Wat zie jij...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

x_Mliss

Re: Wat zie jij...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 19:43

@Rensju
Dat heb ik ook wel eens ik kan echt moeilijk boos kijken ROFL
Vooral als ik ergens serieus mee bezig ben op me werk ROFL

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 20:32

Wat ik zie als ik in de spiegel kijk? Een vage schim.. te slechtziend hiervoor. Maar heb wel is foto's van mezelf gezien.. ik ben echt enorm dik (ben druk bezig hoor, 21,5 kilo is er al af), en mijn ogen kloppen niet door mijn stomme handicap. Ik ben blij dat ik niet goed in de spiegel kan kijken. Want ik zie zelf ook wel op foto's dat ik behoorlijk lelijk ben.

MandyL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 21:25

Madeira_ schreef:
Wat ik zie als ik in de spiegel kijk? Een vage schim.. te slechtziend hiervoor. Maar heb wel is foto's van mezelf gezien.. ik ben echt enorm dik (ben druk bezig hoor, 21,5 kilo is er al af), en mijn ogen kloppen niet door mijn stomme handicap. Ik ben blij dat ik niet goed in de spiegel kan kijken. Want ik zie zelf ook wel op foto's dat ik behoorlijk lelijk ben.

Je berichtje raakt me best wel.. Ach gut
hoe je je zelf omschrijft vind ik niet overkomen in je profiel ! je ziet er als een super lieve meid uit.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 22:07

hihi lollig topic. veel verschillende soorten reacties.

bij mij ligt het er heel erg aan. als ik moe ben zie ik alleen mijn wallen, maar over t algemeen ben ik best tevreden met mezelf hoor. zowel gezicht als figuur. ja ik heb niet veel te klagen denk ik wat dat betreft.

http://agness.hyves.nl/album/34233164/I ... 84/0/aokJ/

rensju

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 23:22

x_Mliss schreef:
@Rensju
Dat heb ik ook wel eens ik kan echt moeilijk boos kijken ROFL
Vooral als ik ergens serieus mee bezig ben op me werk ROFL

Haha precies, en dan zeggen ze nou wat kijk je chagarijnig! Zelf gewoon geconcentreerd bezig Ach gut

Ik heb laatst een programma gezien waarin een vrouw zichzelf ook moest beschrijven voor de spiegel,
dat was zo erg! er kwam geen goed woord uit.. dat zet je best wel aan het denken. Hoe erg je jezelf
de grond in kan drukken door zulke woorden, dat werkt jezelf alleen maar tegen!

missfitness

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 23:30

Ik zie iemand met dun blond haar, blauwe ogen, ietwat lange neus en 1,78 lang. Op dit moment een beetje vermoeid gezicht, dat komt door de drukte en dat zie je snel aan mij.
Wat je verder ziet en opvalt zijn de spieren, ik ben door de krachttraining namelijk aardig gespierd geworden. Zowel de armen, benen, buik, rug, eigenlijk alle delen zijn aardig ontwikkeld.

Er zijn mensen die dat niet mooi vinden, maar ik krijg ook vaak genoeg leuke reacties omdat alles er strak uit ziet, in verhouding klopt het allemaal, mooi figuur, maar je ziet de spieren wel en dat vinden de mensen dan wel eens "te".
Maar ja, al met al ben ik wel tevreden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 23:38

Wat ik zie is;

Een mooi meisje die niet gelukkig is omdat ik dit weet, anders zie je dit niet.

- Normale lengte
- Mooie buik met noggal aparte piercing
- Iets korter dan schouderlengte bruin haar met een rechte pony die net op/ over de wenkbrauwen valt
- Een lichaam waar niks mis mee is qua maten en verhoudingen (waar mensen soms zelfs ''jaloers'' op zijn)
- Met een uitstraling die neutraal is
- Steeds weer een andere kledingstijl maar alles staat leuk.

Ofwel, gewoon een standaart meisje die niet opvalt en altijd alleen is.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 23:41

MandyL schreef:
Madeira_ schreef:

hoe je je zelf omschrijft vind ik niet overkomen in je profiel ! je ziet er als een super lieve meid uit.

Hoe bedoel je dat precies..? Bedankt voor je compliment Haha!

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 23:52

Net even in het raam Huilen van het lachen bij gebrek aan spiegel op kamer gekeken, blijkbaar ben ik vrolijk, want het viel mee Haha!

Ik zie een meisje, mooi slank met een beetje zandloperfiguur, beetje plat van de voorkant Clown linkerschouder staat iets hoger dan de rechter, maar verder mooi in verhouding ook een mooie nek. Mooi haar, bruin met blonde plukken tot de rand van haar broek. Nu het struikelpunt, vandaag viel het dus wel mee: hoofd een redelijke vorm, flaporen en een iets te grote neus, redelijke lippen en sprekende ogen waarvan de kleur tussen blauw/grijs/groen inhangt. Kleine wallen door slaapgebrek en wat puistjes hier en daar.

