Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zal ik dat spul eens gaan halen. Het is een oranje met wit doosje toch? Kon het bij de kruidvat niet vinden...
Jaaa, dan zit het er vast nog niet zo lang op

Vende schreef:Dagcrèmes of olies wat je op je gezicht smeer heeft niks te maken met dat dit automatisch betekent dat je niet verbrand. Dan moet je crème hebben met een UV-filter erin, en aangezien die niet in Bio Oil zit is de kans zeker aanwezig dat je sneller verbrand.
#Ymke# schreef:Vende schreef:Dagcrèmes of olies wat je op je gezicht smeer heeft niks te maken met dat dit automatisch betekent dat je niet verbrand. Dan moet je crème hebben met een UV-filter erin, en aangezien die niet in Bio Oil zit is de kans zeker aanwezig dat je sneller verbrand.
Maar dat is toch ook met gewone cremes?
goede vraag. Waar/op welke plaats krijg je je litteken? Vende schreef:Hmmmgoede vraag. Waar/op welke plaats krijg je je litteken?
) Vende schreef:Oke, ja borst littekens staan er bekend om dat ze lelijk worden. Zelf ik heb mijn litteken tussen m'n borsten laten corrigeren (en nog 1 van 13 cm op m'n buik) en het resultaat is nu stukken beter!
Wat vind je ervan dat je straks zo'n groot litteken krijgt?
dus ik probeer hem altijd zo goed te verbergen want het is moeilijk uit te leggen omdat niemand weet wat het is (ook ik niet)
Vende schreef:Kan ik me voorstellen ja! Fijn dat je een operatie krijgt en je straks wel kunt dragen wat je wilt!

kan ik lekker in bikini rondlopen!