Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daniella74 schreef:Dat vocht vasthouden is misschien iets om met de HA te bespreken. Eet je misschien toch ongemerkt veel zout?
daniella74 schreef:Dat vocht vasthouden is misschien iets om met de HA te bespreken. Eet je misschien toch ongemerkt veel zout?
tita schreef:daniella74 schreef:Dat vocht vasthouden is misschien iets om met de HA te bespreken. Eet je misschien toch ongemerkt veel zout?
Nee ik hou momenteel geen vocht vast want ik heb nu kwabjes over mijn broeken hangen en das geen vocht
Verder heb ik last van DPS een darmziekte dus moet ik bepaalde dingen wel eten zoals ontbijtkoek dat werkt laxerend bij mij en medicijnen wil ik niet meer nemen
tita schreef:iig heb IBS wat dus meer dan 50% wordt op IBD ik hoop door gezonde voeding dat alles normaal blijft werken.
Ik moet eens per jaar naar ziekenhuis kom darmonderzoek te laten doen naar kwaadaardig poliepen omdat er teveel kanker in de familie is
Suzanne F. schreef:Dan help ik je uit de droom.
's Ochtends goed eten en vezelrijk, je stofwisseling moet op gang komen. Neem 2 volkoren boterhammen met beleg, mag ook vruchtenhagel zijn ofzo, liever geen vlokken.
Tussendoor wat fruit of een Wasa cracker.
's Middags weer 2 boterhammen met beleg, als jij daar komkommer met zout???? op wil doen, nah ja oke...
Tussendoor weer liga of cracker ofzo.
's Avonds weinig eten maar er wordt wel vlees geadviseerd voor de eiwitten, gewoon een klein beetje. Evt. beetje joghurt na.
tita schreef:Susanne ontbijtkoek is wel goed als ontijb maar ik doe de ene dag ontbijtkoek en de andere dag brinta
tussendoor mag je altijd een of vaak een evergreen en dit zijn ook magere koekjes
oja IK LUST GEEN FRUIT
en ik wil niet dagelijks vlees eten omdat ik eigenlijk vegatariërer wil worden