Dat heb ik ook wel eens ik kan echt moeilijk boos kijken

Vooral als ik ergens serieus mee bezig ben op me werk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Madeira_ schreef:Wat ik zie als ik in de spiegel kijk? Een vage schim.. te slechtziend hiervoor. Maar heb wel is foto's van mezelf gezien.. ik ben echt enorm dik (ben druk bezig hoor, 21,5 kilo is er al af), en mijn ogen kloppen niet door mijn stomme handicap. Ik ben blij dat ik niet goed in de spiegel kan kijken. Want ik zie zelf ook wel op foto's dat ik behoorlijk lelijk ben.

x_Mliss schreef:@Rensju
Dat heb ik ook wel eens ik kan echt moeilijk boos kijken
Vooral als ik ergens serieus mee bezig ben op me werk
MandyL schreef:Madeira_ schreef:Wat ik zie als ik in de spiegel kijk? Een vage schim.. te slechtziend hiervoor. Maar heb wel is foto's van mezelf gezien.. ik ben echt enorm dik (ben druk bezig hoor, 21,5 kilo is er al af), en mijn ogen kloppen niet door mijn stomme handicap. Ik ben blij dat ik niet goed in de spiegel kan kijken. Want ik zie zelf ook wel op foto's dat ik behoorlijk lelijk ben.
Je berichtje raakt me best wel..![]()
hoe je je zelf omschrijft vind ik niet overkomen in je profiel ! je ziet er als een super lieve meid uit.
bij gebrek aan spiegel op kamer gekeken, blijkbaar ben ik vrolijk, want het viel mee
linkerschouder staat iets hoger dan de rechter, maar verder mooi in verhouding ook een mooie nek. Mooi haar, bruin met blonde plukken tot de rand van haar broek. Nu het struikelpunt, vandaag viel het dus wel mee: hoofd een redelijke vorm, flaporen en een iets te grote neus, redelijke lippen en sprekende ogen waarvan de kleur tussen blauw/grijs/groen inhangt. Kleine wallen door slaapgebrek en wat puistjes hier en daar.
)
)
). Voorheen was ik minder zeker van mezelf, nu heb ik zoiets van: 'Als mensen me zo niet mooi vinden, pech voor hun'. En dat straal ik denk ik ook wel uit, denk dat uitstraling nog veel belangrijker is dan mooie makeup, kleren of haar.
(met vieze striemmen erop)
) maar daar ben ik wel tevrede over
)

Maar het hoofd is echt het rampgebied
MandyL schreef:Madeira_ schreef:Wat ik zie als ik in de spiegel kijk? Een vage schim.. te slechtziend hiervoor. Maar heb wel is foto's van mezelf gezien.. ik ben echt enorm dik (ben druk bezig hoor, 21,5 kilo is er al af), en mijn ogen kloppen niet door mijn stomme handicap. Ik ben blij dat ik niet goed in de spiegel kan kijken. Want ik zie zelf ook wel op foto's dat ik behoorlijk lelijk ben.
Je berichtje raakt me best wel..![]()
hoe je je zelf omschrijft vind ik niet overkomen in je profiel ! je ziet er als een super lieve meid uit.
katiavl schreef:Je bent niet arrogant als je wat goeds zegt over jezelf, is probleem van de westernse wereld.

aliealie schreef:MandyL schreef:Je berichtje raakt me best wel..![]()
....je verwoordt precies wat ik ook dacht
want.. wat is eigenlijk nou lelijk?