[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Peelie

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 21:27

ja maar voor een operatie toch ook wel maargezien het geen staal of ijzer oid is... verder lijkt mij iets 'open' hebben tijdens een operatie niet handig....

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 21:50

Is idd niet zo bijzonder handig gezien verplegers ook niet echt geneigd zijn dat ding meteen na operatie er terug in te steken dus moet je nog een paar uurtjes rekenen voor je volledig wakker bent...

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 21:56

nee daarom :P

mijn navel ziet er super happy uit :D komt aleen nog zo af en toe nog een prutje uit

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-09 22:27

Misschien maar goed dat ze dat niet doen :') Wil niet weten hoe ze dat ding er in steken... :=

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 23:01

Hallo allen,
het topic was even zoek bij me.... Ben blij dat ik even heb gelezen dat ik mijn rook nog even moet laten zitten. Het wordt op dit moment niet erger. Ik smeer 3x per dag even met fucidin en 's avonds onder de douche uitgebreid warm water erop. Morgen denk ik dat ik even naar de piercingstudio ga om ernaar te laten kijken. Ik zat even te googlen en was mezelf al helemaal gek ah maken met bloedvergiftiging en bacteriele infecties enz..... Ik hou nog even vol. Zou het erg zonde vinden als hij eruit moet. Ik ga nog even bijlezen!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 23:08

Fucidin? :=

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-09 23:36

3 x per dag is wel erg veel.
Wat nou als je gewoon 2 keer per dag zoiets gebruikt als Unicura?

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 11:29

xDramaQueen schreef:

antibioticazalf....

Neantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 12:06

Heej allemaal,

Ik meld me hier ook weer een keer.
Heb namelijk een vraag.. ;)
Was gister met me vriend bij een piercer hier in de buurt, hij zou een tongpiercing laten zetten. Dat ging niet door want hij had te veel bloed vaten door z'n tong lopen?!
Toen ging ze voor de grap kijken bij mij of het bij wel kan omdat ik dit al zo een 4 jaar wil..
Iedereen heeft zo een velletje onder z'n tong dat zeg maar aan ik geloof het tandvlees vast zit?! Bij mij zit dit zo ver naar voren dat ze zij dat een tongpiercing bij mij ook niet kan,
Heeft iemand hier ervaring mee, dat het toch kan omdat ie iets schuin word gezet ofzo??

Alvast héél erg bedankt!

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 12:25

jacqie70 schreef:
xDramaQueen schreef:

antibioticazalf....

... ik denk dat het beter is daar mee te stoppen... en net wat red_savage zegt misschien 2x per dag unicura/1x zeezout oid?

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 12:26

Neantje schreef:
Heej allemaal,

Was gister met me vriend bij een piercer hier in de buurt, hij zou een tongpiercing laten zetten. Dat ging niet door want hij had te veel bloed vaten door z'n tong lopen?!
Toen ging ze voor de grap kijken bij mij of het bij wel kan omdat ik dit al zo een 4 jaar wil..
Iedereen heeft zo een velletje onder z'n tong dat zeg maar aan ik geloof het tandvlees vast zit?! Bij mij zit dit zo ver naar voren dat ze zij dat een tongpiercing bij mij ook niet kan,
Heeft iemand hier ervaring mee, dat het toch kan omdat ie iets schuin word gezet ofzo??

Alvast héél erg bedankt!

je tongriem, en hij zou dan idd schuin kunnen maar als daar net adertjes lopen word het al niets,maar je kant je tongriem wel door laten knippen. mijn tongriem zat eerst ook helemaal tot de voorkant van me tong, ik hoef hem niet meer te laten knippen want door een stom ongeluk is hij gescheurd

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 12:28

Huisgenoot van me heeft daar een piercing zitten.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 12:31

tongweb bedoel je? die is namelijk echt gaaf :D

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 12:40

Ik weet niet hoe zo'n piercing genoemt wordt, maar hij zit zegmaar in wat jij net de tongriem noemde. ;)
Is wel een mooie subtiele piercing en niet zo standaard als een gewone tongpiercing.

Neantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 12:41

xDramaQueen schreef:
Neantje schreef:
Heej allemaal,

Alvast héél erg bedankt!

je tongriem, en hij zou dan idd schuin kunnen maar als daar net adertjes lopen word het al niets,maar je kant je tongriem wel door laten knippen. mijn tongriem zat eerst ook helemaal tot de voorkant van me tong, ik hoef hem niet meer te laten knippen want door een stom ongeluk is hij gescheurd

kan je die serieus laten door knippen? In het ziekenhuis ofzo?
Zit er haast over te denken klinkt vast extreem maar wil het zo onwijs graag, en heb nu net me ouders zover..

Edit: Als je die tongriem hebt laten knippen, zetten ze dan op de plek waar die zat zeg maar je piercing, of alsnog schuin??

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 13:12

xDramaQueen schreef:
... ik denk dat het beter is daar mee te stoppen... en net wat red_savage zegt misschien 2x per dag unicura/1x zeezout oid?

Was in overleg met de huisarts. Moet wel zeggen dat het nu minder wordt. Ik spoel 's avonds onder de douche goed met warm water en zoutoplossing. MOrgen ga ik ook nog naar A'dam naar de piercingshop om even te overleggen.

Fiorile

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 13:27

xDramaQueen schreef:
ligt er ook aan wat voor baan uiteraard, ik werk straks met klanten en op kantoor en moet er dus vertoonbaar uitzien, en bij de meeste bedrijven in de grafische industrie is dat dus geen gezichtspiercings :n

Ik ben grafisch vormgeefster in het ziekenhuis en heb nu dus een rook, navel en klitpiercing. Ben wel van plan om nog iets in/bij mijn lippen te doen. Een monroe of eskimo. Denk niet dat ik ontslagen ga worden, omdat ik een piercing laat zetten.... Misschien wel handig om te wachten tot ik in vaste dienst ben, want heb al 2x contractverlenging gehad.
Kijk, als je moet solliciteren kan ik me voorstellen dat je geen gezichtspiercings ik doet/hebt, maar als je al een vaste baan hebt, kunnen ze je toch moeilijk ontslaan? Vind het wel wat anders als je veel met klanten te maken hebt. Ligt imo ook heel erg aan je functie.
Laatst bijgewerkt door Zwartwitje op 01-02-09 01:10, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote kloppend gemaakt

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 15:15

al mijn piercings zitten nu ook verstopt, maar ik ga straks voor stage dus ik wil nu niets in me gezicht (oren wel gepiercd btw) ik wil later misschien voor mezelf beginnen en dan laat ik ook een sleeve zetten hoor :D maar zolang ik nog niets vast heb doe ik het niet :n ze kunnen bij ons echt heel moeilijk doen en je hebt gewoon een grotere voorang als je er toonbaar uitziet, en sommige bedrijven vinden dat als je geen zichtbare tattoo's piercings hebt.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 15:17

lor1_1984 schreef:
Ik weet niet hoe zo'n piercing genoemt wordt, maar hij zit zegmaar in wat jij net de tongriem noemde. ;)
Is wel een mooie subtiele piercing en niet zo standaard als een gewone tongpiercing.

is een tongweb idd :j
Neantje schreef:
kan je die serieus laten door knippen? In het ziekenhuis ofzo?
Zit er haast over te denken klinkt vast extreem maar wil het zo onwijs graag, en heb nu net me ouders zover..

Edit: Als je die tongriem hebt laten knippen, zetten ze dan op de plek waar die zat zeg maar je piercing, of alsnog schuin??
bij de dokter, maar ik zou eerst even aan de piercer vragen of er dan geen aders in t midden lopen, je kan dan wel je riempje door laten knippen maar als blijkt dat daar een adertje loopt schiet je er niets mee op.

Neantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 17:52

Citaat:
bij de dokter, maar ik zou eerst even aan de piercer vragen of er dan geen aders in t midden lopen, je kan dan wel je riempje door laten knippen maar als blijkt dat daar een adertje loopt schiet je er niets mee op.

Oke zal ik dat maar eens doen, dankjewel voor het advies.
Wat gebeurt er als ze die aders raken dan? (zal wel niet veel goeds zijn..)
Hopen dat het dan wel kan, anders word ik echt super boos op me tong! :+
Laatst bijgewerkt door Zwartwitje op 01-02-09 01:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote kloppend gemaakt

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 16:54

Hmmm... ik heb net mijn hele tongpiercing ingeslikt }:0
Was aan het eten, voel ineens best een scherpe steek in mijn tong, slik ik dat stukje brood door...en WEG is de piercing :(

Heb er gelijk weer een andere ingezet, maar was zo blij met mijn super leuke balletje |(

Heb het idee dat ik die piercing nu voel zitten. :o

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 17:37

even grote boodschap doen op de wc dus. heb je iets laxerends @ home?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 17:39

jacqie70 schreef:
xDramaQueen schreef:
ligt er ook aan wat voor baan uiteraard, ik werk straks met klanten en op kantoor en moet er dus vertoonbaar uitzien, en bij de meeste bedrijven in de grafische industrie is dat dus geen gezichtspiercings :n

Ik ben grafisch vormgeefster in het ziekenhuis en heb nu dus een rook, navel en klitpiercing. Ben wel van plan om nog iets in/bij mijn lippen te doen. Een monroe of eskimo. Denk niet dat ik ontslagen ga worden, omdat ik een piercing laat zetten.... Misschien wel handig om te wachten tot ik in vaste dienst ben, want heb al 2x contractverlenging gehad.
Kijk, als je moet solliciteren kan ik me voorstellen dat je geen gezichtspiercings ik doet/hebt, maar als je al een vaste baan hebt, kunnen ze je toch moeilijk ontslaan? Vind het wel wat anders als je veel met klanten te maken hebt. Ligt imo ook heel erg aan je functie.

ik heb een labret, tong en neuspiercing en ben met laatste 2 al 3x aangenomen en laatste x ook met labret.. als assistente, juridisch secretaresse en laatste baan nu directiesecretaresse. als je er maar verzorgd uitziet en geen mega opvallende piercings dr in doet, kan het best dus :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 18:55

Neantje schreef:
Citaat:

Oke zal ik dat maar eens doen, dankjewel voor het advies.
Wat gebeurt er als ze die aders raken dan? (zal wel niet veel goeds zijn..)
Hopen dat het dan wel kan, anders word ik echt super boos op me tong! :+

Dan krijg je vrij ernstige bloedingen ;)

Neantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-09 20:27

Mm, beetje te ernstig om het risico te nemen zeg maar.. :+
Ik ben echt benieuwd wat er uit komt als ik heen ga.
En wat nou (Als) de ene piercer zegt kan wel en de andere zegt mm week nie.. ;)
Naja goed dat zie ik dan wel weer.