Dat heb ik ook wel eens ik kan echt moeilijk boos kijken

Vooral als ik ergens serieus mee bezig ben op me werk

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Madeira_ schreef:Wat ik zie als ik in de spiegel kijk? Een vage schim.. te slechtziend hiervoor. Maar heb wel is foto's van mezelf gezien.. ik ben echt enorm dik (ben druk bezig hoor, 21,5 kilo is er al af), en mijn ogen kloppen niet door mijn stomme handicap. Ik ben blij dat ik niet goed in de spiegel kan kijken. Want ik zie zelf ook wel op foto's dat ik behoorlijk lelijk ben.
x_Mliss schreef:@Rensju
Dat heb ik ook wel eens ik kan echt moeilijk boos kijken
Vooral als ik ergens serieus mee bezig ben op me werk
MandyL schreef:Madeira_ schreef:Wat ik zie als ik in de spiegel kijk? Een vage schim.. te slechtziend hiervoor. Maar heb wel is foto's van mezelf gezien.. ik ben echt enorm dik (ben druk bezig hoor, 21,5 kilo is er al af), en mijn ogen kloppen niet door mijn stomme handicap. Ik ben blij dat ik niet goed in de spiegel kan kijken. Want ik zie zelf ook wel op foto's dat ik behoorlijk lelijk ben.
Je berichtje raakt me best wel..![]()
hoe je je zelf omschrijft vind ik niet overkomen in je profiel ! je ziet er als een super lieve meid uit.
MandyL schreef:Madeira_ schreef:Wat ik zie als ik in de spiegel kijk? Een vage schim.. te slechtziend hiervoor. Maar heb wel is foto's van mezelf gezien.. ik ben echt enorm dik (ben druk bezig hoor, 21,5 kilo is er al af), en mijn ogen kloppen niet door mijn stomme handicap. Ik ben blij dat ik niet goed in de spiegel kan kijken. Want ik zie zelf ook wel op foto's dat ik behoorlijk lelijk ben.
Je berichtje raakt me best wel..![]()
hoe je je zelf omschrijft vind ik niet overkomen in je profiel ! je ziet er als een super lieve meid uit.
katiavl schreef:Je bent niet arrogant als je wat goeds zegt over jezelf, is probleem van de westernse wereld.
aliealie schreef:MandyL schreef:Je berichtje raakt me best wel..![]()
....je verwoordt precies wat ik ook dacht