Vrouwen zonder make-up

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 11:16

Ik draag echt alleen maar mascara, maar je hebt gelijk Sas. Dat is niet naturel.. maar zo goed als vind ik :))

miccamaaike

Re: Vrouwen zonder make-up

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 11:19

Ik gebruik niks... alleen voor feestjes oid vind ik het wel leuk, maar anders eigenlijk nooit meer.. m'n zus ook niet en m'n moeder ook niet, haha... zit vast in de familie!

Eva1975

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 11:21

Ikke ook niet...
De laatse keer dat ik make up had was op onze trouwdag en dat was 11 mei 2005. Vind het bij mezelf ook alleen mooi als het heel weinig is en met natuurlijke kleuren. Ben nogal wit van huid met sproeten.

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 11:21

Hier nog een. Volgens mij is er nog niet heel lang geleden al een soort gelijk topic geweest en daar waren ook heel veel reacties.

Ik draag eigelijk nooit make-up. Alleen heel soms/zelden, als ik zin heb, naar speciale gelegenheden wat mascara en oogpotlood.

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 11:26

Ik draag ook bijna altijd make-up. Niet hele ladingen maar wel als ik naar school ga een beetje poeder en mascara. Beetje hoe zie ik er zo natuurlijk mogelijk uit MET make-up. ;)

Heb ik wel van die dagen dat ik geen zin heb om me op te maken. Dan trek ik ook meestal m'n grote chilltrui aan om me een complete sloeber te voelen. 8-)

Wat iedereen toch altijd heeft tegen foundation trouwens. Als je goede foundation hebt in de juiste kleur dan vind ik dat vaak veel mooier dan naturel. Alleen jammer dat veel vrouwen te donkere make-up kiezen.

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 11:28

Ja hoor, ik heb al heel mn leven geen make-up op. Ik mis het ook niet moet ik zeggen. Op de meeste soorten make-up krijg ik een allergische reactie. En met word ik er toch niks knapper op :D

druppeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 11:31

Ik gebruik geen make up, ik kan het niet mooi, ik vind het vies (geen idee wat er in zit) en ik heb geen zin om er tijd/geld aan te besteden.

Gelukkig ben ik niet de enige :D

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 11:32

Ben der ook 1 van :+

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 11:33

Loopt bij jullie momenteel ook Beauty en de Nerd? Dat lijkt me dus echt een vreselijk leven, als je helemaal over je toeren bent wanneer je je dagcrème niet bij hebt :+ . Ik vraag me dan ook wel eens af over de mensen die echt altijd en overal veel make-up gebruik, wat ze zouden doen als ze eens op vakantie zijn en zien dat het vergeten zijn. Ben je dan ook helemaal ontredderd en vind je jezelf te lelijk om op straat te komen, of kan je toch zeggen 'pech gehad!' en loop je zonder gene gewoon naar buiten?

hunter87

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 11:34

ik heb ook nooit (behalve als ik ga stappen/verjaardag ofzo heb) wat op.

ik heb 6 jaar in een kapsalon gewerkt en daar moesten we erbij lopen alla barbie. ik vond het zo vreselijk! toen ik daar weg was had ik eigenlijk nooit makeup meer op. vind het heerlijk!

haha ja en ook op vakantie, lekker zonder makeup naar buiten!

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 11:35

ik gebruik wel creme (zonder kleur) omdat ik anders echt een droge huid heb en verder meestal wat mascara en soms wat oog schaduw. maar in mijn omgeving zijn er maar weinig make up dozen hoor!

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 11:36

Ik heb behoorlijk wat make-up, maar doe het niet iedere dag op.
Eigenlijk zou ik me vaker willen opmaken, maar het schiet er soms bij in. Halverwege de dag heb ik dan spijt dat ik niets heb opgedaan. :Y)
Gezicht reinigen doe ik sowieso iedere avond, dus het eraf halen vind ik niet zo erg.
Ik wil ook altijd de duurdere merken (dior, chanel enz) die zijn gewoon een stuk fijner. :)

Afbeelding

dit is de helft ong... :P

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 11:39

Wow, mijn stapel bestaat uit welgeteld 3 spullen... :') .