Als ik een rotdag heb gehad zie ik:
Een liliputer met piekhaar, overal puisten en twee joekels van oren, ook mijn neus zit me dan dwars. Verder staan mijn ogen dan halfdicht en zie ik er zombie-achtig uit Vork

Colorado

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 23:53

Hoe ik mezelf zie? Uhmm..
Dat verschilt bij mij ook per dag..
Maar vaak toch wel redelijk positief(is wel eens anders geweest Nagelbijten / Gniffelen )
Ok.. Mooie lengte, mooi figuur, op wat kleine puntjes na dan, vooral erg blij met mijn schouders en lange benen, baal wel van de scheve inkeping boven mijn heupen en mijn kleine buikje, verder ben ik erg blij met mijn haar, blond, tot over mijn schouders en een beetje golvend, Blauwe ogen, beetje rare kleur maar wel mooi, scheve tanden en een grote neus(lelijk) en eeuwige wallen, en lelijke vlekjes op mijn benen(niet altijd trouwens.. weet niet waar die vandaan komen Nagelbijten / Gniffelen )

Verder ben ik best wel onzeker, alhoewel dat ook wel minder aan het worden. Na regen komt zonneschijn geldt voor mij echt voor 100% Haha!
Laatst bijgewerkt door Colorado op 11-12-08 00:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 00:02

Ik word nog wel eens een kameleon genoemd.
Het is maar net hoe ik me voel, en das de laatste tijd niet zo best.
Toch probeer ik voor de buiten wereld het masker op te zetten (lukt me aardig goed)
Ik weet dat ik er met mijn bijna 45 jaar niet echt slecht uit zie, hoor ik vaak genoeg en word geregelt een X aantal jaartjes jonger geschat dan dat ik ben, maar zelf zie ik het heel goed als het mis is, dan verdwijnt de twinkeling uit mijn ogen en kijk ik naar een leeg persoon.
Over het algemeen vind ik dan ook van mezelf dat ik een gemiddelt persoon ben.

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 12:51

Ik ben meestal vrij tevreden als ik in de spiegel kijk. Vooral als ik moet werken of als ik ga stappen, dan heb ik mn haar leuk, mooie makeup, ben dan heel tevreden met mezelf. Normaal, overdag, ben ik ook wel tevreden met mezelf. Dat ik er, met saai haar in een staartje en weinig makeup, toch nog 'mooi' uitzie (klinkt zo arrogant Tong uitsteken). Voorheen was ik minder zeker van mezelf, nu heb ik zoiets van: 'Als mensen me zo niet mooi vinden, pech voor hun'. En dat straal ik denk ik ook wel uit, denk dat uitstraling nog veel belangrijker is dan mooie makeup, kleren of haar.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 11:05

als ik in de spiegel kijk...
zie ik een klein meisje met blauwe ogen, dat altijd glimlacht en geniet van het leven, ook zie ik dat ik nu echt even moet douchen want me haar krijg ik nooit meer goed Huilen van het lachen

ellentje94

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 12:08

bij mij verschilt het ook wel van dag tot dag
meestal: (van onder begonne)
mega veelste grote voeten
redelijke kuiten, zouden iets dunner mogen maar hoeft niet
dikke lelijke boven benen waar ik me echt wel voor schaam Boos! (met vieze striemmen erop)
heupen die zo een beetje uitpuilen
taille ben ik best tevredn over en heb een heel platte buit (ben liever het zijaanzicht)
boezen is niet echt groot (hopelijk groeit het nog wel wat Knipoog ) maar daar ben ik wel tevrede over
mijn nek en sleutelbenen vind ik dan wel weer lekker mooi Bloos
en m'n gezicht verschilt echt wel
soms kan ik echt heel tevrede zijn, maar soms durf ik amper in de spiegel te kijken
ben in totaal toch wel 1m79
en weet zoniet wat ik daarvan moet vinden

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 12:21

tja...ik zie een oud hoofd,door het vele buiten zijn word je huid niet mooier...maar je kunt mij niet binnenopsluiten..
Vroeger zag ik er volgens de mannen wel leuk uit geloof ik,en nu...geen idee,echt lelijk misschien niet maar mooi?
Je lichaam verandert ook na je 40 ste,en aangezien ik geen zin en tijd heb om de hele dag te trainen onder het genot van twee wortels en 3 liter water,zie ik er zo uit zoals ik er nu uit zie...

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 12:29

hmm inderdaad een moeilijke vraag.
vaak zeg ik dat het me niet uitmaak hoe dik of dun ik ben want me vriend houd toch wel van me. maar vaak ben ik wel onzeker en loop ik de hele dag met een jas aan.
De ene keer kijk ik in de spiegel en vind ik het wel allemaal goed zo, maar soms dan word ik er niet vrolijk van.
Ben een hele tijd geleden flink mager geweest en heb nu een normaal/iets dikker gewicht, zou nog wel wat willen afvallen maar doe er geen moeite door en vind het heerlijk om lekker te snoepen.

