Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

1x per dag, heb er 's ochtends nooit tijd voor dan pak ik snel een kauwgompje.
Ik poets alleen voor het naar bed gaan. Sommige mensen poetsen ook hun tanden 's ochtends voordat ze gaa eten, dat vind ik echt onzin.
Heb trouwens nog nooit gaatjes gehad dus het is niet slecht voor mijn tanden. Loose schreef:Oeps volgensmij ik wel heel weinig.1x per dag, heb er 's ochtends nooit tijd voor dan pak ik snel een kauwgompje.
Ik poets alleen voor het naar bed gaan. Sommige mensen poetsen ook hun tanden 's ochtends voordat ze gaa eten, dat vind ik echt onzin.
Heb trouwens nog nooit gaatjes gehad dus het is niet slecht voor mijn tanden.
MoonLight01 schreef:Loose schreef:Oeps volgensmij ik wel heel weinig.1x per dag, heb er 's ochtends nooit tijd voor dan pak ik snel een kauwgompje.
Heb trouwens nog nooit gaatjes gehad dus het is niet slecht voor mijn tanden.
Ik ben er dus ook zo 1 die tandenpoetst VOOR dat ik ga ontbijten ,is beter voor je tanden... aangezien ik geen uur kan wachten na m'n ontbijd voor ik m'n tanden kan gaan poetsen en plus daarbij dat ik het ZO vies vind als ik bijv. crackers heb gegeten en dan al die stukken er uit moet gaan poetsen... dan krijg je zo'n vieze combi: tandpasta met cracker...![]()
En ik poets ook 's ochtends en 's avonds m'n tanden.... 2x daags dus.