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 11:40

Saskiaatje schreef:
En dan bedoel ik echt he-le-maal niks. Dus geen foundation, geen mascara, geen oogschaduw, geen eyeliner. Gewoon wakker worden, douchen en naar je werk/school/noem maar op.

Bestaan die nog?

:Y)

:j

Je hebt dus toch iemand in je buurt die dat best doet! :D

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 11:42

Ik heb ook superveel make-up! Maar altijd maar een beetje op hoor.
Ik heb het gister toevallig een beetje uit zitten zoeken. Ik heb echt voor 500 a 600 euro make-up en cremepjes liggen! :wow: Moet daar echt op gaan bezuinigen. Er zijn maar een paar dingen die je vaak gebruikt eigenlijk.

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 11:43

Iessie schreef:
Ik heb behoorlijk wat make-up, maar doe het niet iedere dag op.
Eigenlijk zou ik me vaker willen opmaken, maar het schiet er soms bij in. Halverwege de dag heb ik dan spijt dat ik niets heb opgedaan. :Y)
Gezicht reinigen doe ik sowieso iedere avond, dus het eraf halen vind ik niet zo erg.
Ik wil ook altijd de duurdere merken (dior, chanel enz) die zijn gewoon een stuk fijner. :)

Afbeelding

dit is de helft ong... :P

En ik zie dingen waar ik ook heel blij van word...... de Christmas Box van Estee Lauder, wat gifstset dingen van Clinique, mascara en foundation van Dior, foundation van Chanel, en verschillende dingen (lippenstift en oogschaduw???) van Clarins....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 11:47

Ik ren 's morgens zonder make-up de deur uit. M'n haar zit dan al wel strak in model geföhnd en zonder parfum zul je me niet vaak tegenkomen, maar m'n mascara en/of oogpotlood doe ik in de file.
Verder gebruik ik naar gewone gelegenheden niets.

Ik krijg meer stress van geen föhn dan van geen make-up :D

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 11:47

Ikke! Ik kan heel slecht tegen make up, en heb er gewoon 's ochtends geen tijd voor.
Douchen, haar vast en klaar :j

Lievemeid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 11:48

Hihi volgens mij is daniella74 een kenner. :D

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 11:50

Haha, wat een make-up hebben sommige. Ik heb mascara en oogpotlood. Maar volgens mij is die mascara allang verdroogt :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 11:51

Ach, de duurdere merken zijn stomweg prettiger in gebruik. Ik ga ook niet liggen klooien meteen mascara'tje van de Hema, waarbij je wimpers net zo hard loslaten als die zwarte zooi zelf 's avonds :D

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 11:53

Ik gebruik ook nauwelijks make up. Wel was ik iedere dag mijn gezicht en ik scrub het regelmatig. Zo krijg ik natuurlijke blosjes op mijn wangen en met een beetje mascara kan het prima :j

Wat ik echt lelijk vind is oogpotlood.. Heb zelf ook sproeten, dus als ik teveel make up op doe dan is het echt over done.

daniella74

Iessie schreef:
Hihi volgens mij is daniella74 een kenner. :D

:j :o
Visagie is een hobby van mij en ik heb gewoon genant veel make up :o.
Word er ook heel vaak mee geplaagd door vriendinnen ondertussen 3 beautycases vol dus ze hebben wel een beetje gelijk

RelarDevi

Ik gebruik amper make-up. Zeker niet als ik ga werken want dan heb ik echt helemaal geen tijd daarvoor.
Als ik pas 's middags/ 's avonds uit het deur moet vind ik wel leuk om make-up op te doen maar dan ook echt alleen oogpotlood. Meer heb ik trouwens niet :D

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-09 11:54

Normaal gebruikte ik op doordeweekse dagen nooit make up, in mijn huidige baan alleen oogpotlood en mascara.