Afvallen, wie nog meer? (14 jaar)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Afvallen, wie nog meer? (14 jaar)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 19:08

Hallo,
Ik meld mij ook aan. ik wil er ook wel een paar kilo af.
Ben de laatste tijd erg gegroeid en heb nu allemaal van die strepen aan de binnen/buitenkant van mijn benen staan. Ik eet nu weer gezond en heb dit progammaatje gedownload http://bongercorp.com/start2run/ Nu loop ik 3 keer in de week hardt samen met mijn hond en het bevalt mij erg goed.

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 19:33

chelly12 schreef:
Hallo,
Ben de laatste tijd erg gegroeid en heb nu allemaal van die strepen aan de binnen/buitenkant van mijn benen staan. Ik eet nu weer gezond en heb dit .

Ik heb die op me ne*ukteugels en me borsten zitten, maar die gaan nooit meer weg... Hoeveel je ook aankomt of afvalt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 19:33

malih schreef:
chelly12 schreef:
Hallo,
Ben de laatste tijd erg gegroeid en heb nu allemaal van die strepen aan de binnen/buitenkant van mijn benen staan. Ik eet nu weer gezond en heb dit .

Ik heb die op me ne*ukteugels en me borsten zitten, maar die gaan nooit meer weg... Hoeveel je ook aankomt of afvalt.

Ze zijn een hele poos weggeweest maar zitten er nu weer ;)

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 19:41

Bij mij gaan ze niet meer weg, miss heb jij andere strepen?

Marlyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 19:42

en ik ook meld mij,
ik wil er ook graag een paar kilo af (best wel veel eigelijk)
en ik heb ook last van strepen op mijn borsten,
het gaat niet meer weg maar kan wel veel minder worden!

Moiryn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 22:02

Oh ik meld me ook, ben 14, 1,65 m en weeg nu 65. Heb echt een halfjaar gelijnd, woog toen 57 kg en toen is er nogal veel gebeurd en nu is het dus 65 kg geworden :+ Wil sowieso eerst naar de 60 kg. Ik ben alleen nogal moeilijk met eten, lust veel dingen niet, en als ik probeer af te vallen dan ga ik er gauw obsessief mee doen, dus van wat ik normaal gesproken eet naar een stuk minder.

Mijn eetgedrag is eigenlijk heel slecht :+ Ik eet over het algemeen te weinig, ontbijt is meestal een cracker, lunch een broodje en dan ongeveer de helft van mijn avondeten. En 's avonds krijg ik dan honger..Dus ik denk dat ik eigenlijk iets meer moet eten en al het vettige moet weglaten.

En ik begin morgen wel :+

Nu maar hopen dat ik dat morgen niet ook zeg.

NicoleHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-09 23:51

Ik meld me Ik meld me! :D
Ik ben ong. 1.67 en weeg 57 kg.
IK vind het te zwaar. maarja wie ben ik hé
heel lang geprobeert aftevallen, toen binnen paar weken tijd minstens 11 kilo afgevallen, toen had ik zoiets van ,stop!
Maar nu ben ik weer lekker bezig ( wat je lekker noem )
ik eet nu zo'n beetje 2/3 x per dag, en dat is voor mij echter goed uit te houden, wat meer paardjerijden en je bent zo van je dikke kont af, haha :w

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 10:24

NicoleHorses schreef:
Ik meld me Ik meld me! :D
Ik ben ong. 1.67 en weeg 57 kg.
IK vind het te zwaar. maarja wie ben ik hé
heel lang geprobeert aftevallen, toen binnen paar weken tijd minstens 11 kilo afgevallen, toen had ik zoiets van ,stop!
Maar nu ben ik weer lekker bezig ( wat je lekker noem )
ik eet nu zo'n beetje 2/3 x per dag, en dat is voor mij echter goed uit te houden, wat meer paardjerijden en je bent zo van je dikke kont af, haha :w

Het spijt me, maar ik vind jou helemaal niet te zwaar. Eerder te licht zowat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 16:03

Voelt zich geroepen.

Hoi!
Ik zal me ook maar eventjes voorstellen. Tessa dus, zoals mijn Boktnaam al wel zegt. :D
Ben 16 jaar oud en 1.75 lang. Geen idéé hoeveel ik weeg, maar iig meer dan ik wil.
Dus, mag wel eventjes wat af!
Doe aan paardrijden en basketbal, met goed weer hopelijk ook weer hardlopen. Ben nog van plan om skeelers aan te gaan schaffen!

Nova3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 17:49

Hoi , ik meld me ook!
ik zal me even voorstellen ik ben Eline.
Ben 15 jaar en 1. 71 lang en weeg rond de 68 kilo (stijgt en zakt nogal bij mij!) maar ik wil terug naar de 60.
Doe dans , paardrijden en ga regelmatig wandelen.

Ik eet eigelijk normaal maar s'avonds voor TV kan ik het echt niet laten om iets te snoepen. Iemand tips daarvoor?

