dus nog even doorzetten.. 8.9 kilo kwijt nu, nog ruim een kilo en dan zit ik op de -10!! Dat wil ik voor mijn vakantie (over 2 weken) bereiken.. Ik merk dat het bij mij wel helpt als ik wat steviger ontbijt en lunch, dan duurt mijn middagvreetkick langer..

Iorrr, gefeliciteerd! Hoe eerder het eraf is hoe beter he? Want tijdens je jurken passen mag je gewicht ook niet meer teveel veranderen toch?!? En in de zomer gaat vaak toch makkelijker (minder honger door warmte, allemaal lekker fruit en makkelijker om toch wat beweging te nemen)..
Succes met je start!

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 07:37

Super, Nikitah, echt heel knap die 10 kilo eraf!!
Ik blijf een beetje hangen rond de 65 kilo, de ene keer iets meer, de andere keer net eronder :\
komt gewoon door die eetbuien allemaal :(

Helaas moet ik over 7 weken op vakantie, en zou er graag zo'n 5 kilo af hebben.. maar het lukt niet echt :\
Moet echt een schop onder m'n kont hebben, als het eenmaal een week goed gaat, dan lukt het wel, maar dat is ook meteen het grootste probleem ;)
Ik stel mezelf ook best een grote eis, wil er het liefst 8 kilo in 7 weken af, en dan gaat het fout. Moet echt een doel per zoveel weken stellen, dan lijkt het niet zoveel ;)

Succes, ior!!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 08:53

Kytha, je moet niet zulke grote stappen willen nemen!
Dat werkt niet :n als ik tegen mezelf zeg: ik wil er over een aantal maanden 15 kilo afhebben, dan lukt het me gegarandeerd niet :n maar ik bekijk het in stapjes van 5 kilo, dan is het een stuk overzichtelijker!
Ben nu onwijs blij, want er is al 2 kilo af en dat betekent dat ik over 3 kilo mn eerste streefgewicht bereikt heb :j en dan ga ik weer aan de volgende 5 werken etc!

Merk wel dat ik op dit moment net iets te makkelijk ben voor mezelf, moet wel weer even iets strenger opletten, maar goed ik ben lekker aan het bewegen en aan het spinnen dus kcal verbranden doe ik iig wel!

Nikitah86

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 23:32

Kytha, ik denk dat je inderdaad te snel wil.. Daardoor raak je gefrustreerd omdat het niet haalbaar is etc.
Ik zou per paar kilo kijken.. Wat wil je totaal afvallen? Als je die 8 kilo kwijt wilt begin dan bij 3 kilo als eerste streefdoel, hoe dichter je bij je uiteindelijke streefdoel komt hoe kleiner je de stapjes maakt (het gaat immers steeds moeilijker naarmate je dichterbij het einde komt)... Als je een halve kilo per week kwijt raakt is dat al helemaal super en ook nog gezond en verantwoord.. Ik weer nie thoelang je bent en of je daadwerkelijk overgewicht hebt of gewoon wat kiloos kwijt wilt omdat het mooier is maar ik verwacht dat je dichter bij het laatste geval zit.. Die kiloos gaan het lastigste! Stel jezelf realistische doelen, als het er langzaam afgaat blijft het er meestal ook wel goed af! Ik zou zeggen de eerste 3 kilo eraf voor 15 augustus, dan moet je goed je best doen maar heb je nog wel een beetje ruimte (we kunnen immers niet elke week een hele goede week hebben toch?)...

Hier lijk ik eindelijk wat uit mn dipje te komen..
Vanaf woensdag netjes gegeten en rond mn punten gebleven.
Vandaag ging ik uit eten maar had overdag echt weinig trek en ook wat langer geslapen en druk geweest met poetswerk dus had nog maar 5 punten op (normaal eet ik meer, dat is immers gezonder!!). Vanavond uit eten geweest, vast menu. Begon met pompoentomatensoep, vervolgens pasta met kalkoenfilet en omdat ik een moeilijke sausjeseter ben had ik die eraf laten halen (al lustte ik hem achteraf wel na proeven bij vriendlief), pasta vulde goed dus daar gewoon een normale portie van gegeten en zelfs nog aardig wat laten liggen, als toetje chocolademouse, daar houd ik niet zo van en was ook echt te zwaar en zat aardig vol dus daar misschien een kwart van weggesnoept en de rest bij vriendlief neergezet ;-).. Al met al valt het wel mee en denk ik dat de schade morgen ook wel meevalt...
Nu met pinksteren naar schoonouders, daar wordt wel wat lastiger (niet qua snoepen want dat hebben ze niet zo heel veel maar vooral qua avondeten.. maja, well see!).

Ingrid, goed dat je die 2 kilo eraf hebt!! Nog 3 te gaan.. beloon je jezelf ook voor je tussendoelen? Ik had mezelf beloofd als ik onder bepaald gewicht zat dat ik weer ging shoppen (Daarvoor was het toch niet leuk omdat niks leuk stond).. Die dag mezelf heerlijk laten gaan en nu de smaak weer flink te pakken ;-)... Voor het volgende tussendoel heb ik wel eten als beloning, heb ontdekt hoe ik het meest lekkere toetje dat ik ooit geproeft heb (restaurant) zelf kan maken (van die schuimblokken, met ijs en caramelsaus) dus dat ga ik doen zodra ik mijn volgende doel behaald heb... Daarna zie ik wel weer...

Spinnen is super, daar verbrand je inderdaad veel mee!!! Doorzetten en probeer de extraatjes die je neemt dan iig gezonde en goed vullende extraatjes te laten zijn!

succes

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 07:43

wil mezelf wel belonen als ik de eerste 5 gehaald heb, weet alleen nog niet zo goed waarmee :+
Met de 15 weet ik het wel, dan krijg ik vliegreisje van vriendlief :+

Nou ja, gisteren verjaardag gehad van vriendinnetje, lekker gegeten daar (stokbrood/kruidenboter, lasagne en een overheerlijke brownie met ijs :9 )
Het is maar goed dat ik dit hele weekend moet werken, dan heb ik geen tijd om te eten en loop ik kilometers (horeca) :+

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 12:41

Het word hier rustig...

Ik ben vandaag online gestart, maar nu heb ik nog even een vraagje: hoe serieus nemen jullie al die gewichten? Als er staat 100 gram ga je dit dan ook afwegen of geloof je het wel?