als je nog een 'hoofdpijnpatiënt' nodig hebt.. dan stuur mij die vragenlijst ook maar door (wat zitten er trouwens veel mensen met echte hoofdpijnklachten zeg )
Super vragenlijst! Als de huisarts me die had laten invullen meteen de eerste keer dat ik langskwam, was er zeker veel eerder behoorlijk naar me geluisterd.
Noukie: Bedankt! Ja, dat is vaak het probleem met hoofdpijn, er wordt door de artsen (maar ook door anderen), niet altijd correct gereageerd, of niet ernstig genomen... Maar anderen reageren dan weer super!
ik vond 't eerlijk gezegt niet altijd even duidelijk. Ik heb het namelijk niet in aanvallen per dag oid. Maar gewoon de hele dag door 7 dagen in de week. En zo had ik 't nog een paar keer, maar ik heb 'm wel helemaal ingevult hoor succes met jullie onderzoek!
Ik heb hem ook ingevuld. Ik vond alleen het verband tussen hoofdpijn en nekpijn in te vullen moeilijk. Want ik heb nekpijn sinds de chiropractor, maar dat staat denk ik los van mijn hoofdpijn. Hoofdpijn heb ik al 11 jaar tot zover ik me kan heugen en de chiro ben ik 3 maanden terug geweest.