DvdKloof

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 17:58

ik meld me ook :) ben niet echt te dik, maar merk toch dat er lovehandles aan zitten te komen :O en mn dijen worden wat.. uhm.. breder :o ben nu net 16 en 168 cm en weeg rond de 57 kg. niet te dik dus. maar ik ben afgelopen jaar 2kg aangekomen. en dat zit nu vooral op mijn dijen/bovenbenen. ik wil graag mn dijen weer wat slanker, want ik heb al een peerfiguur :o
wie o wie :)

Bianca_palo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 18:00

Hahah, ik doe ook mee, misschien is het zo makkelijker wat af te vallen dan alleen!
Ik ben Bianca, 15 jaar, 1.77 en 70 kg. ik wil er ongeveer 7 kilo af voor de zomer.
Ik ben wel lid van de sportschool maar ik heb altijd van die periode's dat ik ineens iedere dag ga, en dan weer helemaal niet :(

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 18:02

jeeeeeeeemig zeg wat zijn jullie allemaal moddervet :+

kom op joh.. jullie hoeven nog helemaaaaaal niet af te vallen.. wees blij met het figuur dat je hebt.. zoals ik het hier lees, is niemand te zwaar.. gewicht is maar een nummer hoor... ;)

Nova3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 18:03

Las net in de krant dat citroensap je zin in koekjes , snoep vermindert. Ga ik eens proberen!:D

Bianca_palo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 18:04

wel lekker zuur ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 18:26

Pas op met citroensap! Meen ik serieus..

@ LimaMambo, bij mij - en ik denk dat ik wel voor meerdere spreek hier - gaat het niet zozeer om keihard kilo's kwijtraken hoor. Maar meer ook om mijzelf een gezonde levensstijl aan te meten, zowel qua voeding als beweging. Dat ik daarbij (hopelijk) wat strakker in mijn vel kom is mooi meegenomen! Want ik ben gewoon wel aangekomen de laatste tijd, dus dat mag er op zich wel af..

Nova3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 18:35

_Tessaa schreef:

..

Waarom? (en ga heus geen hele citroen eten ffzo..)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 19:04

ElineBungle schreef:
_Tessaa schreef:

..

Waarom? (en ga heus geen hele citroen eten ffzo..)

Ohh nee, ik dacht, ik zeg het maar eventjes voor de zekerheid.
Het is namelijk zo dat citroensap ook wel bekend staat als 'hulpje' bij de verbranding. Alleen zijn er mensen die daarin doorslaan en daarom veel teveel citroenzuur binnenkrijgen. Dat tast niet alleen je tanden aan, maar ook je lichaam van binnen.
Dus vandaar dat ik het zei.

Bianca_palo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 22:30

weet iemand hoeveel calorieen je verbrand met paardrijden :o ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 23:05

malih schreef:
chelly12 schreef:
Hallo,

ik heb het heel erg op m'n armen :roll:
Maar ik ben dan ook in amper ene jaar tijd meer dan 30 kg aangekomen..
En die moeten er nu weer af dus + het liefst een beetje meer :j :P

Maarja die littekens zijn erg jammer :\ (op mn buik zijn het echt knalrode striemen :7 )

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 23:11

Ik ben ook aan het lijnen. Afvallen vind ik zo'n gewichtig woord. :+
Al lukt het nog niet zo. := Ik hou namelijk erg van lekker eten, veel knoflook en heerlijke hapjes, en dit helpt mij niet echt.. Ik sport wel 2x in de week en beweeg genoeg, maar wanneer ik ook maar iets aankom is het meteen op mijn heupen te zien...

Bianca_palo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-09 19:18

bij mij komt het de volgende dag alweer op mijn buik te zitten (of dat lijkt maar zo :+)

haffilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 22:31

Tjaa.. Ik wil nog 6 kilo! En eerst viel ik wel af.. maar nu gewoon niks meer! Misschien weer Sonja Bakker ofzo, vanaf aankomende week?

Apacheshadow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 22:38

Bianca_palo schreef:
bij mij komt het de volgende dag alweer op mijn buik te zitten (of dat lijkt maar zo :+)

Dit kan messchien komen doordat de meeste meisjes (geld ook voor jongens) te korte
truitjes aanhebben waardoor ze kou op hun buik en rug krijgen. Al het vet gaat
dan daar naartoe om zo een dikkere bescherming te krijgen tegen kou
(worden ookwel zwembandjes of vetrollen genoemt)
Ik ben te ligt maar heb er ook last van omdat ik door mijn lengte(1.90)
bijna geen goede lange truitjes of shirts kan vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-09 22:55

Ja ik!
Niet eens om het gewicht, maar om het buikje..
Ik hoef er echt maar 2/3 kilo af geloof ik, ik heb geen weegschaal, maar weeg zo'n 51 kg. Wil gewoon graag 48/49 wegen. Gewoon van de zomer skaten/hardlopen, gezonder eten + drinken.. :)