Ik heb vandaag, toevallig, al één blikje op..
Maar ik kan ook rustig een dag (soms 2.
) níet drinken..Maar ik dwing mezelf nu te drinken. Minstens een liter op een dag dwing ik mezelf.

Dus ga nu maar een glas drinken pakken..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) níet drinken..
Corelli schreef:Jilly_Hayco schreef:Mijn vriend 'verplicht' me wel om meer te drinken. Zeker nadat we een keer sauna hadden gedaan en ik na 5 minuten al buiten moest omdat het allemaal zwart werd voor m'n ogen en draaierig. Mijn lichaam kan dat zweten gewoon niet aan.
Dus nu kom ik op goede dagen toch wel aan een liter, maar vaak ook helemaal niet.
Sauna gaat bij mij prima, dan drink ik ook wel goed, maar merk dat ik ook amper zweet! In een sauna van 90 graden zweet ik wel in mijn gezicht en mijn hele lichaam is wel "plakkerig", maar het loopt nooit echt van m'n lichaam ofzo, terwijl ik dat met sporten weer wel heb! Ik snap mezelf niet
) terwijl mijn vriend vrijwel direct begint te zweten. Met sporten moet er ook al heel wat gebeuren voor ik ga zweten. Weet niet of dat gewoon de aard van het beestje is of dat nu te maken heeft met mijn weinig drinken
. Sinds ik een darmonderzoek heb ondergaan, Heb ik me voorgenomen om ieder heel uur een beker/glas te drinken. Ook op het werk weten ze ervan af, dus ik kan (als er tijd is) ieder heel uur bij de kraan wat drinken. Ik merk het wel gelijk: Moet veel vaker naar de wc
.