Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_WenDy schreef:2 minuten

Nagini schreef:_WenDy schreef:2 minuten
Hier hetzelfde, ik ga liggen.. ff goed lekker liggen en ik ben weg.
En meestal word ik pas wakker als de wekker weer gaat.
Heerlijk!
Echt heel erg want de weekenden ben ik vaak toch wel heel erg druk. Maar volgens mij komt het gewoon puur van het uitslapen op zondag morgen en dan nog niet eens lang hoor, nee gewoon tot half 10 ofzo
Dan ligt mijn vriend lekker vast in slaap en kruip ik er zachtjes bij om vervolgens dan een uur wakker te liggen. Maar als ik die twee wijntjes niet neem, val ik helemaal niet in slaap. Door de week heb ik er eigenlijk geen last van
Dan duurt het denk ik een kwartiertje. Maar ik ga ookniet heel erg vroeg, zo rond 11 uur
Half 7 er weer af. Maar ik moet ook niet eerder gaan wnat dan wordt ik 's nachts wakker en slaap ik dus nooit weer

Nagini schreef:_WenDy schreef:2 minuten
Hier hetzelfde, ik ga liggen.. ff goed lekker liggen en ik ben weg.
En meestal word ik pas wakker als de wekker weer gaat.
Sientje schreef:Bij mij hangt het ervan af hoe laat ik naar bed ga, liever iets te laat dan te vroeg - want dan ben ik te wakker om te slapen. En verder is het ook een beetje afhankelijk van hoe hard er in de kamer wordt gesnurkt....
en slaapt altijd direct wel. Maar ik ga idd ook liever wat later, dat ik echt moe ben.....
Zo vroeg lig ik nog niet in bed als ik ziek ben! Ik vind 12-1u wel een normale tijd.
Zou rond 21.30 misschien ook wel meteen slapen, maar dan word ik wel gegarandeerd midden in de nacht wakker.