Espoir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 12:41

Als ik in de spiegel kijk zie ik een heel erg verliefd stralend meisje met;
- best lang donker bruin haar (vind het zelf echt een mooie kleur Bloos )
- mooie aparte ogen; één blauw groene en één blauw groene met een grote bruine vlek!
- goed zandloper figuur, heb heupen maar niet te breed, geen dikke buik met smallere taille en weer iets bredere schouders
- goeie lengte, 1,67 vind ik precies goed Clown
- mijn gezicht vind ik zelf ook leuk! het is niet zo een standaard gezicht zeg maar haha!
- enne, de ene keer zie ik er netjes en meisjes achtig uit, de andere keer heb ik een lekkere baggybroek aan met nikes, dan voel ik me ook weer heel anders maar ik vind mezelf echt niet lelijk of stom ofzo!

als ik dit niet was en ik zag iemand anders zeg maar die mij was dan had ik het geen lelijk meisje gevonden ofzo, ik ben ook niet arrogant ofzo (echt raar dat ik dat zo over mezelf zeg maar ik ben gewoon niet zo! Bloos

EDIT; http://94.100.113.159/304150001-3042000 ... _9cq1.jpeg

Op deze foto zie je dat mijn linker oog (voor mij mijn rechter) een bruine vlek heeft!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 12:45

Je bent niet arrogant als je wat goeds zegt over jezelf, is probleem van de westernse wereld. Het is juist goed dat je positief bent! toppie

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 15:57

Ik haat het om in de spiegel te kijken, maar toch kan ik niet langs een ruit lopen zonder naar mijn spiegelbeeld te kijken.
Wat ik zie; lang lijzig gezicht, te grote neus, te hoog voorhoofd, slechte huid, kleine oogjes, te dunne bovenlip, amper jukbeenderen. Raar pluizig haar. Te kleine borsten, te dikke buik, te breden heupen en te dikken bovenbenen in verhouding met mijn vormeloze kuiten. Oja, en niet te vergeten: mijn platvoeten Boos!

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 16:25

Hmm, als ik in de spiegel kijk zie ik een meisje met

Kleine voeten, een van de weinige dingen die ik niet erg vind..
Dikke benen, boven en onder
Prima buik, best mager als ik de bronnen hoor.
Kleine borsten,
Gespierde armen..
Genoeg schouder,
Lange nek,
Langwerpig hoofd,
Dun apart zittend haar,
Sproeten, dikke neus met een litteken, aparte lippen, te grote oren,
Kleine fel gekleurde ogen die boekdelen spreken, met een onzekere & angstige blik erin.
Verder heb ik ook vrij ruwe handen en een apart gebit..

Eowyn3003

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 16:35

Even een opsomming maken:

*Bruin haar dat heel dof is en onhandelbaar is :/
*Te kleine ogen met korte wimpers
*Slechte onzuivere huid
*Gele tanden
*Kleine borsten
*Geen buikje ofzo, dus best wel tevreden over.
*Flaporen (veels te groot!)

Met mijn lichaam ben ik best tevreden als hadden er wat grotere borsten aan mogen zitten. Tong uitsteken Maar het hoofd is echt het rampgebied Clown

Maritime

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 17:11

Een slank meisje met maatje 34/36, lange blonde haren, iemand met blauwe ogen. Ik zie iemand met een strak figuur waar ik echt wel enorm trots op ben (als je ziet wat ik eet...). Ik zie ook iemand die vrij groot is (ik ben 1m 78). Ik heb ook enorm witte en rechte tanden (mag ook wel na 3 jaar beugel) ik krijg hier vaak complimenjes over en dat is wel leuk. Ik zie oren die vol zitten met oorbellen, piercings en 2 stretchen.
kortom: momenteel hou ik nog van spiegels, als dat maar zo blijft.

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 17:18

MandyL schreef:
Madeira_ schreef:

....je verwoordt precies wat ik ook dacht Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 17:24

katiavl schreef:
Je bent niet arrogant als je wat goeds zegt over jezelf, is probleem van de westernse wereld.

Inderdaad. Ja

Het lijkt nooit goed te zijn. Als je blij bent met je uiterlijk ben je arrogant en als je dat niet bent ben je te onzeker. Knipoog
Ik vind dit wel een interessant topic, ga het straks eens helemaal doorlezen.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 17:53

aliealie schreef:
MandyL schreef:

....je verwoordt precies wat ik ook dacht Ach gut

Echt waar? Misschien is dit oordeel van mij wel zo omdat ik vroeger heeeeel vaak ben gepest met mijn ogen en met mijn gewicht..
Hopelijk gaat het er ooit nog uit Lachen want.. wat is eigenlijk nou lelijk?