Jeskim schreef:Ik ben op mijn CVS 80 tot 100 % afgekeurd.. Het kan dus wel!! Is misschien een hoopvol bericht voor de rest.. Meteen de eerste keer al. In het rapport wat we later kregen stond zelfs, ´client denkt dat ze meer kan dan mogelijk is´. Ik zit nu dus in de wajong.
Ik heb heel veel gehad aan het revalidatieprogramma van het Roessingh in Eschede. Kan het iedereen aanraden. Het gaat e rniet van over, maar je leert er een hoop van. Niet alleen hoe je zelf dingen kunt aanpakken, maar ook hoe je er met andere mensen mee om moet gaan.
Echt, als je het niet kent zoek het eens op op internet, ik heb er zoveel aan gehad!!!
Jij zit dus een beetje in hetzelfde schuitje als ik
Ik heb net mijn terugkomweek bij t roessingh gehad de eerste week van december. Hoelang geleden ben jij er geweest en waar heb jij het meest aan gehad? (mag ook per pb natuurlijk
) Ik heb er zeker een hoop geleerd, meest van t stuk met communicatie enzo omdat er toch heel veel mensen om me heen zijn die het niet begrijpen. Voel me alleen helaas niet veel beter, maar zit wel een stuk beter in me vel 
Wat vrienden betreft, ik heb er ook bijna geen meer over. Toen ik niet meer mee uit kon en ook bijna niet meer naar school kon is iedereen afgehaakt. Heb na 1-2 jaar wel weer meer contact gekregen met me beste vriendin en dat gaat nu weer goed, maar voor de rest spreek ik mensen eigenlijk alleen op internet. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik niet zo sociaal ben, dus dat kan er ook wat mee te maken hebben