Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dewii schreef:Ik weet nog niet. Mijn ouders vinden wel dat ik het moet doen en eerst wou ik zelf ook wel, maar ik lees er niet echt prettige verhalen over..
liiisette schreef:_Undercover schreef:Corelli:
Misschien ga ik die prik wel niet halen
Met al die bijwerkingen, (hersenbloedig!? verlamming!?)
gelukkig komt dat niet bij iedereen voor, maar het schrikt me wel af ..
huh zijn die bijwerkingen dankzij die prik?
liiisette schreef:Dewii schreef:Ik weet nog niet. Mijn ouders vinden wel dat ik het moet doen en eerst wou ik zelf ook wel, maar ik lees er niet echt prettige verhalen over..
ik had het er net ook met mijn moeder over ze zei dat ik binnenkort een oproep kreeg maja ben er zelf nog niet heel happerig opmaja ik denk nie tdat ik er onder uit kom
ceso schreef:ik doe het voorlopig niet, het is hele vaccin is nog niet goed getest en onderzocht, het baarmoederhalskanker is heel erg opgeblazen door alle media en daardoor lijkt het veel erger.
Ik denk dat je er beter 2 keer over kan nadenken dan het maar gewoon te doen.
Charaz schreef:ceso schreef:ik doe het voorlopig niet, het is hele vaccin is nog niet goed getest en onderzocht, het baarmoederhalskanker is heel erg opgeblazen door alle media en daardoor lijkt het veel erger.
Hoe lang denk je dat ze hier al mee bezig zijn en hoe vaak denk je dat baarmoederhalskanker voorkomt???
Charaz schreef:ceso schreef:ik doe het voorlopig niet, het is hele vaccin is nog niet goed getest en onderzocht, het baarmoederhalskanker is heel erg opgeblazen door alle media en daardoor lijkt het veel erger.
Hoe lang denk je dat ze hier al mee bezig zijn en hoe vaak denk je dat baarmoederhalskanker voorkomt???
MonicaG schreef:Ze doen niet zomaar wat hoor! Tis heus wel allemaal getest, anders zal ´t een mooie boel zijn..