rijden als je ongesteld bent

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

smurffie

Re: rijden als je ongesteld bent

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 01:16

de oplossing: alive feminax!

let op, je voelt het neit meer, maar je bloed soms wel iets heviger, daar moet je wel rekening mee houden!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 01:28

smurffie schreef:
de oplossing: alive feminax!

let op, je voelt het neit meer, maar je bloed soms wel iets heviger, daar moet je wel rekening mee houden!

Dat is zeker een oplossing alive Feminax!
Zijn toch die blauwe tabletjes?

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 04:22

Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil, een fantastische cyclus, om de 28 dagen, 3 dagen hele lichte menstruatie (inlegkruisje is genoeg). Terwijl met pil alijd drama was; doorbraken,om de twee weken een week lang....het enige nu is dat Ik merk dat mijn hormonen veel heftiger werken(dag ervoor is echt oorlog, op de 2e dag heb ik hoofdpijn, rondom eisprong wil ik alleen maar sex(sorry 18-ers) en op weg van sprong naar menstruatie word ik wat voller.Lang verhaal kort; eigenlijk weinig en rijd dus gewoon door!

ikowtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 06:17

Ik rijd in principe wel gewoon... ik kan alleen heel erg beroerd zijn (migraine aanvallen, of iets minder erg gewoon hele pijnlijke krampen) en dan ga ik meestal toch maar niet rijden en stel ik het gewoon uit. Het is dan denk ik ook niet verstandig te gaan rijden, je bent er met je hoofd niet bij en dan kunnen er alleen maar ongelukken gebeuren.
Bij ongesteldheid is het alleen wel zo dat het zomaar opeens weer over kan zijn. Dus dan kan ik soms in de avond nog ff een ritje maken. En als ik eenmaal rijd dan heb ik er tijdens het rijden eigenlijk nooit last van.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 16:34

Ik rijd ook gewoon door. Gewoon tampon gebruiken en gaan rijden. Sporten is alleen maar goed. Ik voel me in ieder geval altijd beter als ik juist even ga rijden. :)

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 16:45

LimaMambo schreef:
BounceBabe schreef:
Geen idee, geen eigen auto in bezit.
Ik zou denk ik sowieso niet gaan rijden. Scheld dan iedereen waarschijnlijk verrot omdat ik zo chagrijnig ben.
Nou ja, dan moet wel meer tegen zitten dan een beetje maandelijkse periode.

had het eigenlijk over paardrijden :+

Oh :+ Nou dan kan ik beter ook niet gaan rijden. Heb ik veel minder geduld voor alles. Op dat soort dagen slinger ik mijn paard maar even lekker rond aan de longe. ;)