Ook ik ben begonnen met hardlopen op de loopband en zodra het beter weer is schaf ik dus skeelers aan. Helemaal nu ik lees dat dat goed is voor de BBB
En het leuke is, vriendlief gaat ook mee, zodat hij in conditie blijft voor zijn voetbal
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En het leuke is, vriendlief gaat ook mee, zodat hij in conditie blijft voor zijn voetbal
Antheman schreef:Sleeper schreef:Hardlopen schijnt toch ook verslavend te werken? Wel een goede verslaving trouwens.
Ja, ik wil wel minder snoepen. Maar blijkbaar niet genoeg, anders zou het me ook wel lukken.
Dat is pas als je het al goed kan. Zo tussen 30 en 40 minuten rennen, schijn je de magische stof te krijgenIk heb hem nooit gehad!
Puchje: super van je dat je geen suiker meer gaat nemen. Daar schijn je ook heel moe van te kunnen worden.Hoie t werkt, weet ik niet hoor.
Top dat jullie ook aan je lijf gaan werken!
) Ben heel benieuwd!
Allemaal aan de goeie voornemens? 
Maar daarna ga ik weer naar de sportschool
Heb ook Start To Run gedaan, ben 2 keer tot les 7 gekomen
Maar als het gaat regenen enzo kan ik mezelf er niet toe zetten
Hilde_q schreef:Ik vind vandaag een goede manier om te beginnen.
Trouwens ik ben Hilde
en dan heeft het geen nut 
Roos_M schreef:Zo'n topic is wel motiverend.
Citaat:Iemand tips voor bepaalde producten tegen de honger? Ik las net franse kwark ect. Verder nog tips?
Ben benieuwd!
Citaat:ik ben trouwens Anneloes.
Doen jullie ook aan bloggen trouwens?

Yamcha schreef:Nope, ik blog niet, vergeet het de helft van de tijd (maar dat dat)en dan heeft het geen nut
Ben vandaag naar bodypump geweest, daarna cardiofitness...... 100 gram kwijt, volgend de weegschaal...... maar mss was dat een momentopname
Ze geven hier ook bodypump en dat lijkt me echt super leuk!
Dat ga ik maandag doen (heb nu de goede tijden meegekregen
).
.Loose schreef:Yamcha schreef:Nope, ik blog niet, vergeet het de helft van de tijd (maar dat dat)en dan heeft het geen nut
Ben vandaag naar bodypump geweest, daarna cardiofitness...... 100 gram kwijt, volgend de weegschaal...... maar mss was dat een momentopname
Was dat leuk bodypump? Ik wilde gister naar bodybalance gaan alleen ik had het oude boekje met tijden dus ik was te laat.Ze geven hier ook bodypump en dat lijkt me echt super leuk!
Dat ga ik maandag doen (heb nu de goede tijden meegekregen
).
Heb echt zin om te gaan sporten!
Maar om strak te worden zal ik wel wat pijn moeten lijden, vrees ik. Iig deden mijn schouders en triceps (geloof niet dat ik die ooit eerder gebruikt heb
) goed pijn. Maar geen spierpijn nu, maar dat heb ik zelden, had ik van de RPM ook niet. Maar goed, dat is iets van mij, normale mensen hebben dat wel 
Puchje schreef:WhoaSucces!
Ik ga niets doen van de winter zolang het nog koud is, maar heb vandaag besloten te stoppen met suikers.
Ik ga geen suiker meer in mijn thee doen, ik ga stoppen met snoepen, doe even alleen hartig op mijn brood.
Alles waar het al in zit (er zit heel veel suiker in 'normaal' eten) eet ik wel gewoon, je lichaam heeft het toch nodig.
Citaat:Ik kreeg langzamerhand echt shakende handjes als ik een dag geen chocola at of suiker in mijn thee deed. Daarom ga ik 'afkicken'
Als het lente wordt, ga ik ook beginnen met Start to Run
daarna.
Less schreef:Yep, biologisch, scharrel, noem maar op.Maar... het valt mij wel op dat je meer geld moet uitgeven wanneer je gezonder wilt eten.
Gezondere producten zijn nogal eens duurder.