keel amandelen eruit

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ellen__

Re: keel amandelen eruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 20:05

zeer goed alleen heb ik nu een ontsteking in mn kaak Boos! Verdrietig

Plukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 22:45

Ik heb twee jaar lang heel veel verschrikkelijke keelontstekingen gehad. In augustus dit jaar zijn mijn amandelen verwijderd en direct toen ik wakker werd voelde ik al opluchting.
De twee weken daarna zijn vervelend, maar ik vond de pijn met geen mogelijkheid te vergelijken met de pijn die ik tijdens de keelontstekingen had.

Helaas kwamen bij mij de klachten terug...... Ook niet zo gek, omdat ze in September er achter kwamen dat ik een tumor van 2 centimeter bij 2 centimeter achter mijn kaak heb zitten. Lymfklierkanker!

Maar goed dat is mijn volgende battle, ik vind het nog steeds een opluchting dat ik mijn amandelen kwijt ben, ik voel letterlijk meer ruimte.

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 23:27

Plukje schreef:
Ik heb twee jaar lang heel veel verschrikkelijke keelontstekingen gehad. In augustus dit jaar zijn mijn amandelen verwijderd en direct toen ik wakker werd voelde ik al opluchting.
De twee weken daarna zijn vervelend, maar ik vond de pijn met geen mogelijkheid te vergelijken met de pijn die ik tijdens de keelontstekingen had.

Helaas kwamen bij mij de klachten terug...... Ook niet zo gek, omdat ze in September er achter kwamen dat ik een tumor van 2 centimeter bij 2 centimeter achter mijn kaak heb zitten. Lymfklierkanker!

Maar goed dat is mijn volgende battle, ik vind het nog steeds een opluchting dat ik mijn amandelen kwijt ben, ik voel letterlijk meer ruimte.

wat erg zeg Verdrietig hoe kwamen ze erachter en wat voor klachten had je dan?is het wel goed verwijderbaar Ach gut

Plukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 00:05

ellenAST schreef:
wat erg zeg Verdrietig hoe kwamen ze erachter en wat voor klachten had je dan?is het wel goed verwijderbaar Ach gut

Als je naar me kijkt kun je hem niet missen Pling . Iedere dorpsmongool kan dat ding zien, behalve mijn KNO-arts. Je begrijpt dat ik heel snel ben overgeplaatst naar een ander ziekenhuis.
We weten nog niet hoe goed ze hem kunnen verwijderen. Mijn aangezichtszenuwen lopen namelijk over de tumor heen, dus bij een operatie is de kans op gezichtsverlamming heel groot. We gaan het wel proberen, maar het kan dus zijn dat ze me open snijden om meteen weer dicht te hechten omdat ze er niet bij kunnen. In dat geval gaan ze met bestraling aan de slag.
Wel is duidelijk dat ik gheen uitzaaiingen heb. En Lymfklierkanker op zich is heel goed behandelbaar, dus voor mijn gevoel klinkt het veel erger dan dat het is.

Marlies22

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 10:34

Jee wat erg zeg.. sterkte er mee Plukje!

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 11:48

oh wat balen zeg!ja de artsen tegenwoordig Boos!
ook dat ze er zo lastig bij kunnen komen,wat vervelend!
ik ben wel blij voor je dat je dat je geen uitzaaiingen hebt Lachen
ik hoop voor je dat het snel weg is!sterkte ermee Ach gut

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-08 14:46

Ik ben vanmorgen eindelijk bij de KNO geweest, en heb nu een afspraak voor 15&16 januari om het één en ander aan amandelen te laten verwijderen. Ben benieuwd, eerst 29 december een afspraak met de anesthesist(als ik het zo goed schrijf ).