raare vraag over bevallen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Onassa

Re: raare vraag over bevallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 14:46

Ja.... Bloos

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 19:07

Leuk topic. Haha!

Ik heb het dus ook gehad, en ik vond het ondanks de pijn en weeen en alles ontzettend genant. Wat heb ik erover staan gillen en krijsen zeg, heb m'n vriend gecommandeerd dat hij het op moest ruimen, deed hij dat braaf, kwam er weer een wee, en ik weer zeuren dat hij het moest opruimen... Tong uitsteken
Gelukkig heb ik een hele snelle bevalling gehad, (ong 4,5 u) anders was hij erg lang bezig geweest. Knipoog
Ik vond dat gedeelte ook het ergste van de hele bevalling, en het tegenhouden van die vreselijke persdrang, die ik al vanaf 3cm had.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-08 11:53

Luek dat jullie allemaal zo positief reageren op deze vraag!!!
en ook fijn om jullie ervaringen te lezen. Bloos

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-08 23:50

Grappig onderschrift in deze context, zonnebloem Knipoog
Ik hd het bij de 1e bevalling wel, dat vond ik ook echt niet grappig maar het gaat zo snel dat je het niet echt merkt...Bij e andere 2 kinderen had ik dat dan weer niet. Tja er komt zoveel kracht op je onderlichaam te staan, wat er uit moet moet eruit. En het ophouden is echt ontsluitingsremmend....en een langere bevalling dan nodig wil je ook niet, geloof me maar D

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 23:15

jaaa poep kan mee komen
had me zus ook bij der bevalling Bloos (ik vond het trouwens wel heel speciaal om mee te mogen maken Tong uitsteken )

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 23:23

Lindy1982 schreef:
Lutjehorsy schreef:
Kan iemand mij vertellen hoe zo'n ruggenprik toegediend wordt? Doet dit erg zeer?

de prik zelf doet geen pijn maar ze verdoen je ook eerst.. maar het kan ook fout gaan.. ik heb 11 dagen plat gelegen.. het hele verhaal is te lezen in mijn dagboek op 15 november http://www.babyflower.babysite.nl

Dat zal ook afhankelijk van het ziekenhuis zijn, ik heb geen verdoving gehad voor de ruggenprik.
Overigens heb ik even een klein prikje gevoeld en was daarna ook direct verlost van de pijn. Wat was dat heerlijk na die lange uren met hevige pijn Haha!

Over dat niet durven bevallen riep ik ook, maar het is echt waar de scherpe kantjes van de pijn vergeet je. Als het echt niet te doen was liepen er ook niet zoveel rond op deze aardkloot Vork

Edit: Ik heb een keizersnede gehad en dan krijg je dus wel laxeermiddel en een katheter