Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

malih schreef:chelly12 schreef:Hallo,
Ben de laatste tijd erg gegroeid en heb nu allemaal van die strepen aan de binnen/buitenkant van mijn benen staan. Ik eet nu weer gezond en heb dit .
Ik heb die op me ne*ukteugels en me borsten zitten, maar die gaan nooit meer weg... Hoeveel je ook aankomt of afvalt.
Wil sowieso eerst naar de 60 kg. Ik ben alleen nogal moeilijk met eten, lust veel dingen niet, en als ik probeer af te vallen dan ga ik er gauw obsessief mee doen, dus van wat ik normaal gesproken eet naar een stuk minder.
Ik eet over het algemeen te weinig, ontbijt is meestal een cracker, lunch een broodje en dan ongeveer de helft van mijn avondeten. En 's avonds krijg ik dan honger..Dus ik denk dat ik eigenlijk iets meer moet eten en al het vettige moet weglaten.

NicoleHorses schreef:Ik meld me Ik meld me!
Ik ben ong. 1.67 en weeg 57 kg.
IK vind het te zwaar. maarja wie ben ik hé
heel lang geprobeert aftevallen, toen binnen paar weken tijd minstens 11 kilo afgevallen, toen had ik zoiets van ,stop!
Maar nu ben ik weer lekker bezig ( wat je lekker noem )
ik eet nu zo'n beetje 2/3 x per dag, en dat is voor mij echter goed uit te houden, wat meer paardjerijden en je bent zo van je dikke kont af, haha :w

ben niet echt te dik, maar merk toch dat er lovehandles aan zitten te komen
en mn dijen worden wat.. uhm.. breder
ben nu net 16 en 168 cm en weeg rond de 57 kg. niet te dik dus. maar ik ben afgelopen jaar 2kg aangekomen. en dat zit nu vooral op mijn dijen/bovenbenen. ik wil graag mn dijen weer wat slanker, want ik heb al een peerfiguur
ElineBungle schreef:_Tessaa schreef:Pas op met citroensap! Meen ik serieus..
..
Waarom? (en ga heus geen hele citroen eten ffzo..)
malih schreef:chelly12 schreef:Hallo,
Ben de laatste tijd erg gegroeid en heb nu allemaal van die strepen aan de binnen/buitenkant van mijn benen staan. Ik eet nu weer gezond en heb dit .
Ik heb die op me ne*ukteugels en me borsten zitten, maar die gaan nooit meer weg... Hoeveel je ook aankomt of afvalt.

(op mn buik zijn het echt knalrode striemen
) 
Ik hou namelijk erg van lekker eten, veel knoflook en heerlijke hapjes, en dit helpt mij niet echt.. Ik sport wel 2x in de week en beweeg genoeg, maar wanneer ik ook maar iets aankom is het meteen op mijn heupen te zien...
) Bianca_palo schreef:bij mij komt het de volgende dag alweer op mijn buik te zitten (of dat lijkt maar zo)