Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Succes alvast, wat de uitslag ook mag zijn!
(niet in de put zitten) en inderdaad, en probleem is het ook niet.

Madelief28 schreef:Klijntjuh, een zwangertest, meet de HCG waarde in je urine. Daarom is er geen verschil tussen een Huisartsen test en bv ene clearbleu test...Een test doen is het betrouwbaarst, 2 weken nadat de vermoedelijke conceptie is geweest, of dus 28 dagen na de 1e dag van je laatste ongesteldheid..
Heb je enige idee wanneer dat was? De eerste dag van je laatste ongesteldheid? Je eisprong vindt meestal plaatst tussen de 10 en 14 dagen na deze ongi, dus 6 dagen testen voordat je weer ongesteld moet worden, is eigenlijk pas 8 dagen nadat de daadwerkelijke bevrichting heeft plaats gevonden..Je hcg waarde in urine is dan van dusdanig lage waardes dat een test bijna nooit zo vroeg, al positief uitslaat...

die weet dat vast wel!
:P 

xXLiekeXx schreef:Hee,
Ik ben benieuwd naar de uitslag.
Maar, is het niet gevaarlijk dat je de pil slikt terwijl je misschien zwanger bent? Of, maakt dat niks uit?
Ik ga er van uit dat als je doorgaat met de pil slikken tijdens zwangerschap dat er een miskraam komt?
xXLiekeXx schreef:Hee,
Ik ben benieuwd naar de uitslag.
Maar, is het niet gevaarlijk dat je de pil slikt terwijl je misschien zwanger bent? Of, maakt dat niks uit?
Ik ga er van uit dat als je doorgaat met de pil slikken tijdens zwangerschap dat er een miskraam komt?
absque_dubio schreef:Hmm, ben nu wel heel benieuwd of je zwanger bent of niet..
lijd lekker af
Hiske4 schreef:Hmm, verwacht niet teveel van de test van de huisarts.. Bij mij gaf die test aan dat ik niet zwanger was, maar ik ben toch echt zwanger! Een week later gaf een thuistest wel aan dat ik zwanger was. Succes morgen!