Ben een dag of 2 later dan normaal maar zo te lezen iets redelijks normaal

Vanaf wanneer nemen jullie weer een pil? Vind dat soms wat lastig. 7 dagen na de laatste pil? Of bijvoorbeeld na 5 dagen bloeden?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cioccolato schreef:Ik nam het gewoon altijd volgens schema, hou geen rekening met bloeden. Dat stopt snel als ik weer slikte.
Het is toch allemaal nagebootst en niet echt, als je me snapt. Dus ik zou gewoon slikkrn zoals de planning.
Cioccolato schreef:Goh ik ben er al even uit met de pil. Het is een week niet slikken en dan weer slikken toch? Dat gewoon aanhouden niet mee gaan rommelen.
Waar haal jij die 5 dagen vandaan?
Edit. Ik zie 4 tot 7 dagen. Luxe. Dan zou ik gewoon doen wat je altijd doet
Kabayo schreef:Cioccolato schreef:Goh ik ben er al even uit met de pil. Het is een week niet slikken en dan weer slikken toch? Dat gewoon aanhouden niet mee gaan rommelen.
Ik doe het zo al 8 jaar eigenlijk
Ik slikte altijd 2 strips en dan een stopweek. Sinds kort weer na elke strip een stopweek. Geen idee of het zo is maar lijkt mij beter (?)
Edit veel langer ongesteld zijn lukt niet ivm allergie voor maandverband. Anders is echt alles kapot daar beneden
Kabayo schreef:Cioccolato schreef:Goh ik ben er al even uit met de pil. Het is een week niet slikken en dan weer slikken toch? Dat gewoon aanhouden niet mee gaan rommelen.
Ik doe het zo al 8 jaar eigenlijk
Ik slikte altijd 2 strips en dan een stopweek. Sinds kort weer na elke strip een stopweek. Geen idee of het zo is maar lijkt mij beter (?)
Edit veel langer ongesteld zijn lukt niet ivm allergie voor maandverband. Anders is echt alles kapot daar beneden
dierenfan schreef:Sinds ik in april corona gehad heb komt ongesteldheid nooit meer door. Ik hou altijd week stopweek dus volgens schema. Ik baal er wel van. Ik mis die troep niet haha maar kennelijk is hele hormoonhuishouding naar de...... Ik kom nu nog gemakkelijker aan qua gewicht en afvallen lijkt onmogelijk. Al diverse onderzoeken gehad maar die geven aan dat alles oke is (gelukkig) echter dat lost natuurlijk niets op. Ik blijk nu ook gluten allergie te hebben sinds corona. Nu inmiddels maand bezig met aanpassingen van eten en merk nu wel wat verschil en meer gedoe in stopweek. Mijn pokke humeur is in elk geval tijdens stopweek weer aanwezig hahaha