Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Viootjuh schreef:Bergje: haha jij hebt wel hele goede hoop! Voordat je bruine puntjes krijgt is er wel wat tijd verstreken! Hier zijn bij mij meerdere strandvakanties aan vooraf gegaan voordat de plek weer helemaal ingekleurd was!
Bergje schreef:Ik snap je helemaal! Op die manier heb ik me er ook lange tijd boos over gemaakt, echt boos, omdat uitgerekend IK dat ook nog kreeg (heb ook al chronische bronchitis, diabetes, schildklier die 't niet goed doet, soort van narcolepsie en ben 2 maanden geleden ook nog door mijn rug gekrakt wat nu nog steeds niet over is, wie weet wat daar weet zit.....). Ofwel, ik vind dat ik wel genoeg heb en hoef die stomme witte vlekken niet.
Maar jaren later ben ik nu toch zover dat ik het maar accepteer zoals het is. Meestal tenminste, soms baal ik er nog steeds heel erg van dat ik niet van die mooie handen heb e.d. Ik heb het rond mijn 16e gekregen en nu ik 34 ben heeft het zich aardig wat uitgebreid. Misschien dat ik in de loop van de jaren geleerd heb er makkelijker mee om te gaan. Weet niet hoe oud jij bent? Voor zover ik je profiel kan beoordelen zie ik een leuke jonge meid!
Paardje_13 schreef:ze hebben overal medicijnen voor, maar waarom hier niet iets wat echt werkt??