Armani88 schreef:ik hoor wel vaker dit soort verhalen, maar je kunt me niet wijsmaken dat je niet doorhebt dat je zwanger bent dat moet je wel voelen !!
Haha zo dacht ik er ook altijd over en was er ook heilig van overtuigd dat je het wel moest voelen.
Maarrrrrrrrrr ook ik heb het meegemaakt en kijk er nu toch heel anders tegenaan
Op mijn 33e jaar had ik een aantal klachten waar ik mee bij de huisarts aanklopte, ik werd doorverwezen voor een echo en pas daar kwamen we erachter dat ik zwanger bleek te zijn. Na opmetingen vertelde de arts mij vrolijk dat ik al 15 weken zwanger was en dat het er allemaal goed uitzag.
Ik had al 1 kind op de wereld mogen zetten en in de tweede zwangerschap had ik na 12 weken een miskraam gehad. Deze mededeling van mijn zwangerschap kwam dan ook als een donderslag en ik snapte er helemaal niets van. Ik slikte elke dag trouw de pil (micrgynon30) en was niet ziek geweest of had andere medicijnen geslikt, en het raarste van alles was dat ik helemaal maar dan ook helemaal niets gemerkt heb van een zwangerschap en al die tijd ook gewoon die pil had geslikt en mijn menstruatie heb gehad.
Zo zie je maar dat je soms heilig ergens van overtuigd kan zijn en dan maak je het zelf op je 33e jaar mee