Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Snoevie schreef:vindje dat zo raar?
gebeurd bij ons erg vaak hoor.
Ik heb inmiddels te veel van dat soort ervaringen gelezen. Als (ff zwart-wit) die medicijnen betekenen dat het gevoel wat constanter/vlakker wordt maar wel tien kilo zwaarder. Dan liever geen pillen.
Maar goed, dat is dan ook één van mijn problemen (angst om aan te komen). Morgen heb ik weer een gesprek met de psychiater...
Cinnepin schreef:ik slik citalopram.
Heb niet echt bijwerkingen, ook ben ik niet dikker geworden.
Mijn depressies zijn een stuk minder, al heb ik wel enorme last van winter dipjes, zo rond november ben ik altijd erg depresief wat zo in januari a februari weer wegtrekt. Verder ben ik redelijk stabiel.
ik wilde een aantal jaartjes terug eens stoppen met de anti depresiva. Ik werd zwaar depresief en dacht werkelijk dat ik dood ging. ik kreeg paniek aanvallen en weet ik t wat allemaal. op advies ben ik t toen toch maar weer gaan slikken.
Misschien dat er helemaal geen medicijnen aan te pas komen, of heel andere. Maar AD was wel ter sprake gekomen, vandaar dat ik benieuwd ben naar ervaringen. Lang leve het internet-tijdperk.
Bedankt in ieder geval! 
cile205 schreef:Alsof je je kop in een aquarium steekt en er 2 weken aan je voorbij gaan. En daarbij ook zwak van de bijwerkingen.
Nee, begrijp wat je bedoelt. Ik zal het nog wel horen van de doc. . Ik ben toen wel zeker 10 kilo aangekomen.Citaat:een wisselende schildklierwerking kan bijvoorbeeld lijden tot depressie, bij te lage werking
maar is het niet)
Chiqa schreef:Snoevie schreef:oh is dat zo?
Ja en of....deze bijwerking is niet even zomaar te verwaarlozen. Bij een dosis vanaf 30 mg krijg je namelijk last van een brullende honger, die je doet bibberen op je benen, na het nuttigen van een maaltijd is dit veelal nog niet gestild en is de enige optie, suiker.
Als je daar maar genoeg van binnen krijgt voel je je al snel beter.
Ik ben hierdoor van dosis moeten switchen omdat ik om de haverklap tegen de grond ging,
en moest daardoor steeds mn suiker laten prikken.
Snoevie schreef:natuurlijk dat was me uiteraard ook wel bekend,maar ik schrok dus van de aantal KG's die genoemd werden!
en dat het dus schijnbaar erg vaak gebeurd