Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neantje schreef:Heej allemaal,
Ik meld me hier ook weer een keer.
Heb namelijk een vraag..
Was gister met me vriend bij een piercer hier in de buurt, hij zou een tongpiercing laten zetten. Dat ging niet door want hij had te veel bloed vaten door z'n tong lopen?!
Toen ging ze voor de grap kijken bij mij of het bij wel kan omdat ik dit al zo een 4 jaar wil..
Iedereen heeft zo een velletje onder z'n tong dat zeg maar aan ik geloof het tandvlees vast zit?! Bij mij zit dit zo ver naar voren dat ze zij dat een tongpiercing bij mij ook niet kan,
Heeft iemand hier ervaring mee, dat het toch kan omdat ie iets schuin word gezet ofzo??
Alvast héél erg bedankt!
xDramaQueen schreef:Neantje schreef:Heej allemaal,
Ik meld me hier ook weer een keer.
Heb namelijk een vraag..
Was gister met me vriend bij een piercer hier in de buurt, hij zou een tongpiercing laten zetten. Dat ging niet door want hij had te veel bloed vaten door z'n tong lopen?!
Toen ging ze voor de grap kijken bij mij of het bij wel kan omdat ik dit al zo een 4 jaar wil..
Iedereen heeft zo een velletje onder z'n tong dat zeg maar aan ik geloof het tandvlees vast zit?! Bij mij zit dit zo ver naar voren dat ze zij dat een tongpiercing bij mij ook niet kan,
Heeft iemand hier ervaring mee, dat het toch kan omdat ie iets schuin word gezet ofzo??
Alvast héél erg bedankt!
je tongriem, en hij zou dan idd schuin kunnen maar als daar net adertjes lopen word het al niets,maar je kant je tongriem wel door laten knippen. mijn tongriem zat eerst ook helemaal tot de voorkant van me tong, ik hoef hem niet meer te laten knippen want door een stom ongeluk is hij gescheurd
xDramaQueen schreef:... ik denk dat het beter is daar mee te stoppen... en net wat red_savage zegt misschien 2x per dag unicura/1x zeezout oid?
xDramaQueen schreef:ligt er ook aan wat voor baan uiteraard, ik werk straks met klanten en op kantoor en moet er dus vertoonbaar uitzien, en bij de meeste bedrijven in de grafische industrie is dat dus geen gezichtspiercings
lor1_1984 schreef:Ik weet niet hoe zo'n piercing genoemt wordt, maar hij zit zegmaar in wat jij net de tongriem noemde.
Is wel een mooie subtiele piercing en niet zo standaard als een gewone tongpiercing.
Neantje schreef:bij de dokter, maar ik zou eerst even aan de piercer vragen of er dan geen aders in t midden lopen, je kan dan wel je riempje door laten knippen maar als blijkt dat daar een adertje loopt schiet je er niets mee op.kan je die serieus laten door knippen? In het ziekenhuis ofzo?
Zit er haast over te denken klinkt vast extreem maar wil het zo onwijs graag, en heb nu net me ouders zover..
Edit: Als je die tongriem hebt laten knippen, zetten ze dan op de plek waar die zat zeg maar je piercing, of alsnog schuin??
Citaat:bij de dokter, maar ik zou eerst even aan de piercer vragen of er dan geen aders in t midden lopen, je kan dan wel je riempje door laten knippen maar als blijkt dat daar een adertje loopt schiet je er niets mee op.
jacqie70 schreef:xDramaQueen schreef:ligt er ook aan wat voor baan uiteraard, ik werk straks met klanten en op kantoor en moet er dus vertoonbaar uitzien, en bij de meeste bedrijven in de grafische industrie is dat dus geen gezichtspiercings
Ik ben grafisch vormgeefster in het ziekenhuis en heb nu dus een rook, navel en klitpiercing. Ben wel van plan om nog iets in/bij mijn lippen te doen. Een monroe of eskimo. Denk niet dat ik ontslagen ga worden, omdat ik een piercing laat zetten.... Misschien wel handig om te wachten tot ik in vaste dienst ben, want heb al 2x contractverlenging gehad.
Kijk, als je moet solliciteren kan ik me voorstellen dat je geen gezichtspiercings ik doet/hebt, maar als je al een vaste baan hebt, kunnen ze je toch moeilijk ontslaan? Vind het wel wat anders als je veel met klanten te maken hebt. Ligt imo ook heel erg aan je functie.
Neantje schreef:Citaat:bij de dokter, maar ik zou eerst even aan de piercer vragen of er dan geen aders in t midden lopen, je kan dan wel je riempje door laten knippen maar als blijkt dat daar een adertje loopt schiet je er niets mee op.
Oke zal ik dat maar eens doen, dankjewel voor het advies.
Wat gebeurt er als ze die aders raken dan? (zal wel niet veel goeds zijn..)
Hopen dat het dan wel kan, anders word ik echt super boos op me